Skocz do zawartości

320d Stukanie w kierownicy ( film ) cz.2


Sproxxy

Rekomendowane odpowiedzi

witam

najtanszy i najszybszy sposób ja to mialem -a to maglownica

odsun gumy z maglownicy i nalóz troche smaru na zeby z jednej strony i z drugiej i bedziesz wiedzial czyto to

u mnie juz 6 miesiecy spoko

daj znac

Dziś zrobiłem jak poradziles, jednak nic to nie zmienilo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz zniknie po nałożeniu smaru? fajny sposób naprawy. a na filmie to widze że luz jak u mnie w koparce... swoją drogą jeśli masz luz w maglownicy to dokręcenie nic Ci nie da bo jeśli jest wyrobiona listwa (najprawdopodobniej na prosto) to na skręcie będzie Ci blokowało kierę i nie będzie odbijać. jeśli zawieszenie masz ok to niech ktoś rusza kierownicą a Ty trzymaj za drążek przy maglu i będziesz widział gdzie ten luz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego cos dlugo z tym walczysz i prawie po miesiacu stwierdziles ze wahacze do wymiany bo luz na sworzniach.Podstawa to zero luzu i na koncu zostaje juz tylko magiel,ktory mozna regenerowac.Znajdz tylko kogo kto Ci to porzadnie zrobi bo problem powroci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam.

Bylem u mechanika ktory stwierdzil u mnie stukanie maglownicy, pokazal mi to w ten sposob ze na wylaczonym silniku pokrecil kierownica i bylo slychac stukanie, slyszalem ze sprawdza sie to w inny sposob.

Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam to samo u siebie w e39 , też stuka jak ruszam kierownicą i na małych nierównościach .

Jak będę miał chwilę to lecę do mechanika ,żeby się upewnił czy to na pewno to .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to niekoniecznie musi być maglownica ? Jak sprawdzić co ma luzy ? Macie może jakiś filmik, albo dokładny instruktaż ?

Bo nie chcę wydać $$ na regeneracje maglownicy która jest sprawna.

Czy jak będę szybko obracał kołami przy włączonym silniku lewo-prawo to można wykluczyć magiel ? Biorąc pod uwagę też że samochód reaguje na każdy ruch kierownicą, nawet ten najmniejszy, nie ma "martwego pola"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na wyłączonym silniku zawsze stuka. arturo e39, u mnie też stukało na nierównościach, wymieniłem wahacze i problem z głowy. Długi sworzeń się wyrabia.

Też myślałem ,że to zawias ,ale w tamtym roku wymieniłem prawie wszystko i dalej to samo .

Dodatkowo mam drgania kiery w przedziale 80-100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.