Skocz do zawartości

INPA + N47 - problemów ciąg dalszy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Znajdz nowszy plik DDE7N47.ipo twój jest z wersji angielskiej słabo działa tylko błędy ecu , ale live data nie, niestety owszy tylko po niemiecku

(jest w INPA/SGDAT/) ,

zaktualizuj też pliki w EDIABAS/ECU/, masz w sp-daten (niestety błędy ecu będą po niemiecku )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Teraz i ja odświeżę temat.

Problem jak w tytule, z n47n w fxx łączyłem się bez problemu, przy spotkaniu z e92 n47 2007 opór. Próbowałem podmieniać pliki w sgdat pobrane z chomika, dopisałem oczywiście w menu i nic z tego. Następnie pobrałem aktualizację "INPA FXX-EXX NCS4.0.1 Standard TOOLS 2.12 WIN 7,8 64bit", są od razu 3 rodzaje n47 po wejściu w silnik, plik DDE7N47.IPO ma 291 KB i dalej brak połączenia. Co jest jeszcze nie tak? Szukać plików do Ecu w EDIABAS? Mam Rheingold 3.56.21, podmieniać pliki od niego? Dość irytujące to jest :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam wersję 3.56.21 ale bez instalacji i teraz kolejne fakty.

Moim starym zwykłym kablem łączę się rheingold z moim e46, ale kablem k+dcan nie połączyłem się z e92 n47 (błąd 0009) :? czy to, że łączę się nim (k+dcan) inpa z moim e46 (tylko silnik, reszta nie, błąd 0009) wyklucza problem z interfejsem? Bo zaczynam w niego wątpić a mam go od Mlodzik18, więc do tej pory nie brałem tego pod uwagę. Dodam, że w rheingold nic poza zamianą na REMOTE na STD:OBD w ediabas.ini oraz wybraniem ustawień standardowych nie robiłem. W zakładce konfiguracja VCI mam: 255.255.255.255,169.254.255.255 oraz 127.0.0.1, ale tak jak napisałem moim starym zwykłym interfejsem połączyłem się bez problemu. Co tu teraz zrobić? Bo w sumie mam teraz dwa problemy, liczyłem, że z rheingold nie będę miał problemu przy n47.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jak łączysz się z E46 po 2001 roku z OBD2 tylko na jednej linii K to ok ori kable K-dcan bez przełącznika naja tylko jedną linie K na pinie 7

i tak ma być w autach z CiC byłby problem jak by były obie linie K połączone ,

a E46 ma dwie linie K napinie 7 i 8 ,na pinie 7 jest silnik i skrzynie ,DSC, a reszta modułów jest na pinie 8

ponieważ ista wymaga do połaczenia dla e46 EWS z pinu 8 więc nie połączysz się wogóle , inpa działa tylko dla silnika i skrzyń tak jak opisałem

niestety jak łączysz się z e46 to nie znaczy że połączysz sie na DCAN z N47 to całkiem inne połączenia piny 6 High speed CAN i pin 14 low speed CAN

interfejs może obsługiwać linie K a problemem może być dcan

a jak łączysz się z e46 to widać że interfejs dobrze skonfigurowany (opóźnienie masz na 1s) to jednak pewnie problem z interfejsem

w ista ustawiasz tylko ediabas i nic więcej nie ma znaczenia , reszta jest dla icom /enet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten k+dcan nie ma przełącznika i w e46 nie połączyłem się z dsc w inpa jeżeli to coś wnosi. Ale jak poruszyłeś temat enet w ista to jeżeli będę łączył się właśnie takim interfejsem z np. F30 to co muszę zmienić w ustawieniach ista? W ediabas.ini trzeba zmieniać na enet jak w przypadku inpa? Coś jeszcze?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam! Miałem problem z połączeniem z n47 ale w końcu udało się to ogarnąć. Spolszczyłem program ale działa tylko na "stronie głównej" programu oraz podczas wyboru modułów z którymi można się połączyć. Dalej wszystko po niemiecku. Czy jest możliwość zrobić tak żeby cały program był po Polsku? Z translatorem doszedłem jak odczytać i skasować błędy lecz wydaje mi się, że nie do końca to działa bo to co mi się ukazało to w sumie nic mi nie mówi. Tak ma być czy jest to wynik np. ustawienia przełącznika interfejsu? Posiadam interfejs od Viakena. Niby jakieś kody błędów są ale wydaje mi się że nie do końca dotyczą silnika. Wszystkie udało się skasować ale proszę aby ktoś zerknął na fotkę poniżej i wypowiedział się na ten temat.


ef846104c2103bbfmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.