Skocz do zawartości

Renowacja lakieru?


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, spotkał się ktoś z tym?

 

http://www.polerowanielakieru.pl/ ---> Piszą że z ich firmy auto odjeżdża bez absolutnie żadnych nawet mikro rys, smug, po prostu nowy lakier.

 

Jest to możliwe do zrobienia w 13 letnim aucie?

Coraz bardziej zastanawiam się nad tym bo mam kilka rażących w oczy rys na karoserii i czy "renowacja lakieru" jest trwała, czy to tylko inna odmiana polerowania?

Jestem ciekawy czy naprawdę usuwają rysy tak, jak to opisują.

 

Proszę o pomoc. Mój znajomy mówił że w kwietniu zabiera swoją e39 na coś takiego i wyniesie go to ok. 800zł. Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście usunięcie mikrorys, hologramów, rys, swirli jest możliwe do usunięcia, jest to najzwyklejsza w świeceie polerka/korekta lakieru. Ni ma możliwość, żeby na bardzo zniszczonym lakierze przeprowadzić 100% korektę lakieru, tzn. można ale kosztem zdjęcia większej ilości lakieu bezbarwnego co przy profesjonalnej usłłłudze mija się z celem. osoby znające się na korekcie lakieru zdejmą Ci maksymalnie kilka mikronów lakieru bezbarwnego, informując przy tym, że mogliby usunąć więcej defektów kosztem lakieru bezbarwnego. Amator powie Ci, że przeprowadzi 100% korektę zapominając o dopowiedzeniu, że zrobił ją kosztem lakieu bezbarwnego. Z własnego doświadczenia wiem, że 100% korekty w 13 letnim aucie nie da się zrobić. Większe rysy można punktowo usunąć papierem wodnym i dopiero po tym spolerować. Wszystko zależy od głębokości rys.

 

Renowacja lakieru jest trwała, jeżeli właściciel sam zadba o lakier po zabiegu. Firma, której link wkleiłeś oferuje zabezpieczenie lakieru bazując na produktach marki DiamondBrite zapewniając o 6 letniej gwarancji na to, że Twój lakir przez cały ten czas będzie wyglądał jak zaraz po wyjeździe od nich z firmy. Jest to kompletna BZDURA :evil: Najlepsze woski na świecie wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych na karoserii utrzymują się kilka miesięcy(7-9), przy czym trzeba o nie przez ten czas odpowiednio dbać samemu, zapominając o myjniach automatycznych, mocnej chemii, używaniu szczotek do mycia auta, płynu do naczyć, etc.

 

Podsumowując, jeżeli masz ochotę na korektę lakieru, nie widzę nic złego w ofercie firmy z linka który wkleiłeś. Jeżeli chcesz zabezpieczyć auto na 6 lat i nic przy nim nie robić-takiej usługi nie oferuje nikt na świecie, za żadne pieniądze. Nikt kto profesjonalnie podchodzi do cardetailingu bazując na naturalnych woskach opartych na naturalnych skladnikach carnauby. Zresztą marka DiamonBrite nie istnieje wogole na iędzynarodowych forach cardetailingu a jeżeli się pojawia to razczej w kategoriach drwin i infantylnych żartów. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie są nie wielkie rysy, typowe od krzaków. Nie wiem już sam, naprawdę tego nie da się usunąć na stałe !? Nie chodzi mi głównie o tą stronę tylko na czym polega renowacja.

 

Przecież całego auta nie będę malował z powodu kilku rys :/ ?

 

Nie zależy mi zupełnie na woskowaniu i żeby auto wyglądało jak z salonu przez 6 lat bo to niemożliwe. Sprzedam je za 2-3 lata i chociaż żeby tyle EFEKT BYŁ WIDOCZNY.

 

Najprościej mówiąc chcę się pozbyć tych rys w cholerę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renowacja polega no polerowaniu zewnetrznej warstwy lakieru czyli lakieru bezbarwnego/klaru przy pomocy past ściernych (w dobrym zakładzie pasty Marki Menzerna, 3M) i polerki mechanicznej. Czym więcej zostanie zdjęte lakieru bezbarwnego tym więcej rys zostanie usuniętych. Tylko, że profesjonalna korekta nie polega na zdarciu całego lakieu bezbarwnego do żywego lakieru. Jeżeli masz warunki, żeby po korekcie dbać o lakier nie rysując go to zrób tą korektę. Jeżeli samochód będzie rysowany przez krzaki w dalszym ciągu,lakier dręczony przez nieumiejętne mycie itd. to mija się to z celem. Chyba, że niedługo sprzedajesz samochód.

 

W linku poniżej masz dokładnie wytłumaczone na czym polega profesjonalna korekta i jakie są skutki nieumiejetnego jej przeprowadzania, miłej lektury:

 

http://www.detailer.pl/blog/2010/12/polerowanie-maszynowe-z-uzyciem-polerki-obrotowej/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto myję tylko na ręcznych i auto mam w garażu więc mechaniczne myjnie, krzaki nie wchodzą w rolę.

 

Połowy rzeczy wypisanych na tamtej stronie nie rozumiem i ONO DOTYCZY POLERKI - mi chodzi tylko o to żeby efekt końcowy usunął rysy, odpryski na długi czas, renowacje, odnowę!

Wiem że polerka nie jest trwała więc tego nawet nie próbuję.

 

Muszę się zastanowić bo jeżeli to nie jest faktycznie tak piękne i kolorowe to będę w przyszłym roku malował całe auto. L

akier ma wyglądać jak nowy i nie na tydzień-miesiąc tylko na długi czas... :twisted:

 

http://s-plus.pl/smartrepair/ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie rozumiemy i raczej nie osiągniesz efektu nieskazitelnego lakieru na długi czas. Podstawą przy utrzymaniu lakieru w stanie bez rys jest systematyczne dbanie o niego samemu, które polega między innymi na myciu auta rękawicą z mikrofibry albo wełny z merynosów, nieużywanie szmat, szczotek, ściągaczek do wody, które głównie rysują lakier. Samochód myjemy na dwa wiadra, w jednym mamy wodę z szamponem, w drugim płuczemy rękawicę, żeby brudem, drobinami piachu nie rysować lakieru. Opłukujemy auto wodą, glinkujemy je, myjemy raz jeszcze, suszymy, nakładamy cleaner pod wosk, kładziemy wosk. Jeżeli nie zamierzasz tak jak napisałeś woskować samochodu-polerka lakieru i lakierowanie całego auta nie jest dla Ciebie. Bo po kilku myciach na myjniach bezdotykowych, lakier będzie wyglądał jak przed korektą. Będzie miał pełno rys, hologramów, które w większości przypadków są spowodowane niewłaściwym dbaniem o auto-jego myciem, niemyciem, niekładzeniem wosku, cleanerów etc.

 

Co z tego, że ktoś przeprowadzi Ci korektę lakieru albo polakieruje samochód, jak po kilku myciach lakier będzie już porysowany. Musisz zastanowić się czy chce Ci się bawić w "dbanie" o auto, które opisałem w powyższym schemacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli krótko mówiąc jeżeli zrobię renowacje lakieru a samo garażowanie i myjnie ręczne nie wystarczą bo i tak po jakimś czasie, bez takiego dbania jak opisałeś mija się z celem? Rysy się pojawią?

 

Np. na tylnej klapie mam 3 podłużne rysy, możliwe że od kluczyka, rzuca się to w oczy, chciałbym się tego pozbyć w cholerę!? Najlepszym wyjściem w takim wypadku jest malowanie elementu :? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli krótko mówiąc jeżeli zrobię renowacje lakieru a samo garażowanie i myjnie ręczne nie wystarczą bo i tak po jakimś czasie, bez takiego dbania jak opisałeś mija się z celem? Rysy się pojawią?

Tak, głównym czynnikiem, który rysuje lakier są myjnie ręczne, w których używana jest jedna szmata do wszystkiego, do mycia progow, nadkoli, lakieru, felg, etc.

Np. na tylnej klapie mam 3 podłużne rysy, możliwe że od kluczyka, rzuca się to w oczy, chciałbym się tego pozbyć w cholerę!? Najlepszym wyjściem w takim wypadku jest malowanie elementu :? ?

Na to nie odpowiem zdecydownie bo nie widzę na żywo rysy, ale jeżeli to od kluczyków to tylko malowanie, z malowaniem punktowym możesz zgłosić sie do firmy, której link wkleileś s-plus.pl. Z tego co pamiętam za lakierowanie elementu wielkości kartki A4 biorą około 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Ja mogę szczerze polecić polerkę na Krzemienieckiej we Wrocławiu http://www.powloki-ceramiczne.pl

Zero hologramów, polerowali trzema różnymi pastami, wcześniej oczyścili lakier (glinkowanie i dekontaminacja), a potem dwa razy

nałożyli mi taki wosk, że po ponad pół roku jeszcze go widzę, kiedy deszcz pada i woda nie jest w stanie osadzić się na lakierze.

Nie wiem, czy polerka usuwa w 100% wszystkie mikro rysy, ale większość rzeczywiście zniknęła. Miałem też jedną głęboką rysę od

dawna z którą wybierałem się do lakiernika, ale powiedzieli że to też zrobią jakąś swoją, inną metodą i już jej nie ma :)

Polecam, szczerze bo nawet dobrze się z nimi gada - nie traktują Cię z góry..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.