Skocz do zawartości

530D Turbo , robił ktoś już ?


MateuszC

Rekomendowane odpowiedzi

Temat z czystej ciekawości jak tam Wasze auta . Ja o moje turbo dbałem , z tym ,że kupilem samochod majacy 134 kkm przejechane , wiec nie wiem jak ktos jezdzil nim wczesniej .padlo przy przebiegu 151 kkm. Facet regenerujacy , powiedzial ze BMW maja jedne z najgorszych turbin , dlatego pytam jak z Waszymi ? . Cały problem w tym ,że padło mi w okolicach Zadaru na CHorwaji ok 1100 km od domu :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

 

Jakies 6 miesiecy temu sprzedalem e60 530d 218km z ok 235tys km. Turbo nie tykane. Zostalo sprzedane do znajomego i teraz ma ok 270tys km a turbo nadal trzymie. Ja autem zrobilem ok 50tys km z ciezka noga. Oczywiscie na cieplym silniku, o dizla trzeba dbac. Zobaczymy ile jeszcze turbo wytrzymie, ale jak na razie duzo wytrzymalo.

 

Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.

 

Witam. Naprawa wyszla tanio. Tak jak napisales olej niestety ma znaczenie. Zapomnialem o tym napisac wczesniej. Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40 do kolejnej wymiany po 10tys km nie brakowalo ani mililitra oleju. Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

 

 

Witam.

Moze mi sie nazwy porombaly. Jutro z rana zrobie fotke banki z oleju poniewarz jestem w trasie. Ja jestem elektronikiem, w mechanike za bardzo nie lubie sie mieszac, ale moje auto wole zrobic sam. Pozdrawiam.

 

PS. Moze istnieje jakas ruznica ze na warunki hiszpanskie leje sie inny olej niz w PL?

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS ...

 

Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km. U Ciebie jak długo był taki dzwiek przed padnieciem turbo?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł

Czemu 0W40 nie za dobrze???

Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km.

 

U mnie tak robi od początku jak kupiłem. Doszedł wirus na 250KM i około 60kkm i nic się nie dzieje :mrgreen: no może czasami trochę zakopci :x

http://img820.imageshack.us/img820/8426/bkpy.jpg


EX: 530 dA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

 

Hehe i kto to mówi, ten co do swojego E60 530d wlał Castrol Magnatec 10W40 :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr-a trzeba komputerowo przestawic i bedzie czysciutko.

 

O czym dokładnie mówisz? Mi też lubi zadymić mimo nowej turbiny. Muszę jeszcze wyczyścić ten EGR, ale o jakich ustawieniach mówisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.