Skocz do zawartości

czescidobmw.pl - Promocje / Nowości / Oferty


Rekomendowane odpowiedzi

  • Partnerzy klubu
Cześć,

poszukuję przycisków koloru srebrnego do retrofitu kierownicy w e85 z 2003 roku. Nie mogłem znaleźć na Waszej stronie ceny za taki komplet (wraz z odpowiednio przyciętymi plastikami oczywiście).

 

Cześć



Czy masz na myśli przełączniki tego typu:

vgB4fp.png

?


Takie przełączniki do Z4 E85 mogę zaproponować w następujących cenach:


- przełącznik lewy

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61319174035.aspx?


- przełącznik prawy

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61319174036.aspx?



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
witam potrzebuje komplet amortyzatorów przód chętnie sachs. X3 e83 2005r 2.0D 150 koni

jak trafi sie dobra cena to śmiało sms na 731190989


ORAZ DRUGA SPRAWA


REGENEROWANY DYFER

BĄDZ WYCIĄGNIETY Z MAŁO JEŻDZĄCEGO..

 

Witam



Do wytypowania odpowiednich amortyzatorów poproszę o podanie 7 ostatnich znaków z VIN Pańskiego X3.


Dyferencjał możemy zaproponować wyłącznie nowy, Oryginalny BMW. Proszę napisać czy chodzi o dyferencjał przedni czy tylny.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Hej

Napisz mi, czy macie membranę odmy do 118i z 2008?

Coś takiego ptrzebuje https://vanos-bmw.com/product/valve-cover-n43-bmw-11127553626 a na to dekielek/pokrywkę plastikową


VIN: wbaue51090pz27758

 

Cześć



Do w/w BMW 118i nie mamy dostępnej samej membrany odmy. Odmę mogę zaproponować tylko jako kompletną pokrywę zaworów, w następującej cenie: link, proszę kliknąć tutaj.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

gAiCIA.jpg


Wszystkim Klientom oraz Sympatykom czescidobmw.pl życzymy udanego wypoczynku oraz ekscytujących podróży!



Serdecznie pozdrawiamy,

Zespół czescidobmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cześć

Chciałbym kupić piny ale napisane jest, że są z przewodami... Jaka długość ? Masz może jakieś dane jakie to są piny żebym mógł sam je zarobić?


1szt. 61130005197 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130005197.aspx

1szt. 61130005198 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130005198.aspx

1szt. 61130006664 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130006664.aspx

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Cześć

Chciałbym kupić piny ale napisane jest, że są z przewodami... Jaka długość ? Masz może jakieś dane jakie to są piny żebym mógł sam je zarobić?


1szt. 61130005197 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130005197.aspx

1szt. 61130005198 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130005198.aspx

1szt. 61130006664 https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61130006664.aspx

 

Cześć



BMW nie podaje w ETK informacji o długości przewodów, ale jest to około 50-70 cm.


Informacje z ETK o w/w pinach:


- 61130005197

Styk tulejowy MQS z kablem (0,2- 0,5 qmm)


- 61130005198

Styk męski MQS z kablem (0,2- 0,5qmm)


- 61130006664

Styk męski MQS z kablem (0,75qmm)



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam, proszę o wycenę kompletnego rozrządu i klapek kolektora:


BMW F31 N47T


NR VIN WBA3K3106F740119

 

Witam



Nasza oferta na komplet części do wymiany rozrządu w BMW F31 320d o nr VIN WBA3K31060F740119:


1. Mechanizm ster.-łańcuch sterujący dolny:

km6ryM.jpg


nr 1

Link, proszę kliknąć tutaj


W powyższym linku znajdują się również zestawy Febi oraz Swag składające się z części o nr: 1, 4, 6 i 7.


nr 2

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 3

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 4

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (wymagana ilość to 3 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 6

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 7

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 8 (wymagana ilość to 3 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 9

Link, proszę kliknąć tutaj



2. Mechanizm ster.-łańcuch sterujący górny:

lAmXff.jpg


nr 1

Link, proszę kliknąć tutaj


W powyższym linku znajdują się również zestawy Febi oraz Swag składające się z części o nr: 1, 6, 8, 10 i 11.


nr 2 - 'zdublowana' część z poprzedniego schematu


nr 3 - 'zdublowana' część z poprzedniego schematu


nr 4

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (wymagana ilość to 3 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 6

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 7 (wymagana ilość to 2 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 8

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 9

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 10 (z 11 w komplecie)

Link, proszę kliknąć tutaj



Części rozrządu dostarcza dla BMW firma Iwis. W zestawach rozrządów Febi oraz Swag również są dostarczane podzespoły Iwis. Części rozrządu OE BMW posiadają na sobie podpis producenta Iwis, logo BMW oraz numer katalogowy BMW. Części w zestawach Febi oraz Swag to dokładnie te same części z widocznym podpisem Iwis oraz śladami po usunięciu logo BMW i numeru katalogowego BMW. W związku z tym zestawy rozrządu Febi oraz Swag polecamy na równi z częściami Oryginalnymi BMW.



Podczas wymiany rozrządu dodatkowo rekomendujemy zastosować nowe następujące części:


Łańcuch napędzający pompę oleju, koło zębate pompy oleju oraz śrubę koła zębatego pompy oleju:

t16Kzi.jpg


nr 2

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 3

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 9

Link, proszę kliknąć tutaj



Dodatkowo potrzebne będą poniższe uszczelki:


- zestaw uszczelek pokrywy zaworów

Link, proszę kliknąć tutaj


- podkładki wtryskiwaczy (wymagana ilość to 4 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


- uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu

Link, proszę kliknąć tutaj


- do uszczelnienia osłony rozrządu oraz miski olejowej BMW stosuje uszczelniacz płynny Loctite 5970. Uszczelniacz płynny Loctite 5970 oraz jego odpowiednik Elring (wymagana ilość to 2 sztuki):

Link, proszę kliknąć tutaj



Podsumowanie wszystkich w/w części w polecanym przez nas wariancie:

yhV02d.png


Po zamianie wszystkich części na Oryginalne BMW suma wyniesie 3018,55 zł.



Klapki kolektora dolotowego (część nr 2 z poniższego rysunku) są od kilku miesięcy niedostępne na magazynach BMW AG. Ten sam problem dotyczy zamienników tej części. Według ostatnich informacji z BMW brak zostanie uzupełniony około 15 października. Ostatnia cena tej części to 179,80 zł z VAT. Nie mogę jednak zagwarantować, że nie ulegnie ona zmianie.

VUbzwm.png



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam,


Poszukuje przedni zderzak do BMW e81/87, 2007r, m pakiet kolor carbon schwarz.


Pozdrawiam

 

Witam



Zderzak przedni możemy zaoferować nowy, Oryginalny BMW, zagruntowany (przygotowany do lakierowania). Cena to około 2200 zł z VAT. Do przygotowania precyzyjnej wyceny poproszę o 7 ostatnich znaków z VIN.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam Jakie by mi pan zaproponował amortyzatory przednie vin GS72249

 

Witam



Zgodnie ze specyfikacją wg VIN Pańskie BMW posiada zawieszenie w wersji '(S227A) Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.'. Amortyzatory przednie dedykowane do tej wersji zawieszenia mogę zaproponować w następujących cenach za 1 sztukę:

- link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam SACHS, które były stosowane fabrycznie w Pańskim modelu.


Do kompletu polecam zestaw osłon i odbojów. Cena za komplet na 2 amortyzatory jest następująca:

- link, proszę kliknąć tutaj


Dodatkowo warto sprawdzić stan górnych poduszek amortyzatorów (ceny za 1 sztukę ; komplet na przednią oś to 2 sztuki):

- link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam LEMFÖRDER oraz SACHS.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam

Poszukuję zderzaka tylnego z PDC, M-Pakiet do BMW E90 318i 2006 r. sedan w kolorze srebrnym (TITANSILBER METALIC) w możliwie jak najlepszym stanie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

 

Witam



Zderzak możemy zaoferować nowy, Oryginalny BMW, zagruntowany (przygotowany do lakierowania). Cena to około 2000 zł z VAT. Do przygotowania precyzyjnej wyceny poproszę o 7 ostatnich znaków z VIN.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+Witam. Zakupiłem u Was: 51727247258 OSŁONA KRAWĘDZI DRZWI PRZEDNICH do 3-ki e90 318i sedan 2007. Przyszła szybko. Ok. Jest jedno "ale". Przyznaję, że z nikim tego jeszcze nie konsultowałem, nie próbowałem rozbierać, przekładać. Stara uszczelka zamontowana w pojeździe ma coś w rodzaju mechatej tkaniny od strony wewnętrznej maskującej styk nadwozia z uszczelką a nowa tego nie ma. W nowej, w jego miejscu jest guma. I w związku z tym mam pytanie: czy ten "stary, mechaty" element da się przełożyć, czy trzeba dokupić nowy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
rozrząd do bmw f20 vin: j651072

który najlepszy

 

Witam



Nasza oferta na części do wymiany rozrządu w Pańskim BMW:


iTlmwW.png


nr 1

Link, proszę kliknąć tutaj


Alternatywne zestawy Febi oraz Swag składające się z części o nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 10 oraz śruby piasty wału korbowego 11217616164:

- Febi: link, proszę kliknąć tutaj

- Swag: link, proszę kliknąć tutaj


Części rozrządu dostarcza dla BMW firma Iwis. W zestawach rozrządów Febi oraz Swag również są dostarczane podzespoły Iwis. Części rozrządu OE BMW posiadają na sobie podpis producenta Iwis, logo BMW oraz numer katalogowy BMW. Części w zestawach Febi oraz Swag to dokładnie te same części z widocznym podpisem Iwis oraz śladami po usunięciu logo BMW i numeru katalogowego BMW. W związku z tym zestawy rozrządu Febi oraz Swag polecamy na równi z częściami Oryginalnymi BMW.


nr 2

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 3

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 4

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (z nr 6 w komplecie)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 6

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 7 (część niewymagająca wymiany podczas standardowej wymiany rozrządu)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 8 (część niewymagająca wymiany podczas standardowej wymiany rozrządu)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 9 (wymagana ilość to 2 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 10

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 11 (z nr 12 w komplecie ; wymagana ilość to 2 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 12 (wymagana ilość to 2 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 13 (z nr 14 w komplecie)

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 14

Link, proszę kliknąć tutaj


nr 15 (wymagana ilość to 2 sztuki)

Link, proszę kliknąć tutaj


Podczas wymiany rozrządu dodatkowo rekomendujemy zastosowanie nowych następujące części:


- zestaw łańcucha napędzającego pompę oleju:

pPncXK.png


nr 3

Link, proszę kliknąć tutaj


Dodatkowo potrzebne będą poniższe uszczelki:


- zestaw uszczelek pokrywy zaworów

Link, proszę kliknąć tutaj


- uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu

Link, proszę kliknąć tutaj


- uszczelka miski olejowej (w formie uszczelniacza płynnego)

Link, proszę kliknąć tutaj



Podsumowanie części w polecanym przez nas wariancie:

fxruoM.png



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
+Witam. Zakupiłem u Was: 51727247258 OSŁONA KRAWĘDZI DRZWI PRZEDNICH do 3-ki e90 318i sedan 2007. Przyszła szybko. Ok. Jest jedno "ale". Przyznaję, że z nikim tego jeszcze nie konsultowałem, nie próbowałem rozbierać, przekładać. Stara uszczelka zamontowana w pojeździe ma coś w rodzaju mechatej tkaniny od strony wewnętrznej maskującej styk nadwozia z uszczelką a nowa tego nie ma. W nowej, w jego miejscu jest guma. I w związku z tym mam pytanie: czy ten "stary, mechaty" element da się przełożyć, czy trzeba dokupić nowy?

 

Witam



BMW AG w 2010 roku zmieniło sposób wykonania w/w uszczelki. Wersja oferowana od tego momentu jest cała gumowa, bez części flokowanej. Flokowanej części nie da się przełożyć na nową uszczelkę, ponieważ jest ona integralną częścią uszczelki. Uszczelka w wersji z elementem flokowanym nie jest już dostępna w ofercie BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam, ile musiałbym szykować złotówek na:


-komplet świec żarowych do m57n,

-sterownik świec

-odma


Wszystko do e53 3.0d modelowy 2006


pozdrawiam

 

Witam



Ceny w/w części są następujące:


- świece żarowe (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Beru oraz Bosch.


- sterownik świec żarowych: link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Beru.


- odma kompletna (z separatorem oleju oraz uszczelkami): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Febi.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Potrzebuje do mojego bmw:


1.Tarcze tył

2. Klocki tył + czujnik

3.Amortyzatory przód + osłony + poduszki amortyzatorów + amortyzatory tył wraz z poduszkami i osłonami

4. Odma

5.Chce wyczyścić kolektor ssący + AGR(komplet uszczelek)

6. Przewód mieszający (łączący egr z rurą dolotu)

7. Płyn hamulcowy

8. Przepływomierz

9. Sonda lambda


Podaje numer vin

F016043


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam,


Potrzebuje do mojego bmw:


1.Tarcze tył

2. Klocki tył + czujnik

3.Amortyzatory przód + osłony + poduszki amortyzatorów + amortyzatory tył wraz z poduszkami i osłonami

4. Odma

5.Chce wyczyścić kolektor ssący + AGR(komplet uszczelek)

6. Przewód mieszający (łączący egr z rurą dolotu)

7. Płyn hamulcowy

8. Przepływomierz

9. Sonda lambda


Podaje numer vin

F016043


Pozdrawiam

 

Dzień dobry



Nasza oferta na interesujące Pana części:


1.Tarcze tył


Link - proszę kliknąć tutaj (ceny za 1 sztukę)


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0320-0195.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.9793.1X

- nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3426.53


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc oraz Zimmermann Black Z to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm. Dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania tarcz hamulcowych ATE Power Disc to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe.


2. Klocki tył + czujnik


Tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła): link, proszę kliknąć tutaj


- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7217.2

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1626DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 23926.970.1


Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann RD:Z. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic oraz Zimmermann RD:Z ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar.


- czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 tylne koła): link, proszę kliknąć tutaj


Czujnik polecam: ATE oraz Textar.


Dodatkowo podczas wymiany klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące tylnych zacisków hamulcowych (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Autofren, Bosch, Frenkit oraz Textar ceny za 2 sztuki ; komplet na 2 tylne koła to 2 sprężyny): link, proszę kliknąć tutaj


Sprężyny szczególnie polecam: ATE.


3.Amortyzatory przód + osłony + poduszki amortyzatorów + amortyzatory tył wraz z poduszkami i osłonami


- amortyzatory przednie

lewy: link, proszę kliknąć tutaj

prawy: link, proszę kliknąć tutaj


- amortyzatory tylne (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam stosowane fabrycznie przez BMW amortyzatory Sachs. Bardzo dobrze spisują się również amortyzatory Monroe. Są to amortyzatory z linii Monroe OESpectrum objęte 5 letnią gwarancją producenta. Amortyzatory Sachs są objęte standardową 2 letnią gwarancją producenta.


Podczas wymiany amortyzatorów przednich rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów (dla Bilstein, Meyle oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla OE BMW cena za zestaw na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- górnych mocowań amortyzatorów przednich (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały przód to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam Lemforder oraz Sachs.


Podczas wymiany amortyzatorów tylnych rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów tylnych (dla Meyle, Monroe oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla Febi, OE BMW, Swag oraz Vaico ceny za zestawy na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- elementów mocujących amortyzatory tylne do nadwozia

pFGa40.png


nr 4 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 6 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


nr 7 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


Dodatkowo warto skontrolować stan dolnych poduszek amortyzatorów tylnych (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki):

7l5a92.jpg


Link - proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


4. Odma


Odma jest zabudowana w pokrywie zaworów i sprzedawana przez BMW jako kompletna pokrywa zaworów. Nasza oferta na Oryginalną BMW pokrywę zaworów: link, proszę kliknąć tutaj. Pokrywa zaworów jest dostarczana jako kompletna, z dołączonymi uszczelkami oraz wszystkimi częściami montażowymi.


Profilaktycznie co około 60 - 80 000 km zaleca się wymianę przewodu odmy: link, proszę kliknąć tutaj


5.Chce wyczyścić kolektor ssący + AGR(komplet uszczelek)

6. Przewód mieszający (łączący egr z rurą dolotu)

vW6C1k.png


nr 2: link, proszę kliknąć tutaj


nr 3 (z dołączonymi uszczelkami nr: 4, 12, 13 oraz 19): link, proszę kliknąć tutaj


qMEp5y.png


nr 5: link, proszę kliknąć tutaj


nr 6 to nr 4 z poprzedniego rysunku.


7. Płyn hamulcowy


Pańskie BMW jest wyposażone w system DSC. Do układów hamulcowych z DSC rekomendowane są płyny o niskiej lepkości (DOT4 LV). Płyny hamulcowe o niskiej lepkości: link, proszę kliknąć tutaj. Oprócz płynu Oryginalnego BMW polecam ATE. Pojemność układu hamulcowego Pańskiego BMW: 1 l. Taka ilość wystarczy do pełnej wymiany.


8. Przepływomierz


Link - proszę kliknąć tutaj


Bosch polecam na równi z OE BMW.


9. Sonda lambda


Link - proszę kliknąć tutaj


Bosch polecam na równi z OE BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu
Witam,


Potrzebuje do mojego bmw:


1.Tarcze tył

2. Klocki tył + czujnik

3.Amortyzatory przód + osłony + poduszki amortyzatorów + amortyzatory tył wraz z poduszkami i osłonami

4. Odma

5.Chce wyczyścić kolektor ssący + AGR(komplet uszczelek)

6. Przewód mieszający (łączący egr z rurą dolotu)

7. Płyn hamulcowy

8. Przepływomierz

9. Sonda lambda


Podaje numer vin

F016043


Pozdrawiam

 

Dzień dobry



Nasza oferta na interesujące Pana części:


1.Tarcze tył


Link - proszę kliknąć tutaj (ceny za 1 sztukę)


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0320-0195.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.9793.1X

- nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3426.53


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc oraz Zimmermann Black Z to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm. Dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania tarcz hamulcowych ATE Power Disc to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe.


2. Klocki tył + czujnik


Tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła): link, proszę kliknąć tutaj


- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7217.2

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1626DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 23926.970.1


Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann RD:Z. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic oraz Zimmermann RD:Z ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar.


- czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 tylne koła): link, proszę kliknąć tutaj


Czujnik polecam: ATE oraz Textar.


Dodatkowo podczas wymiany klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące tylnych zacisków hamulcowych (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Autofren, Bosch, Frenkit oraz Textar ceny za 2 sztuki ; komplet na 2 tylne koła to 2 sprężyny): link, proszę kliknąć tutaj


Sprężyny szczególnie polecam: ATE.


3.Amortyzatory przód + osłony + poduszki amortyzatorów + amortyzatory tył wraz z poduszkami i osłonami


- amortyzatory przednie

lewy: link, proszę kliknąć tutaj

prawy: link, proszę kliknąć tutaj


- amortyzatory tylne (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam stosowane fabrycznie przez BMW amortyzatory Sachs. Bardzo dobrze spisują się również amortyzatory Monroe. Są to amortyzatory z linii Monroe OESpectrum objęte 5 letnią gwarancją producenta. Amortyzatory Sachs są objęte standardową 2 letnią gwarancją producenta.


Podczas wymiany amortyzatorów przednich rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów (dla Bilstein, Meyle oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla OE BMW cena za zestaw na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- górnych mocowań amortyzatorów przednich (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały przód to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam Lemforder oraz Sachs.


Podczas wymiany amortyzatorów tylnych rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów tylnych (dla Meyle, Monroe oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla Febi, OE BMW, Swag oraz Vaico ceny za zestawy na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- elementów mocujących amortyzatory tylne do nadwozia

pFGa40.png


nr 4 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 6 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


nr 7 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


Dodatkowo warto skontrolować stan dolnych poduszek amortyzatorów tylnych (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki):

7l5a92.jpg


Link - proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


4. Odma


Odma jest zabudowana w pokrywie zaworów i sprzedawana przez BMW jako kompletna pokrywa zaworów. Nasza oferta na Oryginalną BMW pokrywę zaworów: link, proszę kliknąć tutaj. Pokrywa zaworów jest dostarczana jako kompletna, z dołączonymi uszczelkami oraz wszystkimi częściami montażowymi.


Profilaktycznie co około 60 - 80 000 km zaleca się wymianę przewodu odmy: link, proszę kliknąć tutaj


5.Chce wyczyścić kolektor ssący + AGR(komplet uszczelek)

6. Przewód mieszający (łączący egr z rurą dolotu)

vW6C1k.png


nr 2: link, proszę kliknąć tutaj


nr 3 (z dołączonymi uszczelkami nr: 4, 12, 13 oraz 19): link, proszę kliknąć tutaj


qMEp5y.png


nr 5: link, proszę kliknąć tutaj


nr 6 to nr 4 z poprzedniego rysunku.


7. Płyn hamulcowy


Pańskie BMW jest wyposażone w system DSC. Do układów hamulcowych z DSC rekomendowane są płyny o niskiej lepkości (DOT4 LV). Płyny hamulcowe o niskiej lepkości: link, proszę kliknąć tutaj. Oprócz płynu Oryginalnego BMW polecam ATE. Pojemność układu hamulcowego Pańskiego BMW: 1 l. Taka ilość wystarczy do pełnej wymiany.


8. Przepływomierz


Link - proszę kliknąć tutaj


Bosch polecam na równi z OE BMW.


9. Sonda lambda


Link - proszę kliknąć tutaj


Bosch polecam na równi z OE BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.