Skocz do zawartości

E39 wibracje od 80 d0 120 pokonane


Bimmer_34

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich od jakiegos czasu pojawialy sie u mnie wibracje prz lredk jakies 80 do 120 najgorzej w przedziale 100 120. Temat oklepany i podobno znany ale nie do konca. Oczywiscie wymiana felg na nowe pozniej opon, wywazanie opon z 15 razy.. Nastepnie auto w 2 warsztatach ..kontrola walu, zawieszenia, poduszek, przegubow wew...i wreszcie kupno nowych półosi ktore sa ciezko dostepne zalatwia sprawe.. wibracje znikają jak reka odjal takze jesli ktos wmawia mi ze to dystanse i napewno cos od opon to krew cZlowieka zalac moze..jesli ktos ma podobny problem polecam zajrzec do pólosi..pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czytałem gdzieś, że wystarcza przeguby półosi przesmarować, bo jeśli nie masz luzów to nie widzę innych powodów, żeby półoś miała powodować wibracje. Natomiast jak jest sucho to one nie pracują płynnie i pewnie stąd się to bierze. Wcześniej był taki temat, ktoś pisał, że na podnośniku było widać tą wibrację osi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Odswieze watek..wibracje powrocily...ch...j mnie Strzelil cale zawieszenie git opony nowki Goodyear felgi niby proste wywazane kola juz 5 razy w roznych miejscach auto sztywne ale zauwazylem ze prz hamowaniu okolo 120 drzy kierownica czyli jak na moje tarcze ale mechanik sie uparl zeby nie ruszac mimo ze mowil na poczatku ze pogiete a posniej ze ok..Ma ktos jakis pomysl Panowie ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Krzywe tarcze/piastę to przecież sam sprawdzisz. Wystarczy czujnik zegarowy, a nawet bez niego, podnieś przód i sprawdź czy koła się swobodnie obracają. Jak nie, to jak bardzo haczą przy obrocie. Nawet podczas jazdy puść kierownicę i przy delikatnym hamowaniu poczujesz czy ściąga na stronę. Jeśli tu wszystko jest cacy to najprawdopodobniej masz miękkie/zużyte tuleje w przednich bananach - złap ręką i spróbuj skręcić w nadgarstku jakbyś wkręcał śrubę. Twarde tuleje się nie poddadzą.


Nie ma innej możliwości bicia kierownicy:

1. Źle wyważone koła.

2. Krzywe tarcze lub piasty.

3. Zmiękczone tuleje wahaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.