Skocz do zawartości

E39 3.0 D Zawór zwrotny paliwa


Kindaszek1

Rekomendowane odpowiedzi

WItam

Silnik to 3.0D 192km


Pisze odnośnie prawidłowego ciśnienia na listwie wysokiego ciśnienia pokazju mi 1494 bary bez znaczenia czy wolne obroty czy nie a ustawione ciśnienie to 399 bary po większych obrotach 430 bary oraz czy jazda bez zaworu zwrotnego paliwa będzie powodowało zmiejszenie mocy auta?


Oraz jaka powinna być wartośc doładowania turbiny na biegu jałowym i wolnych obrotach u mnie na delphi pokazuje 1000 milibarów a po przygazowaniu do 2tys obr około 1250 milibarów.

Zaznacze że turbina po regeneracji tylko troche mie dzisiaj zaskoczył olej w rurze od turba do intercoolera ale stwierdziłem że to może jeszcze został stary...


Podciśnienie na regulatorze co do gruszki idzie mam, sprawdzałem na wężykach i zasysa, sztanga się rusza, jest kreska po regeneracji także nastawiali ją a po zatkaniu rury co wychodzi od turba do intercoolera zasysa ręke i silnik dławi się więc nieszczelności nie ma, ktoś ma jakieś pomysły?


Za błedy przepraszam pisze z telefonu i dzięki za uwagę.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.