Skocz do zawartości

E36 Coupe - Naprawa blacharska


Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie jako ze to mój pierwszy wątek chciałbym się ze wszystkimi przywitać. :)


Trzy miesiace temu miałem "stluczkę" przy dużej predkosci moim oczkiem w głowie, udało mi się poskladac auto mechanicznie do stanu jak przed wypadkiem lecz buda jest poobijana właściwie z każdej strony. Nie chce zmieniac auta ponieważ mam do niego bardzo duży sentyment i włożyłem w nie mnóstwo pracy jak i pieniędzy. Największa tragedia moim zdaniem jest z tylną ćwiartką i tu rodzi się właściwy temat wątku ponieważ chciałbym się was poradzić co z tym fantem zrobić ponieważ na blacharstwie się nie znam i nie mam pojęcia czy da się zrobić ja inaczej niż wspawać z innego auta.. Byc może da się to jakoś prostować, a jeśli tak czy będzie to bardziej oplacalne niż spawanie. Z kolei jeśli byłyby spawany to czy po jakimś czasie nie zaatakuje tego rdza. Chcialbym się również dowiedzieć ile waszym zdaniem mogłaby kosztować naprawa samej cwiartki jak i całości. Dodam że i tak do wymiany mam z tej samej strony tylny błotonik z uwagi na rdzę. Chodzi mi tylko o przybliżony koszt naprawy blacharskiej, lakiernika mam swojego i poleci do niego cała buda.



Tsur3eg.jpg


FbxaLOd.jpg


45MpJwC.jpg


5CRgqOO.jpg




Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.