Skocz do zawartości

Problem z silnikiem m62b44 tu w x5 e53 przed liftem


sawdam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo proszę o pomoc lub konsultacje w sprawie silnika M62b44 tu w x5 e53 przed liftem rok 2000. Mianowicie mam taki problem jak daje gazu wylatuje jednym tylko tłumikiem niebieski dym dymi tylko jeden bank prawy drugi jest ok. Nie wygląda mi to raczej na uszczelniacze ponieważ jak postój albo odpalam nie jest to chmura dymu, wykręciłem świece na tym jednym banku 1 od maski zawaliła olejem albo czymś takim, 2 w porządku czyściutka, 3 zawaliła znowu olejem albo czymś takim, 4 w porządku czysta. Wykręciłem nowe świece po 10 minutach wyjołem znowu zawalone jakimś olejem, zmierzenia kompresja na każdym A mówimy tu o prawym banku prawidłowa ma 13.7 pierwszy 13.5 drugi 13.7 trzeci i 13.6 czwarty więc wartości prawidłowe na chłodnym silniku jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Wszystkie uszczelki w silniku wymienione był cały wyciaganyni uszczelniany panewki korbowe nowe założone, odma wymieniona 1.5 roku temu ale to by dymił z dwóch na raz. Na komputerze absolutnie żadnych blebów wanosy chodzą prawidłowo rozrzad prawidłowo. Nie mam pojęcia co dalej wanos zregenerowane. Wszystko zrobione A jak deptasz w gaz to dymi. Ile oleju bierze niewiem bo zauważyłem to kilka dni temu będę jeżdził to zobaczę. Bardzo proszę o pomoc poradze pomysły cokolwiek ponieważ już nie wiem co robić od grudnia włożyłem w silnik 8000 I myślałem że pojezdze kilka miesięcy bez niczego A tu silnik włożony i znowu big problem. Auta niechce zmieniac. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc może ktoś coś wie w tym temacie jaka coś to mój numer 603155711. Radek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak ale jak stoi to nie puszcza chmury A jak by były uszczelniacze to by zciekalo A tutaj tylko jak gazu się daje. Bo dziwne by było żeby pierścienie poszły na dwóch osobnych cylindrach w tym samym czasie A kompresja dobra była.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niby tak ale jak stoi to nie puszcza chmury A jak by były uszczelniacze to by zciekalo A tutaj tylko jak gazu się daje. Bo dziwne by było żeby pierścienie poszły na dwóch osobnych cylindrach w tym samym czasie A kompresja dobra była.

 

Na tych cylindrach sprawdziłbym jak wyglądają tuleje bloku od góry ,miałem niedawno kwestię że od dołu było wszystko dobrze nie było niczego widać a po zdjęciu głowic....... :mad2:


20190209-090649.jpg 20190209-090702.jpg 20190209-090713.jpg 20190209-090741.jpg


Jak już tyle zrobiłeś to zmień termostat na 88C od M67


20180421-190317.jpg 20180421-190325.jpg 20180421-190331.jpg


20180421-191916.jpg 20180421-193102.jpg 20180421-195943.jpg


20180421-195946.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.