Skocz do zawartości

E60 2.0D 177km automat falują obroty


Marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę temat obszerny o skrzyniach. Napiszę w skrócie o swojej przypadłości po wymianie oleju skrzynia zaczęła dziwnie pracować wkoncu zaczęła wpadać w tryb awaryjny nie zrzucała biegu wywalało błąd 4F85 według specuw jakąś Panewka na koszu E ok kupiłem używke założyłem jeżdżę nic się nie dzieje zrobiłem około 1000km i zaczęły falować obroty przy stałej jeździe jak i po puszczeniu nogi z gazu 1000-1500 podczas stałej jazdy 1000-1200 i towarzyszy temu szarpanie i buczenie pytanie czy to tym razem konwerter?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szarpie przy stałej prędkości i przy puszczeniu nogi z gazu to bardzo prawdopodobny konwerter. Przy szarpaniu na zdjętej nodze z gazu to jest problem z lockupem który znajduje się w konwerterze. Przerabiałem to dwa miesiące temu, 2500km zrobione od wymiany i konwerterowych objawów brak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak regenerowałem. Było tam paru filozofów do których dzwoniłem i którzy mówili że zakłada się tylko nowe bo skrzynie 6hp26 tylko na nowych mogą pracować itd itd... Ale wkońcu zaparłem się i udało mi się to z pomocą kolegi wymienić w domowych warunkach. Chłopaki na grupie robili na tych regenerowanych po 40tys km i narazie jest ok. U mnie jeszcze to wyglądało w ten sposób że samochód falował tak tylko na zimnym, z czasem zaczęło się to szarpanie przy puszczeniu nogi z gazu, wtedy to już i na ciepłym. na tyle to było uporczywe ze zdecydowałem sie na regeneracje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam bardzo podobny problem z tym że w 530d 231km, z tym że obroty u mnie falują tylko czasami bardzo rzadko i nie towarzyszy temu żadne szarpanie buczenie czy inne objawy tylko same falowanie, macie jakis dobry sposób na sprawdzenie czy to na pewno konwerter?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty mogą falować przez wiele innych rzeczy jak np dpf zawór EGR. Ja również mam obawy ze wymienię konwerter a nadal będzie szarpał i buczał nie pisałem wcześniej ale nie cały miesiąc temu padła mi skrzynia nie zrzucała biegu i wpadała w tryb awaryjny fachowcy twierdzili ze pęknięta Panewka na koszu E więc zmieniłem skrzynie nowy olej nowa miska było ok biegi zmieniała idealnie do wczoraj jak to się mówi teraz przy niskich obrotach przy których występuje falowanie i buczenie czasem szarpnie ale wydaje mi się że to normalne przy kończącym się konwerterze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś zaufany warsztat czy chcesz to wymieniać sam? Jeżeli masz warsztat to oni Ci to diagnozują i poniekąd biorą odpowiedzialność za diagnozę i dają gwarancje, jeżeli samemu to trochę gorzej. Ja zaryzykowałem, przeczytałem cały internet plus dzwoniłem chyba do trzech szpeców od asb i według objawów nic innego nie przychodziło do głowy tylko ten konwerter, samo falowanie może mieć wiele podłoży tak jak piszesz, ale rozmawiałem z gościem od skrzyń i mówił mi ze jeżeli oprócz falowania występuje szarpanie auta przy puszczeniu nogi z gazu (auto całe shamowywuje i przyspiesza i tak wkoło) to obstawia konweter i tak było. Z tym fachowcem się kontaktowałem, zekrnij na filmik jeżeli u Ciebie się tak dzieje przy spuszczonym gazie to masz odpowiedz


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.