Skocz do zawartości

E90 330i N52 Titansilber 2005r


mg123

Rekomendowane odpowiedzi

Auto kupione u Mirka handlarza w czewcu 2015, miało dwóch właścicieli w Niemczech, przebieg w chwili zakupu to 143000 km.

 

Rocznik: 2005

Skrzynia: manualna

Napęd: tył

 

Wyposażenie:

- Sportowe dostosowanie podwozia

- Bi-xenony skrętne

- Samościemniające się lusterko wsteczne

- Samościemniające się i elektrycznie składane lusterka boczne

- Skóra dakota czarna

- Fotele standardowe, podgrzewane, z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego

- Nawigacja CIC professional

- Audio podstawowe

- Instalacja telefonu TCU

 

Koła lato: styling 162 18", opony Bridgestone Potenza RE050A RFT 225/40/18 i 255/35/18

Koła zima: styling 159 17", opony Bridgestone Blizzak LM25 RFT 225/45/17

 

Serwis/usterki:

- Kontrola zużycia łańcucha rozrządu z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów

- Wymiana paska osprzętu wraz z większością rolek.

- Olej Castrol Edge 5W30 co około 10-15 tys. kilometrów - zużycie oleju w tym czasie to około 2 litry

- Wymienione tuleje pływające przednich wahaczy

- Wymienione poduszki pod silnikiem i skrzynią

- Wymieniany filtr powietrza i kabinowy co drugą wymianę oleju

- Wymieniony zamek od strony kierowcy (zepsuł się)

- Wymieniony wężyk podciśnienia pompy Vacum

- Regeneracja rozrusznika (wrzesień 2016)

- Wymiana uszczelek podstawy filtra oleju i wymiennika ciepła oleju (wrzesień 2016)

- Wymieniony płyn chłodniczy (2016)

- Wymieniony olej w skrzyni biegów (2016)

- Wymieniony olej w dyferencjale (2016)

- Wymieniony elektrozawór Vanos (kwiecień 2017)

- Wymieniona uszczelka miski olejowej (czerwiec 2017)

- Olej zmieniony na Castrol Edge 0W40

 

 

Do zrobienia:

- Wymiana uszczelek elektrozaworów Vanos

- Wymiana foteli na sportowe ze składaną tylną kanapą

- Wymiana kierownicy na M-pakietową

- Instalacja tempomatu

- Instalacja audio Logic 7

- Instalacja gniazda USB

 

http://i.imgur.com/NHODgPN.jpg

http://i.imgur.com/iBCbLfK.jpg

http://i.imgur.com/gb5QOh2.jpg

http://i.imgur.com/bEqGuAS.jpg

http://i.imgur.com/QV2p1f0.jpg

http://i.imgur.com/W6GZ9Ob.jpg

Edytowane przez mg123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie wygląda. Dla mnie E90 to jedno z niewielu aut które dobrze wyglądają w kolorze srebrnym.

 

Czekamy na więcej szczegółów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sprawdzałeś na kompie?

 

Szewc bez butów chodzi - jestem programistą i od roku sobie nie zsetupowałem komputera żeby się podpinać do auta. Dzisiaj będę z tym walczył już musowo, ale coś mi się wydaje że łatwo nie będzie.

 

W aucie jak na razie posprawdzałem multimetrem akumulator i podłączenie masy do silnika. Obstawiam że problemem jest rozrusznik i się będę brał za demontaż na dniach. Po wciśnięciu start słychać przekaźnik załączający na kilka sekund jakiś silnik elektryczny a następnie wyłączający go - żadnej próby kręcenia silnikiem nie słychać. Moje ucho nie potrafi określić na 100 procent czy ten dźwięk silnika elektrycznego to pompa paliwa czy rozrusznik.

 

piękna :) :cool2:

 

Kupiona od handlarza z Pyskowic:) Nie wiem czy jest więcej Pyskowic ale chodzi o te na Śląsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W aucie jak na razie posprawdzałem multimetrem akumulator i podłączenie masy do silnika. Obstawiam że problemem jest rozrusznik i się będę brał za demontaż na dniach. Po wciśnięciu start słychać przekaźnik załączający na kilka sekund jakiś silnik elektryczny a następnie wyłączający go - żadnej próby kręcenia silnikiem nie słychać. Moje ucho nie potrafi określić na 100 procent czy ten dźwięk silnika elektrycznego to pompa paliwa czy rozrusznik.
W dieslu (nawet ten sam kolor :wink:) miałem podobne objawy. Tylko mi na zimnym kręcił a na rozgrzanym nic. Nowy rozrusznik i po problemie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sprawdzałeś na kompie?

 

Szewc bez butów chodzi - jestem programistą i od roku sobie nie zsetupowałem komputera żeby się podpinać do auta. Dzisiaj będę z tym walczył już musowo, ale coś mi się wydaje że łatwo nie będzie.

 

Ha, też jestem programistą :)

 

No to trzymam kciuki za rozwiązanie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sprawdzałeś na kompie?

 

Szewc bez butów chodzi - jestem programistą i od roku sobie nie zsetupowałem komputera żeby się podpinać do auta. Dzisiaj będę z tym walczył już musowo, ale coś mi się wydaje że łatwo nie będzie.

 

Ha, też jestem programistą :)

 

No to trzymam kciuki za rozwiązanie problemu.

 

Ja Android, Ty co?:) Chyba nie mogę się zebrać do tego oprogramowania do auta, bo chciałbym zrozumieć co robię, a nie jak ślepe ciele, a jak patrzę na fora, to ludzie tutaj się wyuczyli że jak się jakiś komunikat po niemiecku pojawia, to się naciska taki przycisk, później inny itp. Mam nadzieję że jednak da się w tym wszystkim znaleźć logikę po jakimś czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poniekąd Android, ale głównie C++.

 

Generalnie softy których wszyscy używają są dosyć stare (INPA, NCS) i są bardziej "programistyczne". Na przykład NCS polega na wykonywaniu komend na sterowniku (czytaj kodowanie, zapisz kodowanie, resetuj, ustaw coś itp.). Ogólnie rzecz biorąc da się zrozumieć "dlaczego" musisz kliknąć tu czy tam a nie kopiować jak małpa :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mg123

 

Jak nie masz możliwości podpięcia pod kompa, to spróbuj delikatnie stuknąć parę razy w rozrusznik, żeby poruszyć szczotki. Stary sposób ;)

 

Tak jak tu:

 

 

Good Luck!

 

 

Stukanie w rozrusznik już było, teraz trwa praca nad wyjęciem owego. Generalnie wrogowi nie życzę wyjmowania rozrusznika w tym samochodzie. Bardzo dużo elementów pod maską trzeba zdemontować żeby się tam dostać i demontaż niektórych naprawdę nie jest łatwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy sprawdzałeś na kompie?

 

Szewc bez butów chodzi - jestem programistą i od roku sobie nie zsetupowałem komputera żeby się podpinać do auta. Dzisiaj będę z tym walczył już musowo, ale coś mi się wydaje że łatwo nie będzie.

 

W aucie jak na razie posprawdzałem multimetrem akumulator i podłączenie masy do silnika. Obstawiam że problemem jest rozrusznik i się będę brał za demontaż na dniach. Po wciśnięciu start słychać przekaźnik załączający na kilka sekund jakiś silnik elektryczny a następnie wyłączający go - żadnej próby kręcenia silnikiem nie słychać. Moje ucho nie potrafi określić na 100 procent czy ten dźwięk silnika elektrycznego to pompa paliwa czy rozrusznik.

 

piękna :) :cool2:

 

Kupiona od handlarza z Pyskowic:) Nie wiem czy jest więcej Pyskowic ale chodzi o te na Śląsku.

 

nie widziałem tego auta tutaj nigdy

jakiś komis czy z pod domu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.