Skocz do zawartości

M6 F06 Gran Coupe Competition 575KM, następca Truskawy 335is


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Trzeba coś napisać, bo jedyną aktywność i ruch tworzy BMK w tym garażu :twisted:

Fajnie to naprawiliście :cool2: Respect. Warto zastanowić się nad jakąś powłoką, a na teraz zwykł wosk starczy, żeby ochronić przed UV.

Edytowane przez Ponta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Muszę sprostować swoje marudzenie odnośnie pracy silnika i skrzyni. Po przejechaniu kilkuset kilometrów auto się odmuliło i wszystko bardzo płynnie chodzi, skrzynia bardzo ładnie przepina biegi i silnik też bez zastrzeżeń. Widocznie za długo stała i konieczne było wygonienie pająków z wydechu :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zawsze miło było patrzeć na Twoje modyfikacje 335i, tym bardziej teraz na F06, do którego mam sentyment.

Sam nawet myślałem, czy by M6 nie kupić, bo strasznie są tanie teraz - okrutnie to straciło na wartości od ceny nowego :O


Ciekaw jestem, jak będziesz mieć z dalszym użytkowaniem, ja swoje F06 sprzedałem, bo non stop latało na lawecie :D No ale ja miałem przeboje z szybką jazdą na 20" kołach ROF po dziurach, no i xDrive też rozwaliłem. W zasadzie u mnie tylko V8, przed którym wszyscy przestrzegają, było bezawaryjne :D


Gratuluje świetnego zakupu i w sumie pisze, co by śledzić wątek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze miło było patrzeć na Twoje modyfikacje 335i, tym bardziej teraz na F06, do którego mam sentyment.

Sam nawet myślałem, czy by M6 nie kupić, bo strasznie są tanie teraz - okrutnie to straciło na wartości od ceny nowego :O


Ciekaw jestem, jak będziesz mieć z dalszym użytkowaniem, ja swoje F06 sprzedałem, bo non stop latało na lawecie :D No ale ja miałem przeboje z szybką jazdą na 20" kołach ROF po dziurach, no i xDrive też rozwaliłem. W zasadzie u mnie tylko V8, przed którym wszyscy przestrzegają, było bezawaryjne :D


Gratuluje świetnego zakupu i w sumie pisze, co by śledzić wątek :P

 

dzięki Sławek :D

Do 335i do tej pory mam sentyment, świetne auto, mało paliło bo w trasie bez problemu na 9 litrów dało się zejść przy w miarę żwawej jeździe i przy takiej mocy. Części w porównaniu do M tanie jak barszcz. Ale już chyba nie zejdę niżej niż M, to zupełnie inna bajka, komfort jest potężny, nawet w panamerze turbo i GTS nie było tak "luksusowo". Zbyt dużo hajsu za znaczek porsche w zamian za fajne auto ale bez szału. (brakuje mi tego 4x4 i znaczka...ale nic poza tym ) No i na pewno panamerą było dużo większe zainteresowanie na drodze. Klienci pięknie zjeżdżali i wpuszczali, BMW w mentalności musi siedzieć Bastian w ortalionie i już takiej kultury nie doświadczam :P

Teraz nawet nie patrzę na spalanie :lol:

No w porównaniu do ceny nowego to teraz są tanie :D zastanawiałem się nad M5 F90 bo strasznie fajne są z powodu 4x4 ale stwierdziłem że zbyt szybko traci na wartości. M6 F06 wydaje mi się że za 2-3 lata za dużo nie stracę przy sprzedaży. Ale z drugiej strony czy M6 F06 są aż takie tanie? Jak na 7 letnie auto właśnie sprawdziłem najtańsza F06 i to totalny golas kosztuje 194k i w sumie tylko 3 sztuki są na otomoto. W ogóle tego u nas nie ma. M5 podobnie - w chwili obecnej 2015 stoi za 225k :shock:

Ogólnie zauważyłem duży wzrost cen aut używanych.

Mam nadzieję że nie będzie to ten pechowy V8 o którym tak grzmią w internetach :D

Przy 80k zrobię olej w skrzyni i filtr, a przy 90 zajmę się panewkami i mam nadzieję że będzie cacy bo całkiem niedawno (jakieś 15-18kkm) poprzedni właściciel zrobił spory remoncik w ASO - komplet wtrysków, koła zmiennych faz rozrządów/vanosy , cewki, świece, uszczelnienia turbin itp. Fajnie, że olej zmieniał czasami nawet co 5 tyś km, a maksymalnie 12 tyś km.


PS: ostatnio ukradli mi na parkingu w centrum wawy odblask z tylnego zderzaka.... gratuluję pomysłu, koszt nowego 85zł a zderzak podziubany ale już spolerowałem i lekko podmalowałem i na szczęście śladu nie ma.

chciał buchnąć spoiler tylnej klapy carbonowy bo też były ślady podważania na klapie, ale tak go do*ebałem klejem do szyb że nie było szansy tego zerwać, chyba że z całą klapą.

Dobrze, że nie zainteresował się dyfuzorem tylnego zderzaka bo to akurat dosyć łatwo odkręcić. 3 śrubki, 2 kołki wybić robota 20 sekund i za 2 klocki można sprzedać.

a 3 tygodnie temu ktoś życzliwy zrobił mi piękną wgniotę na tylnym słupku nad drzwiami. Dziękuję pajacowi, ewidentnie łokieto poszedł w ruch.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dawno mnie nie było :)

Pod spodem szybka fotka od miejskiego paparazzi który poluje na różne auta w moim mieście więc pozwoliłem sobie zapożyczyć

fIbdF94.jpg

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak po dłuższym użytkowaniu?


Co do cen, to oczywiście mówiłem o cenach w odniesieniu do nowego. Tutaj to samo jest co z serią 8 nową - w salonie płacisz 800k a za 2 lata auto warte 400k. Porażka pod tym względem, dlatego teraz dużo chętniej spoglądam na Porsche, jak myślę o nowych, bo wiem, że mniej stracę, ergo - niezależnie od ceny zakupu koszt posiadania Porsche często wychodzi taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I jak po dłuższym użytkowaniu?


Co do cen, to oczywiście mówiłem o cenach w odniesieniu do nowego. Tutaj to samo jest co z serią 8 nową - w salonie płacisz 800k a za 2 lata auto warte 400k. Porażka pod tym względem, dlatego teraz dużo chętniej spoglądam na Porsche, jak myślę o nowych, bo wiem, że mniej stracę, ergo - niezależnie od ceny zakupu koszt posiadania Porsche często wychodzi taniej.

Sławek wszystko kwestia rabatów. Panamera -8% M850i -30% i kupując na tych warunkach strata jest na podobnym poziomie. Niestety bmw ma zawyzony cennik i kto kupi ze slabym rabatem traci ogromne pieniądze.

Ciekawe też co będzie dalej bo bmw obecnie tnie rabaty na potęgę i jak tak zostanie to zakup drozszych aut od BMW nie będzie miał sensu z finansowego punktu widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak po dłuższym użytkowaniu?

 

auto jest w skrócie świetne a i nawet ostatnio przypadkowo poleciałem 306km/h po GPS bo się goniłem po autostradzie z Panamerą Turbo ( była bez szans ) ale na pewno nie był to max jaki może zrobić M6 bo od razu puściłem gaz gdy zobaczyłem na Yanosiku trójkę z przodu a czułem że jeszcze troche gniecie fotel. Nawet przy tej prędkości prowadzenie było bardzo przyjemne tylko coś okna mi świszczą powyżej 200 ;/ normalka?

Z auta jestem bardzo zadowolony, ale zastanawiam się czy by jej nie sprzedać... i kupić coś z napędem 4x4 bo przy tej mocy napęd na tył ... no mało jest sytuacji żebym deptał podłogę bo albo miga trakcja (i nie zależne czy 50 czy 150 na blacie ) albo przy wyłączonej [BAD] się ślizga a ja za bardzo nie lubię ryzykować i latać bokami :) wiadomo czasami delikatnie się zrobi uślizg przy "bezpiecznej" prędkości ale aż tak mocno ja nie szaleję.

Raz szkoda mi auta bo nigdy nie katowałem swoich sprzętów a dwa nie czuję się aż takim kozakiem żeby wszystkie winkle bokiem brać a po trzecie jak miałbym ją sprzedać za 170 tysięcy bo widzę że po tyle się pojawiły jakieś M6 to już wolę żeby u mnie została i jak kupie drugie auto to ją wyrzucę do garażu i niech stoi. ( w sumie nie wiem ile mógłbym za nią wziąć).

Dźwięk jest bajką, szczególnie w trybie sport jak wkręca się na wyższe obroty lub gwałtownie odpuści gaz- brzmi jak formuła :D

Mogę śmiało powiedzieć że jak dla mnie - mocy jest za dużo jak na tylko tylny napęd. Porównując do porobionej 335is - w sumie nie ma czego porównywać bo mogę śmiało stwierdzić że przy M6 czerwona strzała była mułem :D

a z minusów to co raz drażni mnie ceramika na mieście. Jednego dnia cichuteńka, za tydzień pół dnia piszczy ale wystarczy trochę przyhamować mocniej kilka razy i się naprawia :D a tak apropo ceramiki - hamowanie jest niesamowite. Jedyne słuszne hamulce do takich aut. Nie ma szansy że cokolwiek zadrży i możesz hamować pół dnia do zera a wszystko jest mega sztywne i o żadnej wibracji nie ma mowy.

Więc na razie tak ją trzymam dla siebie bo każdy mówi że ładna i żebym nie sprzedawał :D , zbyt wiele nie jeżdżę bo do pracy mam 2 kilometry nawet 10 tyś km nie zrobiłem, a no i rozglądam się może za jakąś G30 M550xi albo M850xi.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek wszystko kwestia rabatów. Panamera -8% M850i -30% i kupując na tych warunkach strata jest na podobnym poziomie.

Nie widziałem nigdy rabatów 30% w salonie BMW, musiały być bardzo specyficzne warunki, żeby przekroczyło 20% a to i tak tylko jak kończył się model i nie był tak atrakcyjny. Więc 30% to chyba u brokera, albo w jakimś rabacie flotowym. Ja na F06 M650ix miałem ze 16-18% rabatu chyba i to w salonie był maks. I nawet licząc wartość z rabatem, Porsche absolutnie nie traci na wartości tyle, co BMW, nie ma szans.


@Adrianadernew

Masz bezramkowe szyby, to świszczeć może przy dużym ciśnieniu powietrza, taki urok. Ten tylny napęd to też był argument, z powodu którego nie brałem M jak ja brałem auto. Natomiast generalnie to ja bym nie brał M850 czy tam innych fałszywych eMek, bo to słabe jest - szybkie na prostej, ale cała reszta do bani i podejścia do M nie ma. Generalnie używane M6 czy właśnie Panamera, to najlepsze osiągi w stosunku do ceny, bo auta świeże, dobrze wyglądają, a frycowe zapłacił ktoś inny :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sławek wszystko kwestia rabatów. Panamera -8% M850i -30% i kupując na tych warunkach strata jest na podobnym poziomie.

Nie widziałem nigdy rabatów 30% w salonie BMW, musiały być bardzo specyficzne warunki, żeby przekroczyło 20% a to i tak tylko jak kończył się model i nie był tak atrakcyjny. Więc 30% to chyba u brokera, albo w jakimś rabacie flotowym. Ja na F06 M650ix miałem ze 16-18% rabatu chyba i to w salonie był maks. I nawet licząc wartość z rabatem, Porsche absolutnie nie traci na wartości tyle, co BMW, nie ma szans.


@Adrianadernew

Masz bezramkowe szyby, to świszczeć może przy dużym ciśnieniu powietrza, taki urok. Ten tylny napęd to też był argument, z powodu którego nie brałem M jak ja brałem auto. Natomiast generalnie to ja bym nie brał M850 czy tam innych fałszywych eMek, bo to słabe jest - szybkie na prostej, ale cała reszta do bani i podejścia do M nie ma. Generalnie używane M6 czy właśnie Panamera, to najlepsze osiągi w stosunku do ceny, bo auta świeże, dobrze wyglądają, a frycowe zapłacił ktoś inny :8)

Taki rabat jest tylko trzeba poszukać. 23.5% dostałem na X5 G05 w zeszłym roku a raczej daleko do końca produkcji modelu. Zresztą na M340i tez podobnie.

Przy zakupie G05 rozmawiałem i największy rabat na nowe auto był własnie dla M850i i 7er nie pamiętam dokladnie ale 28 lub 30% w salonie BMW oczywiście.

Zgadzam się w pełni co do utrzymywania wartości przez porsche jest bardzo dobrze. Znajomy w czerwcu sprzedał 2 letnią panamerę 4s z 50tys km z utratą wartości na poziomie ok.15%. jak na ten segment bardzo niska utrata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki rabat jest tylko trzeba poszukać. 23.5% dostałem na X5 G05 w zeszłym roku a raczej daleko do końca produkcji modelu. Zresztą na M340i tez podobnie.

Przy zakupie G05 rozmawiałem i największy rabat na nowe auto był własnie dla M850i i 7er nie pamiętam dokladnie ale 28 lub 30% w salonie BMW oczywiście.

Zgadzam się w pełni co do utrzymywania wartości przez porsche jest bardzo dobrze. Znajomy w czerwcu sprzedał 2 letnią panamerę 4s z 50tys km z utratą wartości na poziomie ok.15%. jak na ten segment bardzo niska utrata.

Stockowe, demówki itp. Nie nowe pod zamówienie. Rekordowe rabaty widziałem na G12 przedliftowe kiedy lift został zaprezentowany - ale to wszystko było na zasadzie "co się trafi", a nie własne zamówienie do produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Taki rabat jest tylko trzeba poszukać. 23.5% dostałem na X5 G05 w zeszłym roku a raczej daleko do końca produkcji modelu. Zresztą na M340i tez podobnie.

Przy zakupie G05 rozmawiałem i największy rabat na nowe auto był własnie dla M850i i 7er nie pamiętam dokladnie ale 28 lub 30% w salonie BMW oczywiście.

Zgadzam się w pełni co do utrzymywania wartości przez porsche jest bardzo dobrze. Znajomy w czerwcu sprzedał 2 letnią panamerę 4s z 50tys km z utratą wartości na poziomie ok.15%. jak na ten segment bardzo niska utrata.

Stockowe, demówki itp. Nie nowe pod zamówienie. Rekordowe rabaty widziałem na G12 przedliftowe kiedy lift został zaprezentowany - ale to wszystko było na zasadzie "co się trafi", a nie własne zamówienie do produkcji.

Mowię o autach do produkcji wg własnej konfiguracji.

Możliwe że ta era już minęła ale to sie wyjasni w najblizszych miesiącach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bezramkowe szyby, to świszczeć może przy dużym ciśnieniu powietrza, taki urok.

W e92 było dużo gorzej, myślałem że to może kwestia ustawienia szyb i że w serii 6 już się trochę bardziej postarali żeby to było ogarnięte. Jest na pewno lepiej ale gdybym kupił auto z salonu za pół bani i miałoby mi coś świstać to bym się wkurzył :D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy tej prędkości prowadzenie było bardzo przyjemne tylko coś okna mi świszczą powyżej 200 ;/ normalka?

U mnie w M5 f10 (ramki są) wydaje się jakby czasem drzwi "odciągało" i robi się głośniej przy większych prędkościach i np jak wiatr silniej wieje, jakieś różnice ciśnień chyba.

Miałem też taką sytuację, że po oklejeniu lusterek (skapnąłem się później) coś świszczało i to już powyżej 80 km/h, świst się mega nasilał jak auto było mokre. Zerwałem folię i już było/jest ok.

Na szczęście nie oklejałem zaraz po wyjeździe z salonu i skojarzyłem, że tak nie było, a już chciałem reklamację składać na te świsty :lol:

 

Z auta jestem bardzo zadowolony, ale zastanawiam się czy by jej nie sprzedać... i kupić coś z napędem 4x4 bo przy tej mocy napęd na tył ... no mało jest sytuacji żebym deptał podłogę bo albo miga trakcja (i nie zależne czy 50 czy 150 na blacie ) albo przy wyłączonej [bAD] się ślizga a ja za bardzo nie lubię ryzykować i latać bokami :) wiadomo czasami delikatnie się zrobi uślizg przy "bezpiecznej" prędkości ale aż tak mocno ja nie szaleję.

Wróć do serii to na suchym dasz radę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.