Skocz do zawartości

X5m e70 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam pomocy informacji o chłodzeniu tej jednostki Ostatnio wymieniłem 3 pompy wody elektryczne i pomimo obiegu bo widać w zbiorniczkach prawa strona jest gorąca a drugi zbiorniczek ma lodowaty plyn czy ma ktoś wiedzę co można jeszcze zrobić dziękuję pięknie za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin. Podam ci numery bezpieczników odpowieedzialnych za poszczególne pompy.

Nie mogę znaleźć zasady działania układu chłodzenia jeśli chodzi o twój silnik. Dlatego ciężko będzie stwierdzić co źle działa.

Twój silnik to S63....?

Czy oprócz zbiornika wyrównawczego intercoolera masz jeszcze jakieś zimne węże?

Może jest źle odpowietrzony układ turbosprężarki?



Bezpiecznik wiatraka chłodnicy

CU9utPuZ

HEg6OVeO

- F171.........100A



Bezpiecznik przekaźnika wiatraka chłodnicy

1Vnc5K7kgP

1VnYhLN9XU

- F127.........5A




Bezpiecznik - charakterystyczny termostat mapowy Y6279

Dv2qMdk5

1VnYgrBRCk

- F43........30A





Bezpieczniki pompy intercoolera M60353 i pompa płynu chłodzącego do chłodnicy powietrza doładowującego 2 M37b.

G8fDjmIo

IRXbOCqG

1VnYdmfOjR

1VnYgrBRCk

- F130........15A

- F41........7,5A





Bezpiecznik pompy płynu chłodzącego turbosprężarki S60354

G8g03U1b

FpC0O8M8

- F01........30A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam błąd który wyświetliło był od czujnika położenia wału kuna ugryzła przewody ale w dalszym ciągu plyn od ( turbin chyba ) zimny jak lodowisko pod halą! Błędów więcej nie ma. Plyn między 102 a 78 stopni na kompie! Nie ogarniam może ma ktoś pomysl?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdziłeś bezpiecznik/bezpieczniki , a przede wszystkim te od pompy która daje obieg płynu na Turbo?


Ps.

Załóż sobie kostki Domestosa w komorze silnika. To podobno działa na gryzonie/kuny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Stara sprawa, ale dla potomnych - chłodzenie intercoolerow i sterownika ma oddzielny układ chłodzenia, pracujący na dużo niższej temperaturze, stąd uczucie, że jest zimny. Chłodzenie turbin odbywa się z układu chłodzenia silnika, czyli powyżej 80stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.