Skocz do zawartości

bmw e53 3.0d lift nie pali


mirassss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów, jestem nowy na forum, więc wybaczcie ewentualne pomyłki, gafy :P :P :P :P !!!!

Panowie mam problem, a mianowicie

W moim X5 3.0 D lift po wymianie wszystkich olejów, filtra powietrza, wyczyszczeniu kolektora ssącego, wymianie wiskozy i pompy wody, po tych zabiegach auto na postoju odpalało, chodziło na biegu jałowym ponad godzinę czasu. Wybrałem się na przejaźdżkę, becia fajnie i żwawo ruszyła po jakichś 3 km zauważyłem jak nagle słabnie i traci dopływ paliwa. Przełączyłem na bieg neutralny, auto zgasło na poboczu i już nie odpaliło. Po zlawetowaniu auta becia kręci ale cały czas nie odpala, po podłączeniu do interfejsu wyskakują ponizsze błędy:

4321

4354

4bc2

4bc7

4ba0

Sprawdzałem pompę paliwa zewnętrzna obok baku paliwa i jakby nie było dopływu prądu do pompy. Po podłączeniu na krótko pompa chodzi ale becia nie opala, ogładało juz ja klika dobrych magików i żaden nie wie o co chodzi. Wczesniej nadmienie tylko miałem rozkodowany kluczyk i nie mogłem zamknąć ani otworzyć auta, odpalało od kopa. Zakodowałem kluczyk wedle przypisania i kluczyk się przypisał. Może to miało jakichs wpływ na to co się teraz dzieje????? Czekam na pomoc z Waszej strony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ponownie.Alternator ładuje i odpalałem ze swojego acu.Brakuje już pomysłów a autko stoi już 2tydzień.Przed tymi wymianami palił na dotyk i w mrozy nie miał żadnego problemu.Jak macie jakieś pomysły,doświadczenia to czekam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj ciągle z tym samym problemem :( :( :(

-przelewy sprawdzone

-synchronizacji EWS z DME nie robiłem,ale muszę się przyznać że za bardzo nie kumam jak interpretować EWS i DME :( :( :(

-nurtują mnie też te błędy które wyskakują na teście programem serwisowym.

-NIE WYMIENIAŁEM POMPY PALIWA NA ZEWNĄTRZ,ALE NA KRÓTKO PO PODŁĄCZENIU DZIAŁA

-BŁĘDY:

4321,4354,4BC2,4BC7,4BA0

-nie wiem jak dosłownie interpretować te błędy,gdyż nie zawsze błąd wskazuje doraznie usterkę,a coś innego co jest uszkodzone,ale wywali takie błędy

-CO MAM JESZCZE SPRAWDZIĆ?????JAK TO ROZSZYFROWAĆ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja EWS z DME za pomoca INPA

1 .wybierasz model samochodu

2 model silnika

3. wybierasz "activate"normalnie jest to klawisz F5

4. wybiersz EWS

5. Nastepnie "reset" -Powinno wyskoczyc "in progress" (klikasz OK)

6.Wracasz do glownego Menu poprzez back ,zamykasz inpe, wylaczasz zaplon ,wyjmujesz kabel OBD ze zlacza diagnostycznego,nastepnie sprobuj odpalic samochod.

Wazne jest aby zrobic to w takiej kolejnosci jak napisane,bo inaczej EWS sie nie zresetuje.

Jezeli samochod odpali,podlaczasz jeszcze raz INPE i kasujesz bledy silnika.

Nie gwarantuje ze to jest to,ale jak napisales o kluczyku to wpadlo mi to do glowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyjechałem od mechanika i znowu lipa :( :( :(

-pompa paliwa na krótko chodzi,ale nie podaje paliwa na wtryski i nie dochodzi prąd to pompy paliwa

-jesteśmy bezradni,co może być i jak to rozpracować

-tak jak wcześniej pisałem nie działał pilot od centralnego zamka i po zakodowaniu do tej pory jest ok,ale auto zgasło na jezdzie testowej i do tej pory nie odpaliło.

-POMOCY BO TRACĘ JUŻ CIERPLIWOŚĆ I NERWY NA BECIĘ :( :( :( :( :( :( :(

-może ktoś wie co z tymi błędami silnika??????

-błędy można wykasować i giną,ale po próbie uruchomienia silnika ponownie powracają

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PANOWIE???????NIKT NIE MIAŁ PODOBNEGO PROBLEMU????????

NIKT NIE MA SWOJEGO ZDANIA???????? :( :( :( :( :( :( :( :( :(

 

Ja miałem problem z odpaleniem swojej gdy rozładował się akumulator bo kręciłem kluczykiem aż ksenony zaczęły dawać sygnał (później okazało się że miałem zwarcie na kablach) ale do rzeczy, podpowiedziano mi żebym odłączył akumulator na 15 minut i tak też zrobiłem. Po podłączeniu akumulatora odpaliłem i wszystko wróciło do normy, spróbuj może się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Masz jakieś zwarcie w układzie regulacji cisnienia oraz problem z przepływką.

Oczywiście przepływka nie ma wpływu na odpalanie.

Jedź do "normalnego" gościa ogarniającego temat przecież to śmieszne żeby mechanik znający się na BMW nie dał z tym sobie rady :mad2:

Gdzie mieszkasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ......

DZIĘKI ZA PODPOWIEDZ...

MIESZKAM W IŁAWIE WARMIŃSKO MAZURSKIE

NIE MAM TY NA MIEJSCU NIKOGO LEPSZEGO O SWOJEGO MECHANIKA :( :( :(

MOŻESZ COŚ WIĘCEJ NA TEMAT TEGO ZWARCIA :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

WYDAJE MI SIĘ,ŻE OGÓLNIE TO JEST JAKAŚ PIERDOŁA,ALE TRAFIĆ Z DIAGNOZĄ JEST TRUDNO

PYTAŁEM PARU MAGIKÓW O RADE TO BY MI PÓŁ AUTA WYMIENILI :( :( :( :( :( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Uszkodzony czujnik na listwie może być przyczyną. Być może podczas wyjmowania kolektora ktoś go uszkodził. Tak jak pisali przedmówcy znajdź kogoś z inpą lub czybciej będzie jak sam zamówisz interface :D być może zaoszczędzisz czas i pieniądze tylko gorzej czy ogarniesz. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.