Skocz do zawartości

E53 problem z napędem 4x4, swiecąca kontrolka brak DSC


ignacd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 349
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No niestety. Zmieniliśmy czujnik na lepszy i do tego koronkę na półosi i dalej to samo...

Czujnik konta skrętu nie pokazuje żadnych błędów, a wartości pokazuje poprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć Wam


Ja mam taki problem w swoim VTG że założyłem opony nie takie jak trzeba i zaczęło strasznie szarpać budą...Jak się kaplem to już trochę za późno bylo i dopiero kupiłem opony z gwiazdka i takie jakie mają być .


Pytanie moje co mogło ulec uszkodzeniu przez felerne opony ??

Czy też ta słynna zebatka?


Ogólnie na tych dedykowanych oponach już tak nie szarpie przy przyspieszaniu czy jeździe pod górkę Ale jeszcze coś tam czuje że nie równo ciągnie . Błędów na desce rozdzielczej i w Ista brak.. Zastanawiam się czy to mogła pójść zebatka czy czujnik przyspieszenia ?


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tam nie ma zebatki. Masz reduktor nowszej generacji w f11 i one praktycznie nie wywalaja bledow ani na desce ani w pamieci. Zaczynaja szarpac, szczególnie przy mocnym skrecie. Dobrze radze aby samemu nie grzebac w systemie bez znajomosci tematu i konstrukcji tych atc. Witaj w gronie tych co nie wierza iz gwiazdka robi roznice.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma zebatki. Masz reduktor nowszej generacji w f11 i one praktycznie nie wywalaja bledow ani na desce ani w pamieci. Zaczynaja szarpac, szczególnie przy mocnym skrecie. Dobrze radze aby samemu nie grzebac w systemie bez znajomosci tematu i konstrukcji tych atc. Witaj w gronie tych co nie wierza iz gwiazdka robi roznice.

 

Więc co polecasz ? Serwis bmw ? Przy skręcie nic nie szarpie ...szarpie ale delikatnie jak depne gaz w podloge lub przy jezdzie pod gorke ....A tak przy spokojnej jeździe nic nie czuć .

Jestem ciekaw czy cały reduktor do wymiany czy może jakaś pierdulka


P.S Już teraz wierzę że gwiazdka robi różnicę :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Reduktor nie jest olejowo zintegrowany ze skrzynia. Zupełnie dwa rozne specyfiki ida. Skrzynia zf8hp, vtg dtf1.

 

No to ok bo niedawno olej w skrzyni zmieniłem i dlatego pytam .

To nic trzeba wymienić reduktor i tyle.

Dzięki za pomoc ...Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko uważaj, one nie sa plug&play, trzeba wiedziec co sie robi. Uzywane odpadaja. Nie skalibrujesz tego. System bardzo skomplikowany. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko uważaj, one nie sa plug&play, trzeba wiedziec co sie robi. Uzywane odpadaja. Nie skalibrujesz tego. System bardzo skomplikowany. Pozdrawiam

 

Ja za to sam się nie biorę ...zlecę to w STANDO BMW we Wrocławiu koszt reduktora od 2500 do 3500zl w zależności chyba od modelu ( nie wiem jeszcze dokładnie który mam )

...jutro będę wiedział ile z robocizna Ale wiem że dają 18 mies gwarancji bez limitu km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taka ciekawostka na sam koniec mojej przygody z niewłaściwym oponami oraz reduktorem.


Otóż okazało się że reduktor jest cały...wystarczyła adaptacja ISTĄ+ nastawnika który był przestawiony o 30° I jak narazie wszytko wróciło do normy .


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

czy po wymianie oleju w reduktorze potrzebna jest kalibracja?

pacjent e53 3.0d 2005r

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest opcja wymiany oleju w komputerze diagnostycznym, coś szumi pod autem parę sekund i tyle. Ale ponoć trzeba to zrobić.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie . Mam problem z napedem 4x4 swiecace kontrolki . Zembatka zostala wymieniona ale po 400 km zapalily sie kontrolki i nie gasna . Mechanik stawia na reduktor . Kody błedow

539E Transfer case malfunction

54C4 Calibration faulty

5462 Servomotor or coupling force too high

Podmienialismy silniczek nastawny z sprawnej x5 ale jest dalej to samo . Powiedzcie co o tym myslicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Jestem po wymianie dyferencjału przedniego oraz pół osi przednich. Wcześniej świeciły mi się kontrolki DSC. Silniczek Xdrive kontrolnie został wyciągnięty, ale zębatki są jak nowe więc zamontowany ponownie.

Proszę o informację jak wykonać adaptację napędu (xdrive) Inpą.

Jaki moduł odpowiada za Xdriva w inpie, skrzyni biegów czy DSC/DXC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.