Skocz do zawartości

X7 zamowiony


imnowak

Rekomendowane odpowiedzi

Pomarudzę trochę.

Moje auto się wreszcie zrobiło, pewnie już płynie.

Im bliżej odbioru tym większe wątpliwości co do wyboru samochodu i rozważanie rezygnacji. Dostawa spóźniona więc z tym nie ma problemu.

A wszystko przez weekendowe użyczenie samochodu przez dealera.

Zasadnicza wątpliwość: Po co kupować 400-konny, 2,5 tonowy, ponad 5-metrowy samochód którym komfortowo mogą podróżować tylko 2 osoby.

Podpisuję się, że samochód jest świetnie zrobiony pod kątem szeroko rozumianego komfortu prowadzenia, resorowania, wyciszenia etc. Pewnie w suvach nr 1.

Ale bardzo dużo się zmienia, kiedy przesiadamy się do tyłu. Na krętej drodze, podczas szybko pokonywanych zakrętów siedziało mi się trochę jak w autobusie turystycznym (mimo wersji 6-s). Po prostu bujało na lewo i prawo (sam. bez exe.drive). Wynika to zapewne z bardzo wysokiego posadowienia foteli.

Na trzecim rzędzie nawet nie próbowałem. Czy wysokie położenie foteli było zamierzone, czy wynika z konieczności zapewnienia przesuwania, składania foteli, tego nie wiem. Ale na pewno, dla komfortu, przynajmniej 4-5 osób byłyby lepsza porządna kanapa, a jeszcze lepsze dwa niżej osadzone, bardziej przepastne fotele.

A dla pasjonatów ilości przewożonych osób, jako opcja, jakieś składaki dla dzieci, które znamy z innych, najczęściej terenowych samochodów.

Być może kiedyś o tym pomyślą.

 

Wybaczcie, że czasami cytuję siebie, ale znalazłem w sieci słowackiego testera, który oprócz znanych ochów i achów na temat x7 (które podzielam) omawia sprawę drugiego rzędu siedzeń w tym samochodzie, jest podobnie jak ja zdegustowany i na koniec ufa. że kiedyś to poprawią. Wystarczy oglądać od 19.20 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich serdecznie.

"Zerknąłem" na materiał tego dziennikarza o BMW X7 i pamiętając jego naciągane uwagi o BMW X5 (G05) ...


to podsumuje tak:


jako były użytkownik VW Caravelle to poradzę mu aby kupił sobie autobus .... bo dzieli włosa na czworo a g...

na atomy.

A wszystkim oglądającym i cytującym większego dystansu.

Jak chcą mieć auto idealne to niech kupią sobie :

1.Miejskie

2.Sportowe

3.Vana

4.Terenowe

5. Kamper

6. Autobus.

... i wtedy będą szczęśliwi zawsze w zależności od sytuacji i potrzeb.



Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takie luksusowe marki ja Maybach czy Lexus oferują tylko "jeden rząd prezesowskiego luksusu" czyli dwa.


Skąd takie oczekiwania względem BMW X7 G07, że ma mieć 4 miejsca maksymalnego luksusu ? Bo co?

Bo ma 7 miejsc?


Można to konstrukcyjnie zrobić ale wtedy miałby prawie 7 metrów długości (zapoznać się z rynkiem Chińskim i USA). Chciałbyś taki samochód kupić ?

Parkowałbyś takim w podziemiach galerii handlowych?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Nie no jak czytam ze X3 z lepszym wyposazeniem i silnikiem niz podstawowy ma wiekszy prestiz jak X7 to trace chec zagladania na forum ...

Masz rację. Takie posty piszą frustraci. Ja przykładowo bylem wczoraj w Premium Arena żeby się przymierzyć do najtańszej wersji serii 1. ale nic z tego, poza zasięgiem :cry: A jak zobaczyłem nowe X7 to padłem na kolana i się popłakałem z bezsilności. O boziu, jak ja zazdroszczę szczęśliwym posiadaczom tego pojazdu ! Prestiż przekracza granice gminy (a nawet powiatu w przypadku woj. podkarpackiego). Wściekle zazdrosne miny sąsiadów warte są każdej lizingowej raty. Szkoda, że auto ma tylko podświetlony grill, ja bym dołożył jeszcze neony pod podłogą i niebieskie ledy na spryskiwaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boros gdzieś Ty widział podświetlony grill w X7 :?: :?: :?:

Co do dodatków które zaproponowałeś to napewno da sie dorzucić takie akcesoria , najważniejsze ze miałbyś auto które wyraża Twoja osobowość :wink: Na upartego to i grill byś sobie podświetlił jakaś jarzeniówka albo kolorowym ledem, zostają jeszcze łatwo dostępne lampki choinkowe - polecam multikolor.

A tak na marginesie to nie pisz takich głupot i nic nie wnoszących postów , zaśmiecasz forum i tyle.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanie do tych co mają doświadczenie z tym:

Wybrałem pakiet Executive Drive Pro i mam taki niesmak, że nie będę miał pakietu Off Road. Ale 2 na raz się nie dało.

Co Wy wybraliście i jak myślicie co lepiej wybrać z tych 2 opcji.

Dodam, że często jeżdżę po piachu i korzeniach przez las parę kilometrów (taki akurat dojazd do rodzinki), ale to tyle z off roadowych szaleństw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych co mają doświadczenie z tym:

Wybrałem pakiet Executive Drive Pro i mam taki niesmak, że nie będę miał pakietu Off Road. Ale 2 na raz się nie dało.

Co Wy wybraliście i jak myślicie co lepiej wybrać z tych 2 opcji.

Dodam, że często jeżdżę po piachu i korzeniach przez las parę kilometrów (taki akurat dojazd do rodzinki), ale to tyle z off roadowych szaleństw.

 

Jeżeli nie będziesz testował auta jak na poniższym filmiku, to chyba nie potrzeba pakietu Off Road: https://www.youtube.com/watch?v=qeoc5oeM-a4

Ja nie brałem żadnego z tych pakietów, jeżeli miałbym wybierać wybrałbym na pewno Executive nie jeżdżąc po bezdrożach Syberii czy wydmach Emiratów :).pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jak dla mnie X7 jest fajniejsza od GLS. Oba auta są duże, luksusowe, ale merol zawsze był dla Panów w podeszłym wieku. Gdybym dzis miał wybierać to znowu BMW. Jeździ sie nim fantastycznie. Co ciekawe bez szaleńczej jazdy po mieście i w trasie, spalanie mam na poziomie ok 12 litrów na 100. Więc nie jest źle jak na takiego kolosa. Zachar ma jakieś ale do BMW. W każdym jego odcinku o bmw jego ocena jest nie do końca obiektywna, ale może się czepiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachar w tamtym roku zakochał się w BMW X5 i uznał G05 modelem roku 2019, spośród aut których testował, więc nie wydaje mi się, żeby miał jakieś "ale" do BMW. Wspomniał, że X7 pod względem komfortu i prowadzenia jest podobna do X5. Zawieszenie Executive Drive Pro, to opcja must have. Połączenie sportu z komfortem to coś co nie daje nam X5 w takim stopniu jak X7 z Executive Drive Pro.

Pneumat i skrętna oś - super komfort, albo M Professional, czyli sport z umiarkowanym komfortem.


GLSem nie jeździłem i może faktycznie komfort jest jeszcze na wyższym poziomie, a większość klientów w takim segmencie przekłada komfort nad sport. Widocznie Zachar do takich należy.


Dla mnie nowy GLS wygląda paskudnie i to go przede wszystkim eliminuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeździłem nowym GLSem. Jeździłem również X7. I nie ma porównania.

Nastawialem się na GLSa. Mój brat ma GLSa (2 lata poprzedni model) I sobie chwali więc też chciałem mieć. Mam już jednego Mercedesa a BMW nigdy nie miałem. Już kilka razy chciałem kupić BMW ale za każdym razem w mojej ocenie znalazłem lepszą opcję w Audi i Mercedesie.

Tym razem myślałem że będzie tak samo tym bardziej że Mercedes bardziej mi się podoba zewnętrznie.

Po przejechaniu się tego samego dnia oboma samochodami po raz pierwszy kupię BMW.

Mercedes przekonuje do siebie tylko ciekawszym infoteimentem ale wcale nie wygodniejszym w obsłudze oraz...

niesamowitym pokonywaniem "policjantów".

Jezdzilem najlepszą wersją GLS z aktiv body. Coś niesamowitego przy pokonywaniu "policjantów" wręcz nienaturalnie. W ogóle nie czuć przeszkody.

I to byłoby na tyle.

Natomiast wszystko inne czyli komfort jazdy po asfalcie, a w szczególności po kiepskiej jakości drogach asfaltowych i brukach należy do X7.

Jeździłem z Executiv PRO.

Po prostu nie ma porównania.

Zachowanie w zakrętach X7 rządzi.

A teraz coś co mnie zszokowało.

Jakość wykończenia i użytych materiałów.

W GLS nie ma Merino a w X7 jest.

Jakość przeszyć foteli, deski rozdzielczej klasa wyżej nad GLSem.

W GLS słyszałem pracę tylnego zawieszenia jak sapalo i coś trzeszczało w bagażniku. Pani z Mercedesa powiedziała że samochód wymaga tylko regulacji bo jest nowy że to nic wielkiego.

Dla mnie to był szok.

Do tej pory uważałem że BMW jest gorzej wykonane od Mercedesa a tu taka niespodzianka.

Nie kupuję GLSa tylko X7.

Zachar chyba nie przyjrzał się dokładnie jakości wykończenia obu samochodów.

W X7 cisza.

Moim zdaniem ocena (moja) jest obiektywna ponieważ

byłem uprzedzony do BMW i przychylnie nastawiony do GLSa a mimo to niestety lub stety X7 jest jakby o klasę wyżej od GLSa i chociaż X7 nie jest tak "dizajnersko nowoczeny" jak GLS to jest (może właśnie przez to) bardziej przyjazny dla kierowcy i pasażerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Jeździłem nowym GLSem. Jeździłem również X7. I nie ma porównania.
...


Potwierdzam w stu procentach.

Od dawna jeżdzę MB i byłem przekonany, że moim kolejnym samochodem będzie GLS (poprzednia generacja to dla mnie mistrzostwo świata).

Pomijam wygląd zewnętrzny nowego GLS, który mnie nie urzekł..., jednak nadal szedłem tym kierunku.

Pojeździłem nim, w najwyższej opcji i z najlepszym możliwym zawieszeniem.

To był dzień, w którym podjąłem decyzję, że będę miał pierwsze BMW w życiu i będzie to X7.

Obecna generacja GLS to mydelniczka na kołach, skóra na fotelach twarda, z fakturą jak by byłą z tyłka owcy, na tylnej kanapie pruły się przeszycia (w samochodzie za ponad 600k i 2 tysiącach kilometrów), przełączniki kierunkowskazów jak klasie A, i na koniec te atrapy wydechów. Normalnie w lusterku widać było wychodzące spaliny gdzieś jakby znad tylnego koła. Ta jazda próbna potwornie mnie zniechęciła do GLS.

W X7 wszystko było jakby o klasę wyżej, fajne odczucia podczas jazdy, nie "pływa" jak GLS, lepsze materiały w środku, tylko te zegary..., no nie są jakieś szczególnie piękne, ale pewnie idzie się przyzwyczaić.

Zamówiłem na początku kwietnia, w lipcu miało się produkować i czekam cierpliwie do września, października :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.