Skocz do zawartości

BMW e60 KODOWANIE NCS Lampy polift do pre lci


abi18x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje bmw to e60 525d 177kM 2006r. moduł LM1 Otóż mam mały problem ponieważ przed montażem lampek rejestracji od bmw tylne lampy po lci działały dobrze natomiast po wyłączeniu sprawdzania żarówek coś się poknociło i pręgi słabo świecą dochodzi do nich ok 1.36v i zrobiła się dyskoteka z tyłu. Udało mi się powyłączać kontrole żarówek ciepłe i zimne, oraz powiadamianie o nich i już dyskoteki nie ma ale wciąż ledy z tyłu słabo świecą. Ktoś może wie który wpis odpowiada za podniesienie napięcia na tych ledach? Dodam, że jak te pręgi mrugały to pokazywało mi na idrive spalone żarówki pozycyjnych z tyłu więc teoretycznie wszystko się zgadza i trzeba podnieść napięcie na pozycyjnych.. Pozdrawiam :D


Więc tak, udało mi się ogarnąć owy temat i chce się podzielić z wami jak to jest zrobione u mnie. Aby mieć lampy poliftowe należy połączyć odpowiednio przewody

Wiązka auta Lampa polift

Brązowy - pin8

Żółto czarny - pin2

Biało żółty - pin1

Niebiesko brązowy - pin3

Czarno czerwony - pin4

Siwo zielony - pin6 z 7 połączony razem

Dodam ,że u mnie są założone przejściówki ale jak ktoś kupi lampę z kostką to może sobie samemu to połączyć.

Po podłączeniu lamp wyskoczą błędy i będą mrugać żarówki ledowe. Należy wyłączyć sprawdzanie i powiadamianie należy zmienić.


KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R

nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BL_M_1

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_1_L

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_1_R

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_1_L

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_1_R

nicht_aktiv

FEHLERMELD_CC_RL_BL_1_L

nicht_aktiv

FEHLERMELD_CC_RL_BL_1_R

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

KALTUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_L

nicht_aktiv

WARMUEBERW_RL_BL_2_R

nicht_aktiv

Następnie należy wymontować żarówkę pozycyjną obok przeciwmgielnej(środkową) wtedy funkcję pozycyjnej przejmuje przeciwmgielna i świeci się dokładnie jak w polifcie. Za stop odpowiada żarówka zewnętrzna od strony błotnika. Należy teraz zmienić wpisy aby się nie żarzyła jako pozycyjna.

PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL

wert_02

PWM_ANST_RL_BL_2_BL

wert_02

PWM_ANST_RL_BL_BL

wert_02

PWM_ANST_RL_BL_1_BL

wert_02

PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL_2

wert_02

A teraz najważniejsze aby ustawić jasność pasków tzw. pręgów należy zmienić wartość

PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL_1

wert_04

Co daje nam 12V na pręgi które świecą razem z przeciwmgielną jako pozycyjne :D Jeśli ktoś będzie zainteresowany dodam swojego MAN. z Xenonem skrętnym adaptacyjnym oraz z zakodowanymi lampami po lift z tyłu. Działa wszystko na lm1 bo takowy posiadam. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Panowie 2 dni walczę z przełożeniem lamp na lci.

Nie wiem jak wyłączyć żarówki zewnętrzne w tylnych lampach po lift.zawsze jest nie zależnie który wert zaznaczę (wert_02 czy 04 czy inne )jest 5.6V, chyba ze naciskam hamulec to leci na 12V

i dwa nie mogę światłowodów ustawic na 12V, cały czas sa tak samo na 5,6V chyba ze hamulec przycisne to znowu robia sie jaśniejsze.

I ostatni problem, migacze świeca z większa częstotliwością niz powinny i wyskakuje ich bład. na awaryjnych jest ok.

Zaraz zwariuje, juz z 20h na to poświeciłem i płacze :D

w załączniku plik . MANhttps://megawrzuta.pl/download/9376997d9798a90808163a2caab866fa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam adapterów, mam kostki z LCI. Podłączyłem wg instrukcji BMW E60 LCI RETROFIT. teoretycznie wszystko działa, pozycyjne stop kierunki przeciwmgłowe i cofania ale pozycja się świeci, a nie powinna i światłowód świeci słabo, kierunki za szybko migają...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

Kodowanie mogę ogarnąć nie ma problemu. Tylko pytam czy ta lista kodowanie co kolego podał pójdzie też w E61.

Bo nie wiem jak wygląda w e60. Ale w e61 Lampy w

błotnikach są że 2 pozycje/ jedna świeci cały czas 6v a druga 6v/12v po naciśnięciu hamulca. Natomiast w klapie bagażnika jest przeciwmgielna i światło wsteczne plus pozycja dochodzi/ światłowody, paski ale to można podłączyć ze świateł podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Więc według mojego myślenia. Jeśli są 2 pozycje to wystarczy przepinować porządnie wtyczki.. Przekodować

Środkową pozycje z 6v na 12v na zasilanie światłowodów/pasków. A w zewnętrznej żarówce która robi za stop i pozycje, wyłączyć tylko pozycje 6v. Tylko zastanawia mnie bo jedna żarówka zostanie wolna bez funkcji. Albo zrobić mostek i spiąć żeby hamulec świecił tak jakby 2 żarówki na raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Kodowanie mogę ogarnąć nie ma problemu. Tylko pytam czy ta lista kodowanie co kolego podał pójdzie też w E61.

Bo nie wiem jak wygląda w e60. Ale w e61 Lampy w

błotnikach są że 2 pozycje/ jedna świeci cały czas 6v a druga 6v/12v po naciśnięciu hamulca. Natomiast w klapie bagażnika jest przeciwmgielna i światło wsteczne plus pozycja dochodzi/ światłowody, paski ale to można podłączyć ze świateł podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Więc według mojego myślenia. Jeśli są 2 pozycje to wystarczy przepinować porządnie wtyczki.. Przekodować

Środkową pozycje z 6v na 12v na zasilanie światłowodów/pasków. A w zewnętrznej żarówce która robi za stop i pozycje, wyłączyć tylko pozycje 6v. Tylko zastanawia mnie bo jedna żarówka zostanie wolna bez funkcji. Albo zrobić mostek i spiąć żeby hamulec świecił tak jakby 2 żarówki na raz?

 


Cześć udało się zrobić w E61? Bo tez kupiłem lampy zastanawiam się jak podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E61 przed lift

Po kodowaniu hamulce świeca jak w originale, zewnętrzna i środkowa przy lampie zewnętrznej.

Paski led musimy podłączyć z podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Odszukujemy 2 przewody z prawej strony bagażnika od podświetlenia rejestracji lewej lampki i prawej. Podłączamy do pasków. Tak samo robimy w klapie.

Kostki do lamp potrzebujemy z Lci najlepiej wszystkie i z przewodami odciętymi od dawcy.




LM1:

KALTUEBERWACHUNG_KZL_R nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_KZL_L nicht_aktiv

KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_KZL_L nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_KZL_R nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv

WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L

nicht_aktiv RL_BL_1_PO_RL_FKT

nicht_aktiv

RL_BL_PO_RL_FKT nicht_aktiv

RL_BL_1_BREMSL_FKT aktiv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.