Skocz do zawartości

Ispi Next instalacja Ista D i P


Din76

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Cześć, mam BMW f11, 2013 r. 525d, xdrive. Wymieniłem olej w skrzynce VTG, po czym pojawił się błąd z jakością oleju. Wiem, że po wymianie trzeba zrobić kalibrację vtg i powinien zniknąć ten błąd, czytałem również o wpisaniu wymiany oleju. Mam ista-d zainstalowany na win 10, kabel kdcan i enet. Program na jednym i drugim kablu łączy się z autem, czyta błędy. Natomiast jak wchodzę w procesy serwisowe i dalej kalibracja vtg to nic się nie dzieje, tak jakby jakiś błąd był w programie. Nadmieniam, że na kablu k-dcan ista działa mi na port com 1, tzn. tak jak mam ustawione w inpie, na com 9 w ogóle nie chodzi. Instalować wszystko od nowa, czy coś tylko muszę pozmieniać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie skąd pobrać iste p do kodowania potrzebuje sprawdzone źródło ponieważ zainstalowałem iste d oraz impe z tej strony i śmiga https://bimmerpark.pl/ista-d-rheingold/. A patrzyłem i szukałem w necie to ciężko znaleść sprawdzone źródło np na chomiku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

witam. mam problemy z ista P

zainstalowane wszystko jak należy. podczas tworzenia nowej sesji wyskakują błędy:


94201 Inicjalizacja usług fachowych nie powiodła się

-2 Global Unknown

55054 Global Unknown

10007 (CIP) - Błąd podczas inicjalizacji EDIABAS


kombinowałem z plikami ediabas.ini i obd.ini i nic.

ista d działa bez problemu.

kabel to USB K+DCAN

Ktoś pomoże??


MAŁY UPDATE

coś pokombinowałem i doszło do tego że podczas tworzenia nowej sesji jak wykrywa vin i leci ten pasek na dole. po czasie wyskakuje okienko żeby wpisać VIN ręcznie. po czym wykrywa mój model auta, po chwili wyskakuje okienko z pytaniem czy sterowniki były wymieniane itp. zatwierdzam że nie i jakaś tam formułka. mieli mieli i wyskakuje błąd że zlecenie dla tego pojazdu nie mogly zostać odczytane z pojazdu. na zmianę z okienkiem o import zlecenia na pojazd.


Co robię nie tak?? jakieś wskazówki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mam pytanie skąd pobrać iste p do kodowania potrzebuje sprawdzone źródło ponieważ zainstalowałem iste d oraz impe z tej strony i śmiga https://bimmerpark.pl/ista-d-rheingold/. A patrzyłem i szukałem w necie to ciężko znaleść sprawdzone źródło np na chomiku?


Będę wdzięczny jak ktoś odpisze na moja wiadomość ?

 

Jeżeli masz możliwość użycia ISTA+ to znalazłem jedną z najnowszych działających wersji ISTA+ 4.31.40:

https://chomikuj.pl/Flow24/BMW+(ISTA*2c+E-Sys*2c+Mapy*2c+TestO)/ISTA/ISTA+v4.31.40 Jest wersja lite i full.

Teraz patrzę i gościu zrobił wczoraj reupload bo miał zachomikowane ale wygląda na to, że jest to ta sama wersja co wcześniej, więc powinno wszystko śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Witam mam problem z ista D program łączy się z autem czyta kasuje błędy a kiedy chce wejść w funkcje serwisowe ista zawisa czy ma ktoś jakiś pomysł. Pozdrawiam

Która wersja programu? Z niektórymi miałem podobnie, zmiana na inną wersje rozwiązywała problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

Potrzebuję programu do sprawdzenia wersji sterowników. Mam ISTA-D, ale tutaj nie działa funkcja "Aktualizacje sterowników". Wyczytałem, że potrzebuję ISTA-P, ale chodzi mi tylko o możliwość sprawdzenia czy któryś ze sterowników wymaga aktualizacji, więc interesuje mnie jakaś wersja Lite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć,

Potrzebuję programu do sprawdzenia wersji sterowników. Mam ISTA-D, ale tutaj nie działa funkcja "Aktualizacje sterowników". Wyczytałem, że potrzebuję ISTA-P, ale chodzi mi tylko o możliwość sprawdzenia czy któryś ze sterowników wymaga aktualizacji, więc interesuje mnie jakaś wersja Lite.

Nie ma wersji lite.


W serii Fxx i Gxx do aktualizacji używa się ISTA+(dawna ISTA D).

ISTA P służy do serii Exx.


Pierwsza wymaga plików psdzdata aby możliwa była aktualizacja(do samego sprawdzenia wystarczy wersja lite). Program musi być też odpowiednio skonfigurowany pod obsługę tych plików.


ISTA P wymaga ICOM. Są dostępne loadery z emulatorem, ale z działaniem ich bywa różnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Potrzebuję programu do sprawdzenia wersji sterowników. Mam ISTA-D, ale tutaj nie działa funkcja "Aktualizacje sterowników". Wyczytałem, że potrzebuję ISTA-P, ale chodzi mi tylko o możliwość sprawdzenia czy któryś ze sterowników wymaga aktualizacji, więc interesuje mnie jakaś wersja Lite.

Nie ma wersji lite.


W serii Fxx i Gxx do aktualizacji używa się ISTA+(dawna ISTA D).

ISTA P służy do serii Exx.


Pierwsza wymaga plików psdzdata aby możliwa była aktualizacja(do samego sprawdzenia wystarczy wersja lite). Program musi być też odpowiednio skonfigurowany pod obsługę tych plików.


ISTA P wymaga ICOM. Są dostępne loadery z emulatorem, ale z działaniem ich bywa różnie

 

Dziękuję za odpowiedź. Czy wersja ISTA-P ma tutaj znaczenie, tj. musi być najnowsza czy jest jakaś bardziej stabilna, a ciut starsza?


Co do ISTA-D pod serię Exx - polecasz jakąś sprawdzoną wersję, najlepiej po polsku? Czy tutaj normalnie ISTA+ wchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Do serii Exx nada się większość wersji ISTA D i wszystkie ISTA+.


Co do ISTA P, to im nowsza tym lepiej. E6x i E7x ostatni I-level mają odpowiednio z 2016 i 2018r. W 2021 pojawiło się kilka aktualizacji do E8x .

3.69 w większości przypadków wystarczy, nie trzeba szukać 3.70

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Padł mi laptop przerzuciłem dysk do słabszego dual core 1,65 ista się włącza ale nie wyskakuje połaczenie enet , czyżby procesor był za słaby

Problem rozwiązany musiałem zaktualizować wszystkie sterowniki do najnowszych i ruszyło chodzi wolniej ale na razie może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zainstalowałem ISTA 4.39. Kiedy ISTA przechodzi do wyszukiwania błędów, w liście sterowników pokazują się moduły których nie mam zainstalowane w standardzie na czerwono (brak jak w poprzednich wersjach niezainstalowanych sterowników w kolorze szarym).

kiedy przechodzę do listy błędów, to oprócz rzeczywistych błędów które ma auto, jest zamieszczona cała lista niezainstalowanych sterowników....

Kiedy daję komendę - wykasuj błędy - zostają skasowane błędy które mam (jeśli ISTA sobie z nimi poradzi), ale lista niezainstalowanych sterowników zostaje....

Instalacja ISTy przebiegła pomyślnie. Używam kabla kdcan z przejściówką okrągłą - auto jes tz 99 roku.....

Czy trzeba jakoś ISTe skonfigurować, czy to po prostu "urok" tej wersji programu?   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W dniu 16.06.2023 o 20:20, 520i napisał(a):

Zainstalowałem ISTA 4.39. Kiedy ISTA przechodzi do wyszukiwania błędów, w liście sterowników pokazują się moduły których nie mam zainstalowane w standardzie na czerwono (brak jak w poprzednich wersjach niezainstalowanych sterowników w kolorze szarym).

kiedy przechodzę do listy błędów, to oprócz rzeczywistych błędów które ma auto, jest zamieszczona cała lista niezainstalowanych sterowników....

Kiedy daję komendę - wykasuj błędy - zostają skasowane błędy które mam (jeśli ISTA sobie z nimi poradzi), ale lista niezainstalowanych sterowników zostaje....

Instalacja ISTy przebiegła pomyślnie. Używam kabla kdcan z przejściówką okrągłą - auto jes tz 99 roku.....

Czy trzeba jakoś ISTe skonfigurować, czy to po prostu "urok" tej wersji programu?   

W modelach jak E39, E38, E53 czy E46 często spotykam takie zachowanie isty(a wiele wersji przerobiłem). Ignoruje to i nie przejmuje się sterownikami na czerwono/szaro, ale wiem jakich sterowników spodziewam się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie ze im nowsza ista tym wiecej ma bledów. Czasem jak podlaczam auto pod 4.28, 4.32 albo 4.39 albo walnie stery na czerwono albo zwiecha po wejsciu w strukture funkcjonalną itp.. Moja ulubiona to 4.21 albo stara instalowana 3.41, jakos najmniej mnie zawodzą . Do E serii ogolnie polecam starsze isty , te nowsze to bardziej pod f g srie.

sprzedam iCom Next Ori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.