Skocz do zawartości

F10 BMW Problem z błotnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

[Pytanie grzecznosciowe od kolegi]


Cześć,

Naprawiałem ostatnio poszycie błotnika w BMW po lewej stronie.

Naprawiłem błotnik

w nieautoryzowanym serwisie, u typowego blacharza-lakiernika. Słyszałem, że dobry

to naprawiałem u niego. Błotnik cały został wycięty i wspawany nowy + lakierowanie.

Gwarancji nie mam na to. Po poprawkach blacharza i lakiernika szpachla dalej wychodzi.

Nie wiem czy nie wyciąć tego błotnika i wstawić go jeszcze raz w normalnym serwisie.

Np. w BMW. Brzydko to dla mnie wyglada, a autem chce pojezdzic.

Dowiedzialem sie w serwisie, ze ten blotnik pracuje caly czas i dlatego ta spachla wychodzi.

Blotnik powinien byc klejony.

Jest to 550i na fulu z USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.