Skocz do zawartości

e61 4,4 n62 przerywa, brak mocy


Marek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moim e61 4,4 333km, mianowicie auto nie osiaga pelnej mocy, do 3k rpm bardzo slabo sie zbiera, potrafi przerywac w calym zakresie obrotow na gazie jak i na benzynie. Po podpieciu pod kompa pokazalo bledy:

 

2760 Seconday air system bank 1

2761 Secondary air system bank 2

279b thermostat stuck

27a0 fan, electronics box

283f oil pressure switch

299b intelligent battery sensor, communication

 

Prosze o jakies porady od czego zaczac, dodam ze odkad kupilem to auto na biegu jalowym obroty wynosza 700-800 (faluja) a z tego co sie orientuje powinien chodzic na 500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia manual, objawy raczej sie nasilaja gdy silnik sie juz rozgrzeje, bledy sczytywane dokladnie tym autelem http://allegro.pl/diagnoskop-autel-ms908-maxisys-nowosc-od-dealera-i4954508094.html#thumb/1 . Dodam ze najprawdopodobniej mam do wymiany uszczelniacze zaworowe (dymi po dluzszym staniu na luzie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Cześć posiadam e65 z tym motorem niestety u mnie na zimnym odpala ale nie pali na wszystkie cylindry ,pracuje strasznie nierówno.Gdy już silnik nabierze temperatury pracuje trochę lepiej lecz praca dalej jest nierówna .Przy delikatnej jeździe bez gwałtownego dodawania gazu pracuje w miare ok ,lecz przy nagłym wciśnięciu gazu wywala chceck .Pod kompem błędy cylindrów i 27A0 . Auto świeżo kupione i już takie problemy.Co może być przyczyną takiej pracy silnika ?Dodam że świece nowe . :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć posiadam e65 z tym motorem niestety

Niestety? To jest bardzo dobry silnik, który z pewnością padł ofiarą niedbalstwa poprzedniego właściciela... Niestety.


Gdy wyskoczy Check Engine muszą być jeszcze jakieś inne błędy niż 27A0, przepisz wszystko. Co oznacza "błędy cylindrów"? Misfire? Czy za każdym razem te same cylindry? Kiedy były wymieniane świece? Kiedy były wymieniane cewki? Procedura kalibracyjna Valvetronic'ów zrobiona? Adaptacje wykasowane?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprecyzuje, niestety na zimnym autko kuleje nie pali na wszystkie cylindry. Jest strasznie nie równa praca (nie pali na wszystkie cylindry). Powiedzmy iż silnik przestaje kulec gdy się zagrzeje, ale też jakby przegrywał jakiś cylinder. Błędy występuja różnie, różne cylindry. Po pracy wstawię wszystkie błędy jakie występują. Świece jak i cewki świeżo po wymianie przez poprzedniego właściciela z firmy NGK. Z INPA nie ukrywam iż dopiero zaczynam, także proszę o wyrozumiałość. Kalibracji valvetronic nie robiłem, nie wiem jak dokładnie. Proszę pisać co wstawic z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie/Panowie... CEEEEWKI! Od tego się zaczyna!

Świece... standard.

Przepływomierz, czujnik położenia wałka rozrządu.


W ogóle jak można mieć BMW i nie korzystać z mechanika, który specjalizuje się tylko w BMW?

Powtórzę się po raz N-ty! Ktoś kto dłubie Ople, Skody, Fordy nigdy w życiu nie ogarnie BMW.

Silnik 4.4 N62 to sztos silnik, sprawdzony i niezawodny o ile się o niego należycie dba a pisanie, że "niestety mam ten silnik".... to ja mam propozycję, sprzedaj mi to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprecyzuje, niestety na zimnym autko kuleje nie pali na wszystkie cylindry. Jest strasznie nie równa praca (nie pali na wszystkie cylindry). Powiedzmy iż silnik przestaje kulec gdy się zagrzeje, ale też jakby przegrywał jakiś cylinder. Błędy występuja różnie, różne cylindry. Po pracy wstawię wszystkie błędy jakie występują. Świece jak i cewki świeżo po wymianie przez poprzedniego właściciela z firmy NGK. Z INPA nie ukrywam iż dopiero zaczynam, także proszę o wyrozumiałość. Kalibracji valvetronic nie robiłem, nie wiem jak dokładnie. Proszę pisać co wstawic z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.

Zrób procedurę kalibracji Valvetroników, wykasuj adaptacje, wtedy zobacz na których cylindrach wypada zapłon - czy się powtarzają.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.