Skocz do zawartości

Wtryskiwacze | E70 3.5d USA 2008r.


brandon_86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moje X5 jest trapione problemami z wtryskiwaczami. Już kolejny raz któryś wtrysk padł. Ponoć są tutaj wtryski piezoelektryczne, które są nienaprawialne, regeneracja koło 1000zł, a nowe to koszt koło 2500zł za jedną sztukę. Te używane wtryski były brane z Allegro jak dotąd, ale czy tylko ja mam takie problemy z wtryskami ? Jestem ciekaw jak to jest u innych Forumowiczów. Jestem już gotowy/zdesperowany sprzedać moją X5 własnie przez problemy z wtryskami, bo jakbym chciał kupić wszystkie nowe i mieć święty spokój, to wyjdzie bardzo wysoka kwota.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie 3 razy padł wtryskiwacz nr 6, to chyba nie przypadek? Czy może ktoś się orientuje co jest specjalnego we wtryskiwaczu nr 6? Może coś innego psuje go, bo czas życia tego wtryskiwacza to u mnie 10-12 miesięcy, i historia się powtarza. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po opisie, to masz zmienioną mapę silnika. Zwiększenie mocy wiąże się z przesunięciem limiterów momentu obrotowego, doładowania, dawki paliwa itp, itd co wiąże się ze zwiększeniem temperatury. Możliwe więc że 6 wtrysk ma za ciepło i upala się końcówka/ dochodzi do uszkodzenia. Dlaczego tylko 6? bo jest na końcu głowicy, gdzie ma daleko od pompy cieczy i oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.