Skocz do zawartości

E38 750i problem z szczelnościa chłodzenia alternatora


Filip13

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to E38 750i po lifcie. W chłodzony wodą alternator wchodzi od strony bloku silnika taka rurka z oringiem, i niestety przy jakiejś tam kolejnej naprawie końcówka ta się na tyle uszkodziła, że z niej, nawet po wymianie oringa, cieknie płyn chłodniczy. Ktoś ma pomysł co z tym zrobić? Gdzie? Jakim kosztem? Sprawa niszowa, nawet na diagramach nie umiem tej części wskazać :(
Radość z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.