Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem e60 525i benzyna 2004 rok nie odpala


Oskar2009

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nadal niedowierzam i kibicuje Ci zeby to byla jakas pierdola natury elektronicznej ale jesli jednak, to lipa bo zeby przeskoczyl lancuch w m54 to juz...lub ktos kiedys robil i zle poskladal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Panowie już sam nie wiem czy o jeden czy o dwa przeskoczył.

Ale napewno jest to wina napinacza na 100%

A trzeba dodać ze mechanik który wymieniał olej to napewno nalał szajs plus na minimum. A jak żona jeździła to nie sprawdza hehe. Tak ze zobaczymy pozdrawiam wszystkich i jak uruchomię to napisze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Czekam na komplet łańcuchy z napinaczami i prowadnice dolny i górny.

Części firmy FEBI koszt 700zł czy to będzie ok? Może jakieś doświadczenia?

Ale chciałem sie poradzić wszystkich:

Jeżeli jest przestawione na wałku dolotowym ssocym krzywka i rozrząd jest przestawiony na 100%. To co to za przyczyna ze tak sie stało z dnia na dzień?

To czy jest możliwość nastawienia bez rozbierania przodu ( czyli ustawienie i wymiana napinaczy)

Czy lepiej już wszystko wymienić ?

Czy powinienem cały przód rozebrać?

Mianowicie tam za bardzo dojścia nie ma czy może ktoś już wymieniał i ustawiał rozrząd.

Proszę o rady jak najlepiej to zrobić.

Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego

Widze ze podobny problem.

Przestawiłem rozrząd i dalej lipa myśle ze u mnie poszło coś w silniku bo też przy odpaleniu z rana był stukot zgasł i możesz kręcić ile wlezie nie zapala jak by kompresji brakowało prubował załapać ale nic. Rozrząd na blokadzie składałem i lipa po próbie odpalenia jakiś dziwne syczenie z silnika będę sprawdza szczelność i zobaczymy ale na 100% głowica do ściągnięcia pewnie uszkodzone zaworu popychacze ale nie jestem w 100 procentach pewien. Oby nie tłoki bo sie załamię. A po rozmowie z mechanikiem to poprzedni mechanik mógł spartaczył robotę jak grzebał w odmie olej zmieniał oraz paski i koła wymieniał. Nie miałeś wcześniej jakiś napraw? Bo to tez dziwne ja rozmawiałem ze znajomym co tylko Bmw robi i mi powiedział ze na 100 silników m54 5 e60 to tylko w dwuch przeskoczył rozrząd ale to były manualne skrzynie i wina tego ze z 4 biegu przez przypadek 3 wrzucił na max obrotach.

Mam nadzieje ze u ciebie będzie nic poważnego.

Teraz nie mam czasu na składanie i sprawdzenie ale jak będę coś wiedział będę informował.

I jak coś u ciebie sie wyjaśni to informuj hehe może razem szybciej dojdziemy gdzie problem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jescze jedno jak na plaku odpala to nie będzie wina rozrządu.

Ale jak przestajesz psikac to gaśnie ?

Normalnie pracuje bo na plaku będzie głośniej to normalne.

To musisz sprawdzić dopływ paliwa śmierdzi paliwem?

Iskra jest?

Bo jak wcześniej dużo osób pisało to problem jest z pompa paliwa przekaźnikiem pompy itp No chyba ze może jakiś czujnik ale jak na plaku pali to chyba nie będzie rozrząd. Opisz dokładnie problem więcej info to może pomogę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podpiolek komputer, na 20 sekund wlaczylem pompe paliwa, następnie po paru probach udalo mi sie odpalic silnik wszystko w porzadku.

Ze wzgledu na temperatury ponad 20 na minusie musialo gdzies cos zamarznąć albo pompa sie zawiesic, ciezko teraz bedzie to stwierdzic.

Powozdenia kolego oby to jakas drobnostka :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam. Sorki że się nie wypowiem bo temat e60 jest mi trochę obcy. Obecnie mam e46 m52tu . W przyszłości planuje właśnie zamiane na e60 i takie moje pytanie bo się nie mogę dowiedzieć. Po co jest ta klema IBS i czy można ją usunąć bez utraty osiągów? Wyczytałem że ta klema to częsty powód pożarów i mam obawy małe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ibs tak w skrócie jest potrzebny do dobrego ładowania akumulatora i diagnostyki jak coś pożera prąd. Nie jest jakims wielkim problemem a wymiana na wersję lci rozwiązuje dużo problemów

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.