Skocz do zawartości

7xx + naprowadzenie na treść wątku = cały TEMAT ! //////////


solaris520

Rekomendowane odpowiedzi

Pełny temat wątku w dziale serii 7 to:

7xx + NAZWANY PROBLEM

Tytuł wątku składa się z dwóch ważnych informacji :

____________________________________________________________

1) informacja o modelu i wersji silnikowej BMW 7, którego dotyczy treść wątku

czyli np. 745i N62

(choć oczywiście kod silnika nie zawsze jest niezbędny)

 

2) skrócona, hasłowa informacja wprost naprowadzająca na tematykę poruszaną w treści wątku.

 

____________________________________________________________

 

Utworzone wątki na forum nie służą tylko jednorazowej pomocy temu, kto jest autorem tematu. Istniejące wątki mają także pełnić rolę pomocy każdemu, kto będzie szukał konkretnych, interesujących go informacji w zbiorze tematów forum. Dlatego w starannym przestrzeganiu tej prostej zasady nadawania nazw - przede wszystkim chodzi o to, żeby podczas poszukiwań interesującego nas tematu, było możliwe odnalezienie go przeglądając listę wątków (zamiast czytania całego forum "od deski do deski").

 

REASUMUJĄC:

Jeżeli masz np. 745i, którego silnik zaczął nierówno pracować , to tytuł wątku powinien być następujący:

 

„ 745i N62 – nierówna praca silnika ”

 

:!: a nie np.:

„ mam problem ”

„ 745 – pomocy ”

„ o co chodzi ? ”

„ BMW 745i ”

„ co mam robić ? ”

„ co się stało ? ”

„ coś się zepsuło ”

„ już nie mam sił :-( ”

itp. :duh: :!:

 

Niedbałość w sprawie nazywania wątków będzie skutkować :

- ostrzeżeniem dla autora (przypominam, że 5 ostrz. to usunięcie użytkownika z forum)

- zamknięciem i wyrzuceniem wątku

 

To jest wyjście naprzeciw tej grupy (starannych) użytkowników, którzy chcą mieć dogodną sytuację zarówno dla służenia pomocą w nazwanych problemach konkretnych modeli "7er" , jak też do skutecznego i szybkiego odszukania dla siebie różnych potrzebnych wiadomości (poprzez czytelnie sformułowane tematy).

 

 

Pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.