Skocz do zawartości

Jak kupować elementy blacharskie pod kolor?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolor mojego BMW to carbon-schwartz 416. Kupiłem niby pod kolor przynajmniej tak twierdzi sprzedawca min. błotnik. Z uwagi, że auto dopiero płynie nie jestem w stanie zweryfikować poprawności zakupionej części pod kątem koloru. Pytanie czy numer nabity na rancie to symbol lakieru, czy nr części ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nr części...

Nie zmieniają matrycy w zależności od koloru.

Na plastikowych elementach kolor jest na naklejce.

Elementy blaszane malowane są jako cały samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nr części....

Na plastikowych elementach kolor jest na naklejce.

Elementy blaszane malowane są jako cały samochód.

Dzięki czyli po np. błotniku nie poznam w jakim jest kolorze. Dopiero wyjdzie czy jest ok. po jego założeniu, tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Można przyłożyć do innego auta w tym kolorze.

Poza tym są jeszcze czynniki jak np sposób parkowania auta (ulica, garaż), które mogą spowodować różnice w kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie części pod kolor to wyzsza szkoła jazdy i w wielu przypadkach się nie opłaca jeśli można kupić nowy zamiennik Tajwan i pomalować go na właściwy kolor.

Najłatwiej kupuje się popularne kolory ze zbliżonych roczników jednak i tu czasem odcień może być inny.

Drzwi i tylne klapy,boczne spojlery to części które warto rozważyć co do masek,błotników czy zderzaków wszystko zależy od stanu i naświetlenia słońcem.

Pisze tu o rocznikach 2012> bo starsze to zupełnie inna para kaloszy jeśli chodzi o rdzę i stan lakieru.

Identycznie jest z reflektorami które kupujemy najnowsze data produkcji.

Jeśli auto jest z 2015 a reflektory były do 2019 to nie kupujemy tych z 2016 tylko te 18-19r produkcji.

Nigdy tez do nowszego auta nie wstawiamy części starszych!!!

Trochę w życiu już złożyłem aut w kolor jednak ta metoda nie działa zawsze gdy chcemy zachować odpowiedni odcień całości nadwozia w strefie powypadkowej.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.