Skocz do zawartości

Bmw 525d e39 2002r brak mocy.


Mati750il

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,od niedawna jestem posiadaczem bmw e39 2.5d z 2002r w sedanie. Od dwóch dni bmw ma problemy z przyspieszaniem,odczuwalny spadek mocy,trzeba bardzo wysoko kręcić żeby jakos w miarę jechała. Dodatkowo nie wiem czy to może mieć połączenie ponieważ nie znam się na mechanice ale odkad odczuwam spadek mocy bmw zaczęło dziwnie tak jakby buczeć lecz nie spod maski a jakby po środku. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc i z góry przepraszam jeśli dobrze nie sprecyzowałem problemu ale ciężko mi to opisać maja małe pojęcie o mechanice. Bmw ogólnie ma mapę na 194km i 430nm jeśli to ma znaczenie. Pozdrawiam dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
... zaczęło dziwnie tak jakby buczeć lecz nie spod maski a jakby po środku...

Pośrodku ? Pod fotelem kierowcy ? Czy może chodzi bardziej o skrzynię ? Może brzęczy wydech ? Zależy ten odgłos od obrotów ? Patrzyłeś czy jakaś rura z dolotu nie spadła ? Dymi auto ?


Trochę mało informacji co tam się u Ciebie dzieje. Masz komputer + kabel + INPA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... zaczęło dziwnie tak jakby buczeć lecz nie spod maski a jakby po środku...

Pośrodku ? Pod fotelem kierowcy ? Czy może chodzi bardziej o skrzynię ? Może brzęczy wydech ? Zależy ten odgłos od obrotów ? Patrzyłeś czy jakaś rura z dolotu nie spadła ? Dymi auto ?


Trochę mało informacji co tam się u Ciebie dzieje. Masz komputer + kabel + INPA ?

 

Bardziej dźwięk wydobywa się z strony kierowcy i na luzie jest okej kiedy schodzi na obroty zaczyna wydobywać się ten dziwny dźwięk. Nie mam niestety..jutro planuje jechać do kogoś żeby mi podpial. Auto nie dymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze