Skocz do zawartości

2021 BMW M3 G80


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witajcie

planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.

Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.

Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.

Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najlepiej w świecie fantazji :mrgreen:

- kim jestes?

- modelka na instagramie

- a ja zolnierzem w call of duty


tak mi sie skojarzylo :norty:

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem m3 04.08.21 odbiór mam mieć w tym roku ALE średnio w to wierze.

Dostałem 15% rabatu

 

Przed zamówieniem dostałeś samochód do dyspozycji na weekend, czy decyzja była po jeździe testowej ze sprzedawcą na prawym?

 

Witajcie

planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

 

W okolicach maja za 275k brutto poszła M4 CS San Marino z przebiegiem poniżej 20k, cała w PPF, bezwypadkowa, PL salon. To była niezła okazja - nawet na handel - ale przeważnie w takich momentach kasa się kręci gdzieś indziej.

 




M na weekend raczej ciezko dostac, jezdzilem autem na lewym, ponad do dostalem voucher na SILSESIE na jazdy testwowe m3,m4,m5, ALE nawet bez tych jazd zdecydowany bylem na m3, wg mnie w tej kasie nie ma nic lepszego, auto super sie prowadzi i ma motor z potencjalem

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.

Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.

Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.

Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.

 


Moge przekazac namiar na handlowca ktory da 15%

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witajcie

planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.

Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.

Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.

Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.

 


Moge przekazac namiar na handlowca ktory da 15%

Henake wyślij na PW swoją konfigurację. Porównany pogadamy może coś jest co ja pominąłem albo odwrotnie. Kupujesz auto jako daily czy typową zabawkę?

M3 xdrive jest obecnie mega alternatywą dla takich aut jak audi rs3 rs4 czy nawet rs6 czy nissana gtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuje jako daily zamiast właśnie rs3(650ps)


Co do konfigu- kubły, lasery, pełna skora, dostęp komfortowy, el. klapa.

Brak ceramiki, panoramy, jakichkolwiek asystentów

Konfig na 518k

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czy dokopujecie pakiet m driver? Czy ewentualnie można zdjąć ogranicznik poza salonem za nieco mniej niż 11k? Henake napiszesz cos więcej o tym vouczerze i w jakiej części Polski zamawiałeś auto? Mnie handlowiec zniechęcił do zamówienia twierdzac ze marne szanse na odbiór w tym roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No właśnie nie wiem czy jest sens kupowania tego vouchera w przypadku zakupu auta. Niby w pakiecie m driver jest tez szkolenie ale nie wiem jak ono się ma do tych szkoleń z voucherow i co się bardziej opłaca. Masz jakieś info jak duzo można podnieść moc w nowej m3/m4 i ile to mniej więcej kosztuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polecam te szkolenie. Świetna sprawa.

Stg1 ~630ps stg2 700 to są potwierdzone wiadomości.


Ja czekam ma tte aż ogarnie hybrydy i tu mam nadzieje na 800+

Pamiętaj że M3 będzie bardziej hardcorowe od dość przyjemnej jazdy jaką masz w RS3.

Ja kubelków nie brałem wyglądają rewelacyjnie ale obawiam się komfortu a wsiadanie i wysiadanie to tragedia w M4 z niższym dachem to w ogóle porażka.

W m3 trochę lepiej ale też słabo na co dzień jeżeli kilka razy dziennie jak nie kilkanaście trzeba wsiadać i wysiadać.

Pełna skóra to must have. Plastikowa deska to porażka w takim aucie. Lasery oczywiście też. W sumie konfig podobny tylko ja mam szyberdach a nie mam kubełków. Brałem też asystentów pro świetna sprawa auto w korku samo jeździ mega relaks i działa super mam w X5. Teraz w Warszawie często można utknąć na godzinę i więcej jest to rewelacyjna sprawa a koszt w pakiecie innowacji nie duży. Nie lubie gadzetów ani nowości w elektronice ale to działa naprawdę fajnie. A jaka kolorystyka?

Pamiętaj że do czasu w produkcji możesz sobie coś tam zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do foteli ich wygląd rekomenduje wszystko i wbrew pozorom są bardzo wygodne.


Jest to moje ósme Bmw wiec każda z opcja znam doskonale.

Dlaczego nie doklikalem aystenta, BO mając go w innych autach nigdy nie użyłem, ponad to ten radar w zderzaku wyglada tragicznie.


Co do dachu- w m nigdy bym go nie wzial masz dodatkowe 50kg nad głowa.


Kolor auto to Brooklyn, wnętrze to silverstone

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co do foteli ich wygląd rekomenduje wszystko i wbrew pozorom są bardzo wygodne.


Jest to moje ósme Bmw wiec każda z opcja znam doskonale.

Dlaczego nie doklikalem aystenta, BO mając go w innych autach nigdy nie użyłem, ponad to ten radar w zderzaku wyglada tragicznie.


Co do dachu- w m nigdy bym go nie wzial masz dodatkowe 50kg nad głowa.


Kolor auto to Brooklyn, wnętrze to silverstone

 

Zgadza się w przypadku G80 radar wygląda słabo w M340i czy nawet m440i lepiej sobie z tym poradzili.

Jednak przydaje się jego działanie dlatego musze żyć z nie symetrycznym przodem a mam fioła na punkcie symetrii.

Co do szyberdachu różnica w wadze to ok. 25kg nie da się tego w żaden sposób odczuć podczas jazdy nawet na torze a ja często używam wiosną lub jesienią. Karbonowy dach wygląda fajnie jak zwrócimy na to uwagę czyli przy zakupie ale szczerze mając go w F80 kompletnie nie widać że taki jest. Na codzień nie zwraca się na to uwagi bo auto jest wysokie. Dużo osób oglądało moje M3 a na dach przez ponad 2 lata zwróciły uwagę dwie osoby. Ja wybieram użyteczność patrząc po konfiguracjach na bimmer forum w G80 to dużo częściej wybierana opcja niż w F80. Ok.30% osób zamawia szyberdach przeważnie osoby które tak jak ja wcześniej miały f80 z carbonem.

U mnie kolor to portimao wnętrze również silverstone pełna skóra.

Myślałem o brooklyn grey ale tam chciałem wnętrze fiona red to były dwie opcje kolorystyczne.

Podoba mi się też skyscraper grey ale tam za mocno różni się kolor błotnika tył od drzwi przez inny kąt padania światła. Na brooklyn też trochę to widać dlatego zrezygnowałem. To samo tylko w mniejszym stopniu mam w swoim M3 F80 Silverstone i masa osób zwraca mi uwagę że ktoś mi źle dobrał lakier a to oryginał :duh:

Screenshot-20210912-161829-Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się też skyscraper grey ale tam za mocno różni się kolor błotnika tył od drzwi przez inny kąt padania światła. Na brooklyn też trochę to widać dlatego zrezygnowałem.

Ja zamówiłem szary skyscraper. Trochę mnie zaskoczyłeś tym co napisałeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

planowałem zakup m4 f82 z co najmniej 2017r, początkowo do 250k brutto, ale po przeglądnięciu ogłoszeń doszedłem do wniosku że w tej kwocie nie znajdę nic bezwypadkowego. Pojawila sie jedna z 2018r z przebiegiem 16k u autoryzowanego dealera za 350k. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze skonfigurowalem sobie nową m3 na kwotę 430k. Nie pytalem jeszcze w salonie, natomiast po lekturze tego tematu widzę ze mozna liczyc na 15% rabatu. To wszystko sprawia, ze roznica miedzy f82 a nowa m3 robi się smiesznie niska. Dodam ze wizualnie duzo bardziej podoba mi sie starsza generacja, ale chyba ciezko byloby mi zyc z faktem ze wystarcztlo dolozyc 20k i miec nowe auto. Czy cena 350k za auto z 2018 nie jest cena przesadzona?

Jak mogłeś skonfigurować nowe M3 za 430tyś jak bazowa cena wersji z automatem i rwd startuje od 433tyś xdrive 455.

Co byś nie robił M3 wychodzi 500+ żeby miała to co musi być minimum.

Rabat 15% to max maxów ale ciężki do uzyskania nie każdy taki dostanie realnie okolice 10-12% jeżeli nie kupowaleś wielu aut.

Na M nie ma dodatkowych rabatów flotowych niestety.

 

Oj tam 500+ :D Ja jestem albo mało wymagający albo dusigroszem ale M3 xDrive wychodzi mi 478k przed rabatem. Jak by odjąć te 15% to mamy 400 stówy z kawałkiem (406k konkretnie). Wciąż sporo mniej niż za powiedzmy schodzące z produkcji C63S W205 coupe z ostatnim V8 w tym modelu. Miałem F82 competition i nie wiadomo czego tam nie trzeba, żeby jazda była przyjemna :D

Te piękne kubły odpadły po pierwszej jeździe testowej, za dużo razy dziennie wsiadam i wysiadam, żeby za każdym razem starać się nie nadziać na te wysokie boczki , masakra. Ale wygląd mają 10/10. Asystentów nigdy nie rozważałem, pakiet karbonów - fajny ale nie. Lepiej poczekać na wariant CS i wtedy sobie z tej wersji dokupić większą lotkę. Ta standardowa jest trochę biedna...

Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?

Dodatkowa rzecz która mi nie daję spokoju to nadchodzący lift G20 - jak w przypadku F80 czyli 2 liftingi będą. Drugi będzie przy okazji liftu M4. Skromne bo skromne ale jednak lepiej mieć polift, zawsze jakieś drobne uchybienia i niedociągnięcia będą poprawiane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?

 

Normalnie. Mam na tym pełen matowy PPF i jest mega !

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolor individual frozen dark grey - ktoś rozważał? 16k kosztuję i wygląda mega ale jak potem z utrzymaniem?

 

Normalnie. Mam na tym pełen matowy PPF i jest mega !

Lift będzie w 2023 plus czas produkcji to musiał byś czekać jeszcze dwa lata a z tego co widzę będzie jak F80 czyli światła tył do zmiany i masz lift.

Matowy szary to najlepszy kolor do M3 ale wychodzi bardzo drogo 16k lakier plus drugie tyle PPF na całe auto a przy macie musi to być zrobione na całości.


Dżej nie wiem co Ty wybrałeś ale np jak nie weźmiesz podstawowych asystentów to nie ma nawet asystenta zmiany pasa z sygnalizacją w lusterku a to bardzo przydatne. Lasery w M3 muszą być tak samo head up, kamera cofania chociaż ta podstawowa, dostęp komfortowy no i jakaś gwarancja dłuższa chociaż na 3 lata i to będą już okolice 500.

Deska plastikowa w M3 też wygląda tragicznie ale co kto lubi. Przy dopłacie 8.5tyś do pełnej skóry grzech nie skorzystać w większości modeli taka opcja to 20tyś+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glupoty piszesz...


M2 - M3 - M4:

Oct 2018: F80 M3 end of production;

2020:

F87 EUR-spec M2 Competition end of production;

F87 EUR-spec M2 CS end of production;

F87 USA-spec M2 CS end of production;

F82 M4 end of production (June 2020);

G80 M3 and G82 M4 start of production (Nov 2020);

March 2021: first G80 M3 and G82 M4 deliveries;

June 2021: F87 USA-spec M2 Competition end of production;

July 2021: Competition xDrive variants of G80 M3, G82 M4 and G83 M4 Convertible start of production;

July 2021 - Nov 2022:

M2 hiatus;

G80 M3 and G82/G83 M4 = BMW M 'entry models';

March 2022 - March 2023: production of designs celebrating 50 years of M GmbH for multiple models;

June 2022: G80 M3 end of production;

July 2022:

G80 M3 LCI start of production (Life Cycle Impulse - facelift);

G82 M4 CSL start of production (very short production run);

Nov 2022: G81 M3 Touring (Competition xDrive) start of production (featuring the G80 M3 LCI changes) (no US-spec model);

Dec 2022: G87 M2 start of production;

Spring 2023: first G87 M2 deliveries;

Feb 2024: G82 M4 end of production;

March 2024: G82 M4 LCI start of production (Life Cycle Impulse - facelift);

March 2025: G87 M2 end of production;

April 2025: G87 M2 LCI start of production (Life Cycle Impulse - facelift);

Oct 2025: G80 M3 LCI end of production;

June 2026: G81 M3 Touring (Competition xDrive) end of production;

June 2027: G82 M4 LCI end of production;

March 2029: G87 M2 LCI end of production.

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo dziwna sytuacja że M3 ma lift wraz z serią 3 i tak szybko po rozpoczęciu produkcji ciekawe czy to pewna informacja bo nigdy tak nie było.

Lifting F30 był w 05.2015 w M3 lifting V1 obejmujący tył i wnętrze jak w F30 był rok później w 05.2016r.

Lifting V2 (przodu) dopiero z serią 4er 04.2017.

Zawsze emki miały lift później niż zwykłe modele.

Tutaj zaplanowali lift m3 z serią 3 a lift m4 dużo później z serią 4.

W przypadku G20 każdy element liftu jest dla mnie gorszy niż w przedlifcie więc nie wiadomo co będzie z M3 stawiam że dostanie tylko nowy środek z ID8 i ewentualnie nowe lampy tył.

https://spidersweb.pl/autoblog/bmw-serii-3-lifting-wyciek-bmw-serii-3-lci-bmw-g20-lifting-bmw-g20-lci/amp/

Edytowane przez --==maly==--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.