Skocz do zawartości

BMW M8 Competition 625HP testy opinie


Darekdd

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

plhO8Bp.jpg


No to pojeździłem demówką u Sikory.


Moje wrażenia z jazdy są takie, że jestem popsuty do szpiku kości i to auto nie robi na mnie wrażenia :D


Po kolei.


Wygląda mega. W środku też top jak na BMW. Wygodnie, da się poustawiać co się chce. Trochę za dużo przycisków wszystkich, bo mamy ustawianie trybów Road/Sport/Track, ręczne Setup, ale też M1 i M2. Masa tego jest, na dodatek nie działało to tak intuicyjnie jak myślałem, a ostatecznie nie ma tam aż tylu tych ustawień. No i nie wiedzieć czemu, ustawienia biegów tradycyjnie są osobno, na gałce, co jest niewygodne.


Prowadzenie. Jak na BMW to extra. Na pewno jedno z lepszych BMW które prowadziłem. Dosyć komfortowe jak na możliwości brania zakrętów. Da się tym bokiem polatać i nie chce nas zabić przy tym. Ale M2/M3/M4 to nie jest. Za duże to jest i za ciężkie, żeby małe M-ki przegonić w typowym lataniu bokiem i szybkich zwinnych zakrętach. Zamiast tego daje nam pewną dozę komfortu i to w sumie na dłuższą metę cieszy.


Wrażenia i osiągi. No jest szybkie. Tak jak na papierze. I na prostych i na zakrętach jest szybkie. Całkiem bardzo szybkie. Dźwięk z otwartymi klapami to raczej jak ten dobry chłopak z sąsiedztwa, co zawsze dzień dobry mówił. Dalej moim niepobitym faworytem pozostaje F16, szczególnie jeśli mówimy o V8. Poza tym co mnie bardzo zasmuciło, to skrzynia biegów, 8 biegowy cywilny ZF. Manetki bezużyteczne, machanie nimi nie daje żadnego efektu, patrzysz jak się cyferki zmieniają, ale tego nie czujesz. Daleko temu do 7 biegowej z mniejszych eMek.


Ostatecznie to wszystko można podsumować krótko - szybkie wygodne auto klasy GT. Sportowe premium z dużą dozą luksusu.


W odróżnieniu od dziadkowatego M850ix tym chętnie bym na co dzień pojeździł. Ale do nowego 911 się nie umywa i nie mówię nawet o Turbo. W 911 czułem się jak w supersamochodzie, a w M8 czujesz się jak w super BMW. Czy warto? Wg mnie jak będzie dobry rabat, albo jeszcze lepiej jako auto z 5-10tys przebiegu ;) Niestety spadek wartości na tym będzie ogromny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bardzo fajne czasy, zwłaszcza 0-200 km/h.

szybkie wygodne auto klasy GT. Sportowe premium z dużą dozą luksusu

Trafne podsumowanie, to nie jest supercar. Niestety bmw takich nie posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
.....Dźwięk z otwartymi klapami to raczej jak ten dobry chłopak z sąsiedztwa, co zawsze dzień dobry mówił :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.


Manhart podkręcił BMW M8 do 823 KM – 0-100 km/h w 2,6 s!




"...W standardzie topowa odmiana BMW Serii 8 generuje 625 KM oraz 750 Nm. Manhart podkręcił te wartości 823 KM mocy oraz 1050 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Względem fabrycznej specyfikacji jest to wzrost o aż 198 KM i 300 Nm....






https://cartests.net/2020/05/15/manhart-podkrecil-bmw-m8-do-823-km-0-100-km-h-w-26-s/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
plhO8Bp.jpg


No to pojeździłem demówką u Sikory.


Moje wrażenia z jazdy są takie, że jestem popsuty do szpiku kości i to auto nie robi na mnie wrażenia :D


Po kolei.


Wygląda mega. W środku też top jak na BMW. Wygodnie, da się poustawiać co się chce. Trochę za dużo przycisków wszystkich, bo mamy ustawianie trybów Road/Sport/Track, ręczne Setup, ale też M1 i M2. Masa tego jest, na dodatek nie działało to tak intuicyjnie jak myślałem, a ostatecznie nie ma tam aż tylu tych ustawień. No i nie wiedzieć czemu, ustawienia biegów tradycyjnie są osobno, na gałce, co jest niewygodne.


Prowadzenie. Jak na BMW to extra. Na pewno jedno z lepszych BMW które prowadziłem. Dosyć komfortowe jak na możliwości brania zakrętów. Da się tym bokiem polatać i nie chce nas zabić przy tym. Ale M2/M3/M4 to nie jest. Za duże to jest i za ciężkie, żeby małe M-ki przegonić w typowym lataniu bokiem i szybkich zwinnych zakrętach. Zamiast tego daje nam pewną dozę komfortu i to w sumie na dłuższą metę cieszy.


Wrażenia i osiągi. No jest szybkie. Tak jak na papierze. I na prostych i na zakrętach jest szybkie. Całkiem bardzo szybkie. Dźwięk z otwartymi klapami to raczej jak ten dobry chłopak z sąsiedztwa, co zawsze dzień dobry mówił. Dalej moim niepobitym faworytem pozostaje F16, szczególnie jeśli mówimy o V8. Poza tym co mnie bardzo zasmuciło, to skrzynia biegów, 8 biegowy cywilny ZF. Manetki bezużyteczne, machanie nimi nie daje żadnego efektu, patrzysz jak się cyferki zmieniają, ale tego nie czujesz. Daleko temu do 7 biegowej z mniejszych eMek.


Ostatecznie to wszystko można podsumować krótko - szybkie wygodne auto klasy GT. Sportowe premium z dużą dozą luksusu.


W odróżnieniu od dziadkowatego M850ix tym chętnie bym na co dzień pojeździł. Ale do nowego 911 się nie umywa i nie mówię nawet o Turbo. W 911 czułem się jak w supersamochodzie, a w M8 czujesz się jak w super BMW. Czy warto? Wg mnie jak będzie dobry rabat, albo jeszcze lepiej jako auto z 5-10tys przebiegu ;) Niestety spadek wartości na tym będzie ogromny.

 

Witam.

Co do 911 tek i generalnie Porsche zgadzam się, BMW to świetne samochody ale jak chcę pojeździć dla przyjemności to biorę Porsche Żony, natomiast jak mam długą trasę wsiadam do BMW. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem okazje wyprobowac M8 competition podczas weekendowego M Drive Tour. Jazda po gorskich serpentynach w zorganizowanych warunkach, pozwalajacych w miare na wykorzystanie mozliwosci auta. M8 jest naprawde nosnikiem tego co najlepsze w BMW, ma niesamowite osiagi, pozwala na zarzucanie tylem w zakretach, z otwartym dachem w cabrio wrazenia sa jeszcze lepsze. M8 jest przy tym bardziej zestrojone na szybka, ale komfortowa jazde. Zapewne blizej mu do roadsterow mercedesa niz do supersportowych Porsche.


3f8e34dd50ea5de2.jpg

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Haha


W odróżnieniu od dziadkowatego M850ix tym chętnie bym na co dzień pojeździł. Ale do nowego 911 się nie umywa i nie mówię nawet o Turbo. W 911 czułem się jak w supersamochodzie, a w M8 czujesz się jak w super BMW. Czy warto? Wg mnie jak będzie dobry rabat, albo jeszcze lepiej jako auto z 5-10tys przebiegu ;) Niestety spadek wartości na tym będzie ogromny.



Tak się składa, że całkiem od niedawna mam okazję jeździć M8 GC Comp dłużej niż na jeździe próbnej. Kolega Piotr, który wyciąga wnioski co do samochodów z kilku kilometrów jazdy próbnej ze sprzedawcą na prawym fotelu.


Mam porównania do 9114S w (991), jeździłem tym samochodem 2 lata.


NIE DA SIĘ PORÓWNAĆ TYCH DWÓCH SAMOCHODÓW


M8 można porównać jedynie do takich samochodów jak Aston DB, S Coupe (chociaż M8 dużo mniejsze).

Porsche to supersport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

M8 i 911 to auta których ja nie zestawiam ze sobą bo to tak jak by zestawić skoczka wzwyż ze sprinterem na 100m. Po prostu trzeba mieć oba w garażu a 911 najlepiej w wersji turbo s. 911 to auto sportowe a BMW to wygodne i szybkie narzędzie do pokonywania tras.


PU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po popularności tego wątku, nikt się tematem M8 nie interesuje.

Podobno są już grube rabaty na to auto, bo wyjściowo wycenione absurdalnie w stosunku do tego co reprezentuje, czyli mniej praktyczne 5er.


A 911 to faktycznie, niby też 2+2, ale w praktyce całkiem inna bajka. Ja tam z tym TurboS bym nie przesadzał, bo w sumie na co dzień nawet 4S jeździ jak supercar :) Zresztą, są ciekawsze wersje od TS, choćby Touring, dlatego wg mnie 911 ma tą magię, że każdy model jest fajny na swój sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Tylko należy pamiętać ze 911 to jest tak naprawdę auto 2 osobowe. Z tylu na fotelik zbyt ciasno a dostać się tam to trzeba się niezle nagimnastykować i żadne dziecko powyżej 10 lat z tylu nie usiądzie, chyba ze ze zgięta na bok głowa :D :D jeśli chodzi o porsche to raczej chyba nie maja auta sportowego w którym w miarę by wygodnie usiadło 4 osoby.


P.s.. na bimmerpost pojawił się film z m4 xdrive robiący 0-60 mph w 3,07 sekundy. https://g80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1846702

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiadomo, ze prestiż porsche jest wiele wyższy i nie ma co tutaj o tym dyskutować, widać to dobrze w cenach, chociaż 2 litrowy macan którym miałem okazje się kiedyś prźejechac jezdzi tragicznie i do marki ńie przystoi. Panamera to jednak wielka krowa, bardziej gt jak auto sportowe, właśnie w porsche brakuje takiego auta super sportowego które pomieściło by w miarę wygodńie przynajmniej dzieci z tylu, a szkoda. No chyba ze macan gts ale nie miałem okazji tym autem jeździć wiec się nie wypowiem. W każdym razie taka ciut większa 911 by się przydała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, ze prestiż porsche jest wiele wyższy i nie ma co tutaj o tym dyskutować, widać to dobrze w cenach, chociaż 2 litrowy macan którym miałem okazje się kiedyś prźejechac jezdzi tragicznie i do marki ńie przystoi. Panamera to jednak wielka krowa, bardziej gt jak auto sportowe, właśnie w porsche brakuje takiego auta super sportowego które pomieściło by w miarę wygodńie przynajmniej dzieci z tylu, a szkoda. No chyba ze macan gts ale nie miałem okazji tym autem jeździć wiec się nie wypowiem. W każdym razie taka ciut większa 911 by się przydała.

Ciut większa 911 to jest właśnie Panamera jak już @Ponta Ci napisał :duh:

Poważny klient znajdzie w Porsche odpowiednie auto, a bajkopisarze niech pozostaną ze swoimi niespełnionymi marzeniami kreując się na forum na ekspertów od motoryzacji :mad2:

Pozostając w temacie to, czy to będzie M8 czy M10, BMW nie zwala raczej z nóg wieloletnich "fanów" marki i szukając nowych doznań trzeba niestety iść do konkurencji.

Podnoszenie ceny w okolice miliona niczego tu niestety nie zmieni, prestiżu nie doda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostając w temacie to, czy to będzie M8 czy M10, BMW nie zwala raczej z nóg wieloletnich "fanów" marki i szukając nowych doznań trzeba niestety iść do konkurencji.

Podnoszenie ceny w okolice miliona niczego tu niestety nie zmieni, prestiżu nie doda.

Te ceny to są nienormalne. Zresztą nie bez przyczyny rabaty na M8 są ogromne:

Cena katalogowa (cena brutto z VAT) PLN 1 003 795,00 zł

Cena brutto z Fv 739 900,00 zł

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m8-bmw-sikora-m8-samochod-nowy-ID6DfvVL.html


Zaraz wyjdzie pewnie LCI dla 8er i wtedy rabaty zrobią się kosmiczne, bo nikt M5 w przebraniu nie zapłaci 200-400tys więcej. A M8 przecież dopiero czeka katastrofalny spadek wartości jak zaczną się pojawiać 2-3-4latki.


Gdzie dla odmiany, 911 trzyma cenę jak głupia, bo jest tego warta. I racja, 911 tj 2+2, realnie, jeśli facet wysoki, to za niższą żoną jakieś dziecko siądzie, ale trzeba pamiętać, że są też związki gdzie wyższy facet ma 1.70 i wtedy z tyłu miejsca przybywa. Natomiast Panamera nowa jeździ rewelacyjnie, jak jeszcze kilka lat temu BMW miało podejście do Porsche, może nie do 911 tylko użytkowych, to teraz już nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@slawomir jak moja 11 letnia corka wsiadła do 911 z tylu , tak jeszcze szybciej z niej wyskoczyła, musiała siedzieć ze zgięta głowa dotykająca szyby. Córka ma gdzieś około 150 cm wzrostu, może ciut więcej wiec nie jest wysoka także chyba nie bardzo 2 plus 2.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.