Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

:arrow: Polecam serwis o specjalizacji BMW na ul. Łopuszańskiej - przy Alejach Jerozolimskich. Dobry mechanik, rzeczowy i nawet nie taki drogi...

 

pozdrawiam

prezes 8)

 

Zachęcony Twoim postem poczytałem opinie google i rzeczywiście mają mnóstwo pochlebnych komentarzy. Chwalą się, że podchodzą nieszablonowo, nie działają wg ustalonego schematu jak ASO, a każdy pojazd traktują indywidualnie. Niestety po rozmowie telefonicznej zaczynam się zastanawiać czy rzeczywiście mają takie duże doświadczenie, czy ich zasady podyktowane są innymi względami.

 

Do rzeczy.

- na pytanie o wymianę oleju w skrzyni mówią, że stosują olej tylko BMW. Zestaw producenta skrzyni, czyli ZF jest be

- klocki ATE i każde inne niż ori również są be i nie wymienią mi nawet jak im to zlecę

- tarcze inne niż ori to samo - be, więc nie założą

- oleje, filtry itd - jak wyżej

 

Zastanawiam się zatem po co do nich jechać, bo w Auto FUS jest promocja "kampania olejowa" i duży serwis wychodzi ok. 300 zł drożej niż tutaj.

Nie twierdzę, że ASO jest lepsze, ale ludzie jednak patrzą na wpisy z ASO przy kupnie auta.

Może nie jestem ekspertem, ale nie rozumiem dlaczego olej producenta skrzyni ma być niby do dup*, a ten z logo BMW na butelce jest cacy. Nie zdziwiłbym się, jakby był to ten sam olej. Przecież ZF nie sprzedaje chyba przepracowanego oleju ze smażalni frytek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Do rzeczy.

- na pytanie o wymianę oleju w skrzyni mówią, że stosują olej tylko BMW. Zestaw producenta skrzyni, czyli ZF jest be

- klocki ATE i każde inne niż ori również są be i nie wymienią mi nawet jak im to zlecę

- tarcze inne niż ori to samo - be, więc nie założą

- oleje, filtry itd - jak wyżej

 

Zastanawiam się zatem po co do nich jechać, bo w Auto FUS jest promocja "kampania olejowa" i duży serwis wychodzi ok. 300 zł drożej niż tutaj.

Nie twierdzę, że ASO jest lepsze, ale ludzie jednak patrzą na wpisy z ASO przy kupnie auta.

Może nie jestem ekspertem, ale nie rozumiem dlaczego olej producenta skrzyni ma być niby do dup*, a ten z logo BMW na butelce jest cacy. Nie zdziwiłbym się, jakby był to ten sam olej. Przecież ZF nie sprzedaje chyba przepracowanego oleju ze smażalni frytek?

 

Szanowny Panie, zdecydowanie tak jak Pan pisze odradzamy zamienniki tarcz i klocków hamulcowych ponieważ nie sprawdzają się a dokładniej wyginają powodując wibracje kierownicy podczas hamowania. Niestety nie montujemy części dostarczonych przez klientów i zamienników w układach hamulcowych ze względu na gwarancję, którą udzielamy na części łącznie z usługą (w razie awarii bezzwłoczna wymiana na nowy element bez oczekiwania z „rozebranym” samochodem przez 4 tygodnie z uwagi na rozpatrywanie reklamacji przez producenta części)

 

Jeśli mówimy o serwisie olejowym i filtrach - stosujemy produkty firmy KNECHT/MAHLE, które są tymi samymi co te stosowane fabrycznie. Rekomendujemy oleje firmy MOTUL, LIQUI MOLY, MOBIL, SHELL, MILLERS - zależnie od typu silnika i użytkowania. W naszej ofercie są też produkty oryginalne BMW - jesteśmy certyfikowanym serwisem partnerskim BMW.

 

Warto też wspomnieć o plusach korzystania z naszych usług. Koszt godziny roboczej w autoryzowanej stacji obsługi wynosi 520 PLN natomiast u nas 193 PLN czyli 37% kosztu usługi w ASO. Każdy serwis wpisujemy do tej samej bazy BMW do której wpisuje ASO. Poza kosztami i wpisem do systemu BMW staramy się podchodzić bardzo pedantycznie i z pasją do każdego BMW nie zależnie czy to seria 1 czy M6.

Edytowane przez Hypertech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Polećcie jakiś zakład tapicerski, gdzie naprawią mi fotel.

Kupiłem samochód, nie beemkę, ale to nieważne, uszkodzony jest fotel kierowcy, przetarte bok siedziska i oparcia od wsiadania. Fotel pół skóra, alcantara.

Macie jakiegoś szpeca w Wa-wie i okolicach, najlepiej północne części miasta?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie, zdecydowanie tak jak Pan pisze odradzamy zamienniki tarcz i klocków hamulcowych ponieważ nie sprawdzają się a dokładniej wyginają powodując wibracje kierownicy podczas hamowania. Niestety nie montujemy części dostarczonych przez klientów i zamienników w układach hamulcowych ze względu na gwarancję, którą udzielamy na części łącznie z usługą (w razie awarii bezzwłoczna wymiana na nowy element bez oczekiwania z „rozebranym” samochodem przez 4 tygodnie z uwagi na rozpatrywanie reklamacji przez producenta części)

 

Jeśli mówimy o serwisie olejowym i filtrach - montujemy produkty firmy KNECHT/MAHLE, które są tymi samymi co te stosowane fabrycznie. Z regóły nie używamy oryginalnych olejów i filtrów ale je też posiadamy w ofercie. Polecamy oleje firmy MOTUL, LIQUI MOLY, MOBIL1, SHELL, MILLERS - zależnie od typu silnika, użytkowania i potrzeb klientów.

 

Chciałbym też wspomnieć dlaczego warto skorzystać z naszych usług a nie ASO. Koszt roboczogodziny w autoryzowanej stacji obsługi jest na poziomie 480-520 PLN natomiast u nas 193 PLN co jest równe ~38 % ceny za usługę w ASO. Każdy serwis wpisujemy do tej samej bazy BMW do której wpisuje ASO. Poza kosztami i wpisem do systemu BMW staramy się podchodzić bardzo pedantycznie i z pasją do każdego BMW nie zależnie czy to seria 1 czy M6.

 

Z wyrazami szacunku Filip Truszczak

 

Z całym szacunkiem, ale jak ktoś kilka lat jeździ na częściach danego producenta to wie co jest dobre dla jego samochodu. Ja używam klocków ATE i nigdy się na nich nie zawiodłem. Co do tarcz się zgodzę - również jeżdżę na oryginałach i innych nawet nie próbowałem zakładać. Olej Liqui Moly stosuję od kilku lat we wszystkich samochodach. Tak czy inaczej zamienniki można już montować nawet w ASO, więc jak ktoś ma takie w garażu (a ja akurat mam) to niezbyt komfortowe jest dla mnie jechanie do Was na przegląd, później do drugiego serwisu z klockami i do trzeciego na wymianę oleju w skrzyni. Może Pan mi wyjaśnić dlaczego np. olej producenta skrzyni nie jest dla Was koszerny? ZF też wlewa kiepski olej do swoich skrzyń?

 

Kwestia gwarancji jest dla mnie mało przekonywująca. Trudno, żebym od Was wymagał gwarancji na dostarczone przeze mnie części. Co innego, gdy je po prostu źle zamontujecie, ale to przecież można sprawdzić. Pokrzywienie tarcz po przejechaniu kilku tysięcy nie może być spowodowane złym montażem. Jak reklamuję takie części to zakładam inne i jeżdżę, a od sprzedawcy chłamu żądam zwrotu pieniędzy, a nie dostarczenia kolejnego, tego samego chłamu.

 

Owszem, może Pan powiedzieć: "to niech Pan kupi u nas wszystko ori to nie będzie Pan musiał nigdzie jeździć", ale nie bardzo rozumiem takie ortodoksyjne podejście i pierwszy raz się z nim spotykam. Nie bardzo wierzę w spiskowe teorie dziejów typu: ATE do południa produkuje pod własną marką syf, a po południu przestawia maszyny, bierze lepsze surowce i trzaska dla BMW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

aby uniknąć właśnie takich dyskusji stosujemy części zakupione u nas i przez nas zalecane. W przypadku usterki z winy wady produktu wymieniany od ręki bez zbędnych komentarzy w terminie ekspresowym. Reklamacja u producenta leży po naszej stronie. Działamy kompleksowo i nie przewidujemy opcji aby musiał Pan coś jeszcze gdzieś wozić i reklamować we własnym zakresie tworząc sobie dodatkowe koszty.‭

Edytowane przez Hypertech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy z Hypertech zajmują się też elektryką ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

... są dobrzy, na tle konkurencji nawet bardzo, ale jak Adam sam robił samochody było duuuzo lepiej...

od kiedy nabrał uczniów a odeszła od niego stara ekipa to lata świetności niestety ma za sobą,

do tego moim zdaniem nad pasją zaczęła dominować komercja co się przełożyło na ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wątek jest długi jak tasiemiec i trudno w gąszczu postów odnaleźć konkrety.

Przeglądając wynotowałem następujące - polecane przez użytkoników - warsztaty (lista na końcu posta).

Muszę przyznać, że trudno zdecydować.

Opisze mój problem i może uda się polecić kogoś konkretnego.

 

X3 2.0 rocznik 2008, automat

Od jakiegoś czasu, na wyższych biegach, na trasie, skrzynia "wchodzi" w tryb serwisowy. Muszę się zatrzymać wyłączyć silnik, włączyć i jadę dalej. Zdarza się to 1-2 podczas jazdy W-wa-> K-ce

 

Auto ma wymienioną turbinę, DPF'a i EGR.

 

Znajomy mechanik, który się zajmuje autem, po diagnostyce komputerowej u jakiegoś swojego znajomego (podobno speca od BMW) rozkłada bezradnie ręce.

 

Moje pytanie do kogo w W-wie mogę podjechać na rzetelną diagnostykę komputerową?

Mieszkam na Targówku, ale odjadę, gdzie będzie trzeba.

 

 

http://www.mautoczesci.pl/ Legionowo ul. Warszawska 121A, telefon do Adama 536-506-506

AUTOPRECYZJA AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW Stara Wieś, Al. Katowicka 250

BMW Serwis Mag-Pol Bis Grzegorz Magdziarz.

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl

https://www.facebook.com/Motopracownia-208784335825218/

Jabłonna k/Warszawy, ul. Modlińska 115A tel. 603 081 498

Warszawa Rembertów Chruściela 71

ul. Bystrej w Warszawie (Targówek-Zacisze)

Bimmerupgrades.pl

autoblonski.pl

Krzysztof Seweryn Zacisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... są dobrzy, na tle konkurencji nawet bardzo, ale jak Adam sam robił samochody było duuuzo lepiej...

od kiedy nabrał uczniów a odeszła od niego stara ekipa to lata świetności niestety ma za sobą,

do tego moim zdaniem nad pasją zaczęła dominować komercja co się przełożyło na ceny.

 

Ja się tutaj nie zgodzę. Fakt - teraz u Adama jest chłopak, który pracuje już jakiś czas (na początku roku też był) ale Adam cały czas jest na warsztacie, pilnuje, patrzy. Z autami które miałem i które były kiedykolwiek w rodzinie z największym profesjonalizmem spotkałem się w dwóch miejscach - oba dotyczą marki BMW i jest to Mautoczęści - Adam i Hypertech - Filip. Nigdzie nigdy nie traktowano mojego auta w taki sposób, nie doradzano, nie rozmawiano.

 

Mautoczęści serwisuje moje auto od kilku lat - już za kadencji mojego poprzednika. Znają ten samochód od podszewki, jeżeli nie wiem co i jak to dzwonię do Adama a on wie, bo sam to robił. Ceny jak dla mnie bezkonkurencyjne jeżeli chodzi o jakość - zarówno części jak i robocizny. Adam nie ma też problemów z głupimi prośbami klienta w stylu "jedno mocowanie zderzaka mi tu nie pasuje, poprawisz?". Chętnie bym zainwestował własne pieniądze żeby tylko stworzyć dodatkowe stanowiska i skrócić terminy - 2-3 miesiące to standard.

 

Hypertech - przeprowadzili u mnie wymianę silnika. Dostali ode mnie uzbrojony silnik z którego zdjęli cały osprzęt, wymienili rozrząd, założyli osprzęt ze starego silnika i złożyli wszystko w całość. Fakt - czasami irytował mnie fakt, że nie można dostarczyć własnych części do montażu (chociażby wahacze) ale wybierając ich zdawałem sobie z tego sprawę. Nie jest to jednak regułą bo np. takie części jak osłona rozrządu czy też sanki mogły zostać dostarczone używane - natychmiast były sprawdzane czy nadają się do montażu. Jakość usługi widać teraz u mnie pod maską i jestem w pełni zadowolony - niektóre rzeczy wyglądają schludniej niż fabrycznie.

 

Jeżeli chodzi o warsztaty do obsługi BMW to tylko dwa powyższe. Mam innego mechanika, bardzo dobrego, wiem że poradziłby sobie doskonale z wieloma kwestiami ale nie ma absolutnie doświadczenia z marką - zaczynając od sprzętu na wiedzy kończąc. Oczywiście nie można zapomnieć o Bimmerupgrades odpowiedzialnego za elektrykę.

Jak to mówią: jestem za biedny żeby oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanicznie dobrzy nie są , ja przynajmniej ich bym nie polecał ale z diagnostyką chyba nie mają problemów a może nawet i są dobrzy - BritCarparts

 

Mógłbyś rozwinąć myśl? Ja tam serwisuję swoje auta i nie mam zastrzeżeń. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem kilka razy i zawsze można rzec podwójnie. Po naprawie za chwilkę wracałem bo coś innego poszło, zawsze kilka dni tygodni po. Innym razem w innym warsztacie musiałem ich poprawiać bo jak dla mnie to coś poprawili polowicznie. Nie chcę podawać szczegółów ale cenią się i udają trochę na wyrost fachowców. Napewno nie radzą za dobrze z zawieszeniem. Diagnozy komputerowe zawsze były ok a z serwisowaniem różnie. Przecież nie będę co chwilę do nich jeździł bo zaraz po naprawie muszę gnać z czymś przy okazji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.