Skocz do zawartości

Instalacja INPA / NCS / NFS / WINKFP ...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystko się zgadza.

Odczytaj ALSZ i tam będziesz miał LSZ.C??

 

 

Mam LSZ C32 czyli ta funcjia u mnie zadziała?

 

Dziwna sprawa, ostanie sprawdzałem miałem LSZ C32

Dzisiaj patrze mam LSZ C31 wtf :mad2: przy wgrywaniu DRL mogło się to zmienić?

Sprawdzając plik to wszystkie opcje mam do zmiany czy to wystarczy do działania mrugajajacych swiatel stop?

 

Dodatkowo wyczytałem gdzieś na forum ze BFD działa od c:31 do c:37 potwierdzi ktoś te informacje.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z inpa na win10 64bit. Inpa zainstalowana, wykrywa baterie i zapłon ale gdy chce wejść w silnik to wyskakuje błąd "nicht zusammenpassende versionen fehlfunktion ist möglich" w reszcie pokazuje błąd IFH-009 no response from controlunit. kabel mam od viakena jeżeli to ma jakieś znaczenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalowałęm inpe setki razy na wszystkich systemach, zarówno 32 jak i 64 bit. Począwszy od xp, przez viste itd az do windows 10 64 bit.i prawda jest taka ze własnie 10 ka jest to jedyny system na którym pojawiają sie problemy dotyczące diagnostyki zrówno w inpa jak i w ista. Niby wszystko chodzi, można odczytac błędy ale po włączeniu np live data wali błedami.w ista znowu za pierwszym odpaleniem jest ok a przy następnym pokazuje połowe sterowników...Juz na windows 8 np. tego problemu nie ma.A za idealny system do inpy nadal uwazam 7 ke 32 bity bo mozna miec współdziałające programy np do grypy vag.
sprzedam iCom Next Ori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Raczej win 7 64bit , tylko jak nie masz dysku SSD to mnie denerwuje ponieważ system długo się uruchamia,

a win 8 lub 10 chwila i masz dostep do wszystkiego nawet bez SSD

ja oczywiści inaczej podchodzę programy działające w systemie 32bit instaluje drugi windows jak dualboot

dwa windows uruchamiam ten który mi jest potrzebny

Ja mam win 10 64bit pro i nie mam problemu na drugim laptopie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Potrzebuję pilnie pomocy, zakupilem laptopa dell630 z fizycznym portem rs232. Zeby nie musiec za kazdym razem z 4 pietra nosic stacjonarki. Niestety walcze juz z inpa miesiac :mad2: i ciagle:

 

IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT przy probie polaczenia z autem.

 

Zaplon/bateria wykrywa sie poprawnie. Auto to e38 94r. M60B30, interfejs ADS, bez przejsciowek, dziala na stacjonarnym z tym autem. Gdzie jest kruczek?

 

Jakie powinny byc dokladnie ustawienia portu COM? Na co zwrocic uwage? System XP SP2, instalka na C:, HELP :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Działałem na inpie z 5 lat na modelach do 06r. Teraz mam 08 i nie mogę wejsć w silnik. Mam już kabel zprzełącznikiem. We wszystko inne wchodzi.

Mam na liście silnk neu9 n45 n46

Ale po wejściu mam taki błąd http://wstaw.org/w/4saU/

 

Ktoś pomoże, np przez tv ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Działałem na inpie z 5 lat na modelach do 06r. Teraz mam 08 i nie mogę wejsć w silnik. Mam już kabel zprzełącznikiem. We wszystko inne wchodzi.

Mam na liście silnk neu9 n45 n46

Ale po wejściu mam taki błąd http://wstaw.org/w/4saU/

 

Ktoś pomoże, np przez tv ?

To nie jest skrypt dla DDE7 diesel ale dla 2l benzyny N46 , a DDE7 to N47 całkiem inny silnik

dla DDE7 jest DDE7N47 ,

wpisujemy do menu ale tylko wtedy jak jest skrypt w INPA/SGDAT/ DDE7N47.ipo

wpisujemy do menu INPA/CFGDAT/ wyszukujemy model bmw np dla e60.ENG (lub E90.ENG, E83.ENG) otwieramy w notatniku i wpisujemy tam gdzie są silniki "DESCRIPTION=Engine"

nie wolno pominąć przecinków

 

ENTRY=DDE7N47, DDE7 N47,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na początek się przywitam.

Jestem użytkownikiem BMW od kilku lat, ale dopiero przy zakupie E65 zacząłem bardziej interesować się diagnostyką, kodowaniem itp.

Otóż jakiś czas temu jeden z kolegów który też jest aktywnym userem na forum siódemek pomógł mi przy instalacji całego pakietu.

Instalował mi przez TeamViewer przy pomocy gotowca kolegi din76.

Ponieważ poprzedni laptop to kapeć(bateria 10-20min) postanowiłem po instalować całe pakiety na nowszym lapku.

I tu uwaga wszystko mi hula czyli NCS,Tool32, ISTA NEXT-to wszystko na K-Dcan.

Jedyne co nie działa to INPA która nie ma w ogóle czarnych kropek.

-Ediapas 7.3.0 skonfigurowany na K-Dcan

-prekość kabla na 1024 jak i na 4096

-port zgodny z tym podczas instalacji

Cała instalacja zgodna z filmikiem DIN76,

Drażni mnie to bo np w ISCIE są bazy nie do końca kompletne i np podczas rejestracji baterii nie wyświetla dokumentów i tu np INPA by to ogarneła na momencie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak jest połączenie to musi być battery i ignition odznaczone na czarno jeśli to K-dcan z chin

ale jeśli masz interfejs od viakena to musi być COM2 i sterowniki ori od nich Viakena , inaczej jest tak jak opisujesz ,

jest połączenie a nie ma czarnych kropek ,

Bazy w ista są dwojakie ,

pełne takie co mają po 5-6GB cała dokumentacja techniczna diagnostyka teraz programowanie jest w danym języku angielski , niemiecki , rosyjski , włoski

holenderski, francuski , chiński

i częściowe takie jak polski, które maja po 100mb - 200mb w danym języku jest menu , błędy ecu , funkcje ABL (częściowo przetłumaczone , ale tylko od nowszych modeli ,

cała dokumentacja jest w języku angielskim i zawsze się pojawia jak jest przewidziana dla danego kontekstu ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam od Viakena. Czyli teraz wszystko od nowa zainstalować czy usunąć stery a com zmienic na com2 i w pliku Ediabas.ini zmienić na com2 i obd

ini na com2?

Bazy mam global okolo 10GB plus jezyk polski lecz nawet jak zmieniłem na angielski to po wybraniu dokumentu jest pusto

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No właśnie mam od Viakena. Czyli teraz wszystko od nowa zainstalować czy

1. usunąć stery a com zmienic na com2 i

2. w pliku Ediabas.ini zmienić na com2 i obd ini na com2?

3. Bazy mam global okolo 10GB plus jezyk polski lecz nawet jak zmieniłem na angielski to po wybraniu dokumentu jest pusto

 

Ad1. tak odinstaluj interfejs USB serial port COM odznacz usuń oprogramowanie , potem USB serial converter też usuń oprogramowanie wyciągnij interfejs z usb restart komputera dopiero zainstaluj ponownie z sterownikami viaken

A2 tak zmień tylko na COM2 w obd.ini nic więcej (EDIABAS/BIN/ )

AD3 aby była dokumentacja musi być baza angielska 6GB dawa pliki xmlvalueprimitive_ENGB.sqlite i streamdataprimitive_ENGB.sqlite z tej samej wersji ista

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zrobiłem tak jak napisałeś jednak Inpa nadal nie hula.

Olałem to bo mam Iste.

Chciałem jeszcze uruchomić WinKfp jednak w kroku aktualizacji po wyboże Ecu np SZL wyskakuja mi takie błędy:

coding sequence description file 16SZL65.ipo not found

error 16SZL65.ipo

error set ecu adress job

interpretierten fehler CABD 16SZL65.ipo nicht gefunden.

Ista dziala, ncs też

Coding toolem wrzycalem z plikow Isty/p z folderu datenecu.

Mam tak tez na kompie na ktorym Inpa działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Świeże linki do BMW INPA OBD2 USB 5.0.1 + BMW DIS v55

 

http://catshare.net/Jpl8Pp41f5UMsbgA/INPA OBD2 USB.7z.001 
http://catshare.net/889V1ctckhynw3gR/INPA OBD2 USB.7z.002 
http://catshare.net/CUakHq7ZSAH9FoAy/INPA OBD2 USB.7z.003 

http://fileshark.pl/pobierz/17796426/05942/inpa-obd2-usb-7z-001 
http://fileshark.pl/pobierz/17796427/5b2b7/inpa-obd2-usb-7z-002 
http://fileshark.pl/pobierz/17796425/a6e69/inpa-obd2-usb-7z-003 

https://rapidu.net/1920630001/INPA-OBD2-USB.7z.001 
https://rapidu.net/6220630101/INPA-OBD2-USB.7z.002 
https://rapidu.net/1820630105/INPA-OBD2-USB.7z.003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.