Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie. Szukam specjalisty w Warszawie i okolicy który ogranie F30/F10 wymiana silnika 320d i zrobienie rozrządu i wszystkiego na tip top bez lipy.

Silnik wymieni wielu ale nie każdy wie co trzeba zrobić żeby silnik pojezdzil bezawaryjnie z 100tys km

 

Ktos coś?

 

Hypertech Warszawa, dopiero co jestem po podobnym zabiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście szczrze mogę polecić warsztat OILEXPERT w Dawidach Bankowych, fani marki BMW, działają od niedawna, mają ogarniętego mechanika Adama, dobre pare lat przepracował w mautoczęsci w Legionowie, osobiście serwisuje u nich 330d e91 i od niedawna m3 e90. Przy okazji mają na miejscu sklep z dobrymi cenami cześci, na pewno coś doradzą :)

AAA no i zapomniałbym, od kilku dni stacjonuje u nich kolega dziqsek z CODE MY BIMMER więc spokojnie można coś dokodowac, aktualizowac, zaprogramowac, zrobić diagnostykę itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja szukam warsztatu który wymieni mi sprzęgło + dwumase w e87 120d m47 . Sprzęgło mam juz kupione ale czasu ani miejsca nie mam zeby samemu to zrobic . Terminy jakos mocno nie gonią , ale lepiej szybciej niz pózniej :) bo teraz mnóstwo wesel mam i sporo jazdy , a strach jeździć z tak stykającą dwumasa .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Panowie i Panie :) poszukuję warsztatu w okolicach Warszawy/Piaseczna który ustawi poprawnie geometrię w E60 po wymienię zawieszenia, drążków, tulei. Chodzi mi o sprawdzony warsztat, który zrobi to poprawnie i auta nie będzie ściągać a kierownica będzie prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jeszcze autosev na zaciszu ale terminy będą podobne do mautoczęści.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

 

Kolega oglądał samochód który był serwisowany w tym warsztacie, 335i. Zabrał na przegląd przedzakupowy do innego, generalnie okazało się że auto dość zaniedbane, i naprawy wyceniono na 19000zł, to nie wiem jak on był serwisowany na bieżąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był pewnie tak serwisowany jak sobie wlasciciel życzył. Sam fakt jeżdżenia do konkretnego warsztatu nie robi z auta perełki. Możesz jechać do warsztatu i poprosić tylko o wymianę oleju.

Dla mnie mautoczesci i autosev to jedyne warsztaty do ktorych moge oddac auto i byc spokojnym. Jedyne co mnie zdziwilo to w autosev chcieli mi zalac catrola.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był pewnie tak serwisowany jak sobie wlasciciel życzył. Sam fakt jeżdżenia do konkretnego warsztatu nie robi z auta perełki. Możesz jechać do warsztatu i poprosić tylko o wymianę oleju.

Dla mnie mautoczesci i autosev to jedyne warsztaty do ktorych moge oddac auto i byc spokojnym. Jedyne co mnie zdziwilo to w autosev chcieli mi zalac catrola.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

 

Nie twierdzę że tak jest, natomiast zwyczajnie byłem zdziwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chciałem się umówić w Mautoczesci w Legionowie. Napisałem maila i dostałem rzeczową, kulturalną aczkolwiek smutną dla mnie wiadomość:

 

Dzień dobry niestety Pana modelu BMW (e46) już nie obsługujemy

 

 

Wielka szkoda. Miałem duże nadzieje związane z nimi. Niestety nie będzie mi dane odwiedzić ich choć raz moją e46. :cry:

 

W związku z tym, mam oczywiste pytanie: Gdzie w okolicy Wa-wy znajdę fachurę od e46? Nieważny czas oczekiwania. Ważna znajomość tematu i ludzka cena usługi.

 

A poniżej cel wizyty:

 

> - Słabo z mocą przy ruszaniu. Trzeba dać trochę więcej gazu, bo inaczej auto gaśnie lub robi tzw. "kangurka" (buja w przód/tył)

> - Nie działający zawór DISA (przy kolektorze dolotowym). Łopatka zaworu w całym zakresie obrotów silnika pozostaje otwarta (również tłoczek/cięgno widoczny z zewnątrz nie wykonuje żadnych ruchów)

> - Diagnostyka komputerowa i sprawdzenie błędów (jeśli możliwe również aktualizacja softu)

> - Słyszalne puknięcie w tylnej części auta podczas wrzucania pierwszego i wstecznego biegu

> - Auto "wozi się" po drodze o nierównej nawierzchni przy prędkościach powyżej 100km/h. Sprawia wtedy trudności w zachowaniu prostego toru jazdy (trzeba się trochę namęczyć za kierownicą, auto ucieka na przemian w prawo i w lewo)

> - Czasem wyłącza się kontrola trakcji (zapalają się 2 kontrolki na zegarach) i nie da się jej wtedy włączyć przyciskiem. Trzeba zgasić auto i ponownie odpalić.

>

> p.s. Mile widziana jazda próbna w waszym wykonaniu. Może dostrzeżecie coś, co dla mnie jest normalne, a tak naprawdę nie powinno mieć miejsca w tym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chciałem się umówić w Mautoczesci w Legionowie. Napisałem maila i dostałem rzeczową, kulturalną aczkolwiek smutną dla mnie wiadomość:

 

Dzień dobry niestety Pana modelu BMW (e46) już nie obsługujemy

 

 

Wielka szkoda. Miałem duże nadzieje związane z nimi. Niestety nie będzie mi dane odwiedzić ich choć raz moją e46. :cry:

 

W związku z tym, mam oczywiste pytanie: Gdzie w okolicy Wa-wy znajdę fachurę od e46? Nieważny czas oczekiwania. Ważna znajomość tematu i ludzka cena usługi.

 

A poniżej cel wizyty:

 

> - Słabo z mocą przy ruszaniu. Trzeba dać trochę więcej gazu, bo inaczej auto gaśnie lub robi tzw. "kangurka" (buja w przód/tył)

> - Nie działający zawór DISA (przy kolektorze dolotowym). Łopatka zaworu w całym zakresie obrotów silnika pozostaje otwarta (również tłoczek/cięgno widoczny z zewnątrz nie wykonuje żadnych ruchów)

 

 

 

> - Diagnostyka komputerowa i sprawdzenie błędów (jeśli możliwe również aktualizacja softu)

> - Słyszalne puknięcie w tylnej części auta podczas wrzucania pierwszego i wstecznego biegu

> - Auto "wozi się" po drodze o nierównej nawierzchni przy prędkościach powyżej 100km/h. Sprawia wtedy trudności w zachowaniu prostego toru jazdy (trzeba się trochę namęczyć za kierownicą, auto ucieka na przemian w prawo i w lewo)

> - Czasem wyłącza się kontrola trakcji (zapalają się 2 kontrolki na zegarach) i nie da się jej wtedy włączyć przyciskiem. Trzeba zgasić auto i ponownie odpalić.

>

> p.s. Mile widziana jazda próbna w waszym wykonaniu. Może dostrzeżecie coś, co dla mnie jest normalne, a tak naprawdę nie powinno mieć miejsca w tym aucie.

 

Vanos auto na ulicy Szczerbca 5.

Bardzo rzeczowa i fachowa obsługa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie. Potrzebuje zregenerować most w BMW e39 m52b20 sedan, w Warszawie lub okolicach.

Czy ktoś was już regenerowal?

Może być zregenerowany most na podmiankę z wymianą na miejscu.

Zależy mi przedewszystkim na jakości towaru i usługi. Jaki orientacyjny koszt usługi?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.