Skocz do zawartości

Rozrzad B47


gufi

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy temat, słyszałem od wielu ekspertów że b47 jest nieśmiertelny... trudno mi powiedzieć, może to być całkiem coś innego np problemy skrzyni biegów dwumasa ... lub klapki kolektora... lub niedomagające turbiny

... na tym forum są eksperci którzy udzielą ci lepszych wskazówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 10 miesięcy temu...

Odkopie temat rozrzadu silnika B47

Po lekturze ( internet, youtube) wychodzi, ze rozrzad niby ten sam, ale sa roznice jednak i jest trwalszy ( pisz, ze biezpiecznie 230-250tys wytrzymuje)

Watek zalozony juz dosc dawno - jakies nowe spostrzezenia ?

 

Mam silnik B47 i aktualny przebieg 196tys. Umowilem sie na wymiane (choc mysle, ze pewnie bym do 220tys, ale chyba nie warto ryzykowac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lendio napisał(a):

Mam silnik B47 i aktualny przebieg 196tys. Umówiłem się na wymianę (choc myślę, ze pewnie bym do 220tys, ale chyba nie warto ryzykować)


Mechanik który mi ma robić rozrząd w moim b47 231km powiedział, że zwykle do 250 można bezpiecznie jeździć i nie są wyciągnięte. Mam teraz 207tyś, myślałem zmienić pomału żeby spokojna głowa była - ale mówi, że nie ma sensu. W moim przypadku dobicie do tych 250tyś to kilka miesięcy jazdy, olej co 10tyś km i płukanka zawsze idzie.

A jak u Ciebie z pokrywą? Cała? Bo to też podobno słaby element tych silników

Daj znać jaki będzie stan łańcucha i ślizgów

 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

jak dobry warsztat to wtryski przykręci dobrze - magii nie ma: przykręcasz odpowiednim momentem i spokój.
Przerabiałem to przy moim starym e53 - oddałem do gościa który nie ma dynamometryków - wyjęcie wtrysków 2 dni gdzie normalnie prawie w palcach wychodziły jak składałem dynamometrykiem

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam przymierzam się do wymiany rozrządu w silniku B47 mam już najechane ok 220000 km, i moje pytanie jaki rozrząd kupić: na allegro spotkałem komplet Iwis za ok 1900 PLN, mój mechanik znalazł mi febi za ok 1700 PLN a ja znalazłem SKF za ok 1000 PLN tylko SKF w tej cenie ma dodatkowo Ori łańcuch i koło od pompy olejowej. Może mi ktoś coś doradzić? Który zestaw wybrać. Cena za robotę to 3000 PLN więc nie chce tego robić dwa razy. Termin wymiany 15 stycznia więc nie zostało za wiele czasu

Pozdrawiam 

 

Edytowane przez PITMAR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.