Skocz do zawartości

Filtr cząstek stałych Dpf


Karasek

Rekomendowane odpowiedzi

:search: :search: :search: :search: :search:


Witam serdecznie mam problem z którym borykam się już od kilku miesięcy , mam nadzieję znaleźć odpowiedź wśród forumowiczów.Mianowicie posiadam BMW e61 525 197KM z 2008 r polift , w październiku kupiłem autko i odrazu wywaliło mi błąd " filtr cząstek stałych FAP - istnieje możliwość kontynuowania jazdy -istnieje możliwość że moc będzie obniżona " oddałem DPF do regeneracji po miesiącu znowu wyskoczył ten sam błąd mechanik stwierdził że to czujnik ciśnienia spalin kupiłem nowy wymieniłem i po miesiącu znowu to samo . Auto nie pokazuje żadnych innych błędów tylko ten . Już nie mam siły co to może być proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwsze sprawdź czy auto osiąga temperaturę , procedura samo wypalania DPF - silnik musi mieć min 75 stopni .

Temperaturę sprawdzisz w ukrytym menu zegarów .

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=297611

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka jaki błąd pokazuje ?

Byłem u gościa podpioł kompa i stwierdził że ewidentnie przytyka ten filtr kodu błędów mi nie podał moją winą mogłem spytać tempera ok wszystko ok innych błędów nie pokazał a wymienił mi już czujnik i czyścił cały filtr dalej to samo a ja niestety nie jestem dobry w te klocki


Miesiąc temu przed wymianą czujnika miałem takie błędy

480A DDE particulate filter system

481A DDE. particulate filter system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Temperatura jest ok sprawdzał mechanik

 

Sprawdzał podczas jazdy ? Bo to właśnie w tedy temperatura spada poniżej 75 stopni przy zepsutych termostatach i blokuje wypalanie filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura jest ok sprawdzał mechanik

 

Sprawdzał podczas jazdy ? Bo to właśnie w tedy temperatura spada poniżej 75 stopni przy zepsutych termostatach i blokuje wypalanie filtra.

Nie nie sprawdzał podczas jazdy ale na pewno to sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakie trasy pokonujesz?

Nie jeździsz na rezerwie?

Paliwa musi być tak z pół baku dla pewności.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak temperatura spalin w czasie wypalania?

W jakiej kondycji wtryski?

Na jakim oleju jeździsz?

Czy klapa gasząca działa bez zacinania?

Silnikiem nie telepie przy gaszeniu?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak temperatura spalin w czasie wypalania?

W jakiej kondycji wtryski?

Na jakim oleju jeździsz?

Czy klapa gasząca działa bez zacinania?

Silnikiem nie telepie przy gaszeniu?

Szczerze powiem że temperatury spalania nie wiem mechanik powiedział że jest ok

Wtryski ok

Silnikiem nie telepie przy gaszeniu


Tyle mogę ci napisać w tym momecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wejdź w ukryte menu i obserwuj temperaturę w drodze do pracy .

Jeździsz jakieś dłuższe trasy czy tylko 18 km ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.