Skocz do zawartości

Zakup X3 rozterki opinie porady porównania


Chrisb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Jedź obejrzyj , umów sie do serwisu na wizytę przedzakupową i masz problem z głowy. Zainwestujesz parę stówek a auto ci prześwietlą od A do Z. Sprawdzą historię z tym podejrzanie niskim przebiegiem :cool2: . , chyba że auto z Włoch, Francji lub Belgii. to nie będzie historii w BMW w Polsce . Ale na to też jest sposób :D . Bierzesz książkę serwisową dzwonisz do serwisu gdzie było auto serwisowane i pytasz lub piszesz maila o ostatni wpis lub całą historię aby potwierdzić jej oryginalność( wystarczy po angielsku). Jeżeli ci powiedzą że auto nie było serwisowane u nich to od razu wiadomo że ktoś podrobił książkę .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ,ze sie da o ile były wpisy robione w systemach BMW

 

:nienie: Tutaj nie masz racji. Zdarza się że auto które było cały czas serwisowane w Belgii nie posiada wpisów w centralnym komputerze i dlatego trzeba zwracać się do dealera gdzie było serwisowane o historię serwisową. Takie przypadki są przeważnie w tych trzech krajach co napisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego..to nie dotyczy tylko tych trzech krajów.Dotyczy wszystkich krajów :cool2: :cool2: nawet Polski czy NIemiec :mrgreen: :mrgreen:

Wpsów nie ma z różnych powodow..lenistwa,podejscia ASO

Ogólnie temat zgłębiałem kiedyś w Italii i w ASO powiedziano mi,ze nie mają obowiazku wpisywania niczego do systemu ani nawet do KS :shock: :shock: :shock:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lenistwo to jedna rzecz. Ale ja miałem na myśli to że jak auto jest w wynajmie długoterminowym to taką historię często posiada leasing który sam serwisuje auto dla klienta .

W wielu przypadkach miałem problem uzyskać historię auta z Belgii i Francji i nie dotyczy to tylko BMW i nie chodziło tu o lenistwo. Po prostu serwisy nie udostępniają historii do centrali . Jedyne wpisy to gwarancyjne naprawy.

Ostatnio miałem przypadek auta które nie miało żadnego wpisu po sprawdzeniu VIN w ASO . Po rozmowie z dealerem w Belgii miałem całą historię na mailu za godzinę bez żadnych opłat i proszenia się jak u nas w Polsce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z dealerem w Belgii miałem całą historię na mailu za godzinę bez żadnych opłat i proszenia się jak u nas w Polsce .

 

Ale to Belgia kolego....oni tacy są i ja też wiem o tym :cool2: :cool2: :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nie będę zakładał nowego tematu więc podłącze się tu, mógłby ktoś z szanownego grona wypowiedzieć się na temat tego egzemplarza:

http://allegro.pl/bmw-x3-177km-zniemiec-navi-prof-polskora-alu18-i4700652848.html

zaznaczam że jestem świeży i z BMW nie miałem do tej pory do czynienia. Na co mam zwrócić uwagę, czy te jednostki napędowe są awaryjne ( jak tak to jakiej mam szukać, bo interesuje mnie 2.0 D) i czy jest tu ktoś na forum co by mi ten vin sprawdził? I co z rozrządem w tym egzemplarzu bo słyszałem że jest kłopotliwy?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie to słyszałeś o tym rozrządzie kolego ale to jakaś totalna bzdura :duh: :duh:

Poza tym ogłoszenie już nieaktualne

 

 

Numer podwozia WBAPE11000WH39564

Kod typu PE11

Typ X3 2.0D (EUR)

Typoszereg E E83 (MUE)

Seria X

Rodzaj konstrukcji GEFZG

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd ALLR

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF/LEDER PEARLP./PEARL/ANTHRAZIT (GDAT)

Data prod. 2008-04-08

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BPA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 205 A/S Obr. BMW, st. le. Doppelsp.205 całoro.

S328A ALUMINIUM-TRITTBRETT Stopień, aluminium

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

P981A COMFORT PLUS PAKET Comfort Plus Paket

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4BZA INTERIEURLEISTEN TITAN HELL LISTWY WEWN. TYTANOWE JASNE

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również słyszałem, że w samochodach nowszych rocznikowo zdaje się serii n47 rozrząd jest przeniesiony pomiedzy silnikiem i skrzynią. Czasami sprawia problemy (jakieś ślizgacze czy naciąg się wyrabia) a demontarz jest bardzo kłopotliwy i kosztowny. W ramach potwierdzenia w jednym z ostatnich wydań Motoru było to opisane na modelu X1. Zaznaczam, że osobiście takiego przypadku nie doświadczyłem ale w kilku miejscach była o tym mowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa kolego to jest taka o x-ach ze sa kosztowne,awaryjne itp.Ja nie czytam tych glupot, bo to w większości dziennikarskie wypociny :cool2: :cool2: nie mające zwiazku z rzeczywistością :cool2: :cool2:

Z reguły narzekają ci co kupili okazyjnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, ja również nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się pod obecny. Szukam X3 w benzynie 3.0 lub 2.5 (teraz jeżdżę innym SUV-em ) o mocy 140 km i dlatego nie chcę powtórzyć błędu który popełniłem kupując to auto - to jeździ, ale nie daje żadnej satysfakcji. W grę nie wchodzi również diesel zostaje tylko benzyna jak wyżej. Mój budżet to 33 000 zł. Zasadnicze pytanie brzmi: Czy dam radę coś przyzwoitego za to kupić ? Oferty na popularnych serwisach aukcyjnych zaczynają się od ok.27 - 28 tysi ale wszystkie te egzemplarze wyglądają na zdjęciach prawie jak nowe i prawdę mówiąc troszkę mnie to martwi. Widać że szykowane są na handel, picowane a wewnątrz jak nowe. Może to tylko moja nieufność , ale dziwne że BMW z przebiegiem rzędu 200 000 i więcej nie nosi oznak zużycia. Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką dlatego pytam Was drodzy forumowicze. Czy w tych autach takie przebiegi są mocno zauważalne bo np. tapicerka jest bardzo solidna czy ktoś oddał do tapicera bo auto ma 500 000 km a fotele się rozpadły. To taka przykładowa pesymistyczna wersja

Za wszystkie podpowiedzi z Waszej strony z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz ale 10-latka i to w nie najlepszym stanie .Za tę kasę nie polecam chyba,ze chcesz dołożyć na dziendobry min. kilka tysiecy a co dalej to już loteria

Poszukaj tutaj na forum..moze ktoś sprzedaje jakies x3 bo w necie same perełki są ...swoją drogą to policz ze przeciez handlarz musi na takim aucie min. 2000 pln zarobić.A gdzoe oplaty,tłumaczenia,transport ???? To za ile on to kupił ?? Za 20.000 ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze auta są skomplikowane i do zakupu sie musisz dobrze przygotować aby nie było

nie chcę powtórzyć błędu który popełniłem kupując to auto

Niestety nie ma co liczyć że to ktoś za ciebie dobrze zrobi, musisz z góry wiedzieć co jest do zaakceptowania a co nie, bo to auta po 250-350tys km , w tych autach wygląd zewnętrzny się dobrze trzyma i wewnątrz też.

Przed oględzinami miej przygotowaną listę co masz sprawdzić.

Zrób próbę co najmniej na 5 jednostkach aby się przekonać i porównać jak silniki pracują.

Teoretycznie to dobrze zrobić inspekcję przed-zakupową w warsztacie ale jak sprawdzisz tam 10 aut to wydasz fortunę.

Miej w zapasie 10% wartości auta na naprawę w pierwszym roku użytkowanie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miej w zapasie 10% wartości auta na naprawę w pierwszym roku użytkowanie.

 

Optymistycznie :handshake: :handshake: :handshake: :handshake: :handshake: i to chyba tylko na olej,płyny,filtry ew. klocki.A gdzie opony,tarcze hamulcowe??

A jak wyjdzie skrzynka do regeneracji ??

Dobra...odstraszyłem to przepraszam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie ma dobrych X3 w cenie podanej przez autora pytania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zrobię tak jak piszecie. Porównam kilka jednostek o rożnych pojemnościach i kilka takich samych żeby wiedzieć jak to ma jeździć. Przypuszczam, że 150 konna benzyna nie da mi radości z jazdy (mam obecnie 140 ), ale dla pewności sprawdzę bo mam nie daleko taką sztukę. Nie chcę wydawać majątku na podróże do nikąd toteż zawężam poszukiwania do swoich okololic. Kupując obecne auto robiłem podobnie i jest to bardzo dobry sposób lecz dość czasochłonny, ale nie spieszy mi się. Postanowiłem, że nie kupię auta w dużo gorszym stanie niż obecne więc poprzeczka zawieszona jest dość wysoko. Nie chcę zamienić dobrego auta na dezel szrota tyle tylko że dużo mocniejszego bo owej mocy własnie mi do szczęścia brakuje. Co do inspekcji przed zakupowej to na taki krok zdecyduję się dopiero po dokładnych oględzinach bo wiadomo że nie są to tanie rzeczy aczkolwiek jak już mi się auto bardzo spodoba i spełni pewne wymogi to taki przegląd zrobię.Zaczynam poszukiwania, postaram się opisać egzemplarze które obejrzę, no i oczywiście bedę pytał Was o jakieś zagadnienia.Być może jeśli nawet nic nie znajdę to pewne informacje zostaną tu na forum dla "potomnych" . Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.