Skocz do zawartości

Bierze olej e83


Adriian87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim x3 3.0d 218 koni po lifcoe. Po wymianie turbo mniej wiecej jak zrobię 1000 km i zależy jaka prędkością jeżdżę dolewam pół litra oleju. Woec wychodzi mi od wymiany do wymiany co 15 tus km koło 4 litrów oleju do odlania. Czy ktoś mi pomoże może miał podobny problem. Dodam ze wczesniej zrobiłem dwie trasy do.niemoec i przy trzeciej rozwaliła mi się Turobina. Samochód wrócił o własnych siłach ale bez turbo. Po wyjęciu starej turbo nie było jednej łopatki mechanik stwierdził ze mogła wpasc w silnik ale uważam ze jakby wpadła to silnik by się rozsypał a on jeździ dalej. Jestem zielony nie mam pojęcia co robic czy opcjnac ja czy ładować dalej w nią kase
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może tym postem nie pomogę, ale w czasach w miarę pewnej rękojmi, jak sprzedaż auto z wadą ukrytą, szybko może do Ciebie wrócić...
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 litry na 15tkm to nie dramat, jak chcesz żeby dłużej pożyło lej dobry olej i zmieniaj go co 10tkm. Na niektórych olejach konsumpcja oleju jest dużo wyższa niż na innych.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 litry na 15tkm to nie dramat, jak chcesz żeby dłużej pożyło lej dobry olej i zmieniaj go co 10tkm. Na niektórych olejach konsumpcja oleju jest dużo wyższa niż na innych.

Witam,