Skocz do zawartości

Zawieszenie z kompresorem


mikan1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam problem z obniżeniem zawieszenia. Tył idzie bez problemu lecz przodu nie idzie ruszyć, stoi wysoko od początku . Pytanie czy z przodu też jest kompresor? bo słysze prace tylko tylniego , a widać że przód też jest regulowany . Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie może tkwić problem? błędów nie pokazuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem że nic .


Wczoraj odłączyłem ten łacznik który jest przy kole to wyskoczył bład zawieszeni ale po za tym nic się nie zmieniło nawet nie siadł czy cokolwiek..


Tył jak założyłem łacznik krótszy/dłuższy regulowany to ładnie zawieszenie opuszcza się lub podnosi , chciałem to samo zrobić z przodu gdyż mega wysoko stoi , ale nie reaguje na nic poprostu . Jeśli przełącze z Comfort na sport czyje róznice zestrojenia zawieszenia układu kierowniczego itp ale ogólnie zawieszenie jest ciągle na tym samym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może należy jeszcze raz z poziomu komputera ustawić wysokość zawieszenia....???


A obciążałeś przednie zawieszenie...??? Może sprawdź czy podniesie przód po dociążeniu ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkładałem klocki pod koło itp cudowałem aby się wypoziomował i nic , w czasie jazdy zawieszenie pracuje itp . ale coś jest nie tak podejrzewam że przód i tył powinien pracować tak samo czy się mylę? Na kompie idzie ustawić domyślną wysokość zawieszenia? Bo z jakim magikiem zwanym mechanikiem/elektromechanikiem nie rozmawiam to twierdzi ze jedynie chwilowo może upuścić powietrze ale nie ustawi nic na stałe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Z przodu jest tylko amortyzator z regulacją sztywnosci, z tylu jest pneumatyczne. Nie ma opcji podnoszenia-opuszczania. Zamiast zmieniając dlugosc dzwigenki aktuatora mogles podac inna wyskosc tylnego zawieszenia przy kalibracji. Jednak i tak to nic nie zmieni bo przod jest na jednej wysokosci. Z przodu musisz dac nowe sprężyny jak chcesz opuscic przód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.