Skocz do zawartości

Bmw x5 e53 m62 Problem SELFLEVEL SUSP. INACT


kris2223

Rekomendowane odpowiedzi

Tak.najlepsza będzie uzywka. Przerobiłem to dogłębnie.nowy febi.niby oryginał z serwisu. Nr takie sam.dzialal do pewnego momentu i się zawieszal.koszt 175 zł.(oryginał ze zeszlifowanym znaczkiem bmw,taki sam juz ze znaczkiem widocznym 300 zł),oddali kasę.drugi zamiennik, nowy oczywiście,o tych samych numerach(koszt 145) w ogóle nie działa, komputer go nie widzi.Trzecie podejście z uzywka(koszt 99zł),podłączenie i błąd sam zniknął.te.wczesniej próbowałem tez na prawą stronę założyć czujnik z lewej stronki.zadnej reakcji nie było.wiec chyba mamy juz rozwiązanie tego problemu.czujniki oryginalne,najlepiej takie na pierwszy montaż i numerami zgodne na prawą i lewa stronkę.pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Panowie podgrzeje kotleta...

Mam problem z zawieszeniem jak w tytule. Przeczyscilem dzis czujniki polozenia i zaowazylem ze lewy i prawy ma taki sam numer ( co jest nie zgodne z waszym twierdzeniem ,ze L to ...698 a P -...700) u mnie prawy ma taki sam numer czyli 1093698 . Ponizej tego numeru na kazdym z sensorow jest wytloczona data produkcji ktora jest taka sama na obydwuch oraz pokrywa sie z rokiem auta...... Lecz po dokonaniu czyszczenia problem wciaz jest. Czyli autko pompuje i poziomuje ok tylko jak ktos sie dosiadzie( zmieni sie obciazenie) lub jak wjade na kraweznik,wtedy pompka zaczyna pracowac i pompuje nieustannie,az zapewne jakis czujnik ja odcina w celu zaprzestania przegrzania pompki kompresorka i wywala mi blad. Wylacze stacyjke i wlacze i czesto problem zanika,lecz nie zawsze. Dodam ze problem powstal gdzies po 6 miesiacach uzytkowania auta,wiec na moje oko ten prawy czujnik z numerem 1093698 byl dobry i sie skonczyl...??

Jeszcze jedna sprawa,wyczytalem na forum,ze jeden sensor posiada 3 kable a drugi 6. U mnie po obu stronach sa 3 kable i wydaje mi sie ze to jest spowodowane brakiem samopoziomowania lamp oraz brakiem xenonow. Wiec sadze twierdzic ze czujnik prawy o numerze 1093698 to jest do wersji bez xenonow a 1093700 to jest wersja z xenonami- wtedy tez po przekotnej jest kolejny czujnik na przednim zawieszeniu ( bynajmniej tak mialem w e46 z xenonami). Podrzuci ktos mi pomysl jak uporac sie z moim przypadkiem ? Jutro zapewne kupie sensor 1093700 i sie upewnie czy moja teoria spiskowa ma sens..... Wolal bym byc w bledzie i zakonczyc temat owym sensorem :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak panowie. Sensora jeszcze nie znalazlem lecz zrobilem dokladny test inpa i .... Zresetowalem bledy zrobilem obnizenie zawieszenia potem wyregulowanie/podniesienia i wyskoczyl taki blad:

10 Controling time , only one side

Error frequency :10

Unknown environment condition 248,00 XY

right side

 

 

 

Czyli znacze,ze prawy sensor siada? Patrzac na volty to na prawym podczas pracy jest miedzy 2.9 a 3.1 i w porownaniu do lewego to na lewym jest od 1.9 do 2.4

Zawieszenie z zewnatrz wyglada ok tylko zawsze jest problem jak zmieni sie obciazenie auta,wtedy kompresor pompuje i wyrzuca blad. W wiekszosci przypadkow po zgaszeniu auta i odpaleniu bez zmiany obciazenia pojazdu blad znika......

Jak zyc ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Co do nivo


Padl mi kiedys lewy czujnik i kupilem uzywke za 30 zl :mrgreen: i dziala juz 2 tok


Pare dni temu padl mi prawy tylny czujnik i co- kupilem nowego FEBI i oczywiscie nie dziala :mad2: z tego co piszecie pozostaje kupno oryginalu


Jak zwykle cebulak hytry 2x placi bo kuzwa 200 za to chinskie gunwno :mad2: a teraz i tak misze wyje...ac 300 na ori


A ten bedzie lezal


Jaapierodleeee :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam Mam problem z bledem ktory pojawil mi sie po wymianie wszystkich tuleji wahaczy tylnych :mad2:

Moj lewy tylni sensor okzal sie ze jest do wymiany ale po wymianie na nowy nadal error jest widoczny.

inpa pokazala mi nastepujace bledy :|


10 Regelzeit,einseitig

error frequency :31

hoehenstand links 193.00 mm

Stand


9 Regelzeit ,senken

Hoehenstand tiefere seite 33.00 mm

Fahrt


1 Sensor hinten links

Sensor Versorgungsspannung 36.00 nV

sensoraktivitaet


po skasowaniu bledow ten pierwszy blad u gory powraca Kompresor dziala podniesie zawieszenie i po chwili pojawi sie blad


Prosze o jakiekolwoiek sugestie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.