Skocz do zawartości

E39 grubość lakieru


Rekomendowane odpowiedzi

Jak interpretować taką sytuację. Na samochodzie jest drugi lakier, dokładnie na całym grubość 180-200. Sprzedający twierdzi, że taki stan to efekt korekty w fabryce po kontroli jakości i ponownym lakierowaniu nadwozia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to sytuacja możliwa. Po pierwsze taką sytuacje parę lat temu miała Kia wysyłając do Polski mnóstwo aut z drugą powłoką ok.200mikronów. Był o tym temat na tvn turbo. Kia przyznała się, że to druga warstwa lakieru po poprawce na linii tylko zapomniała poinformować klientów. Po drugie co do samego bmw to może jest jakaś wzmianka z fabryki w Aso. (przy mojej była ingerencja/kontrola w airbag w fabryce). Po trzecie pracowałem na lakierni w Monachium na trójkach e46 i zdarzało się, że karoseria wracała przez linię po podkładzie itp. Nie ma bata jednak aby auto było całe malowane po uzbrojeniu. W bm-kach zakochałem się bo widziałem jak są robione, z jaką kontrolą jakości i z jakim zaangażowaniem pracowników. Po prostu bmw dbało o standardy jakościowe, ale też o ludzi. Jeśli chodzi o samą grubość 180-200 (dla fordów normalka) to jeśli nie ma większych grubości to raczej nie ma śladów szpachli. Zobaczyłbym jednak co kryje się głębiej w aucie pod obiciami, przemierz dobrze słupki, wnęki, zobacz jaka tam jest grubość. Jaki to motor w ogóle?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.