Skocz do zawartości

X5M F85 i braki mocy i momentu na hamowni ...


Rekomendowane odpowiedzi

Ze Rs4 byli lekkim zwinnym gokardem i jak przekraczaleś 4tys obrotow

to ciągnąl super i efekt potengowalo wycie wydechu, tu jest... inaczej :)

Czuć ze ciężkie jest, jak sie go bujnie to idzie jak dzikie,

ale brak mu tego super odczucia ze jedziesz „gokardem”.

BTW nawet RS6 tego nie mialo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, wynikiem z hamowni się nie przejmuj, zrób pomiar profesjonalnym urządzeniem pomiarowym 10hz lub więcej, np: redrive, racelogic, draggy itp.


Jeśli jesteś z warszawy mogę Ci takie urządzenie pożyczyć to sobie zrobisz pomiar 0-200 i będziemy wiedzieli czy trzyma moc czy nie, jak zrobisz okolice 11s 100-200 to znaczy że wszystko jest okej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno czytałem artykuł nt. hamowni w autach oraz chiptuningu wraz z badaniem mocy przed i po. Wyniki były śmieszne, a różnice na np. 2 różnych hamowniach tym samym autem to nawet bodajże ponad 30koni i to po programie! Przed też była różnica. Czyli dowodzi to że hamiwnia hamowni nie równa i nie ma co im do końca wierzyć i najlwpiej potwierdzić w kilku innych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.