Skocz do zawartości

Lewarowanie auta po wymianie progów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Progi w moim e36 były całkowicie zeżarte. Zostały wymienione. Oprócz tego jakieś obspawania, wstawki z blachy itp. Blacharz mnie trochę wystraszył bo powiedział że lepiej nie używać standardowego lewarka, tzn tego co się wprowadza w otwory w progach, tylko lepiej podnosić za wahacz. Moje pytanie: Czy faktycznie te rury w progach są takie słabe? Dojście do tylne wahacza w tyłu jest dość łatwe ale z przodu trochę głęboko jest, a nie chciałbym w warunkach polowych kłaść się na ziemi żeby zmienić koło. Wiadomo, o wiele wygodniej jest podnieść samochód standardowym lewarkiem. Co o tym myślicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacharz nie zawsze ma serce do samochodu lepiej robić takie rzeczy samemu (o ile ma sie taką możliwość)

Możliwe ze wspawana została tylko reperaturka a pod spodem jet zostawione jak było czyli rdza.

Nalej obficie środka do profili na wszelki wypadek i podnoś za wahacz.

Ja tez tak podnosze zeby nie niszczyć konserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.