Skocz do zawartości

bmw e39 530d touring zgasla i nie odpala


stereoThe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli podłączyłeś 12V i pompa stoi dęba to ją wymień :) Chyba, że kabel się urwał czy coś nie styka. Być może progówka nie jest w stanie pociągnąć jeśli ta w baku nic a nic nie podaje. Skoro na plaka pali i gaśnie to nie masz paliwa i tyle. Nie wiem gdzie i co możesz tam u siebie kupić, ale możesz zaryzykować Magneti Marelli jeśli nie chcesz za dużo kasy wydać, ale to tylko moje zdanie. Pompka w baku powinna być z takim dziubkiem - jeden króciec zagięty, tak rozpoznasz. Progówka ma w przelocie proste podłączenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Temat odpalenia rozwiązany pompka w baku dziś jeździłem nią normalnie niewiem jak to się ma do tego że niby gdy grawitacyjne przelewa się paliwo do drugiego baku to progowka ma pociągnąć je dalej u mnie nie ciągnęła przy około 40 l i paliwo w lewej komorze było na 100 % ponieważ sciagalem 2 dekle... ale teraz tak nie działa mi zegar nic ani predkosciomierz ani obrotomierz ani wskaźnik paliwa nic tylko wskaźnik ręcznego , oleju abs który po chwili gaśnie i aku poza tym nic.wiecej podświetlenie także działa... odpala mi się wentylator klimy samoczynnie na 1 pozycji zapłonu odlaczylem go wyświetla mi 1 błąd 1e00 połączenie can do asc może ktoś coś ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak. Trochę się porobiło. Co do pompki w baku i przelewania między zbiornikami to podobno działa to na zasadzie rurki venturiego zasilanej pompką podającą z baku do pompy progowej, nie wiem ja tam jeszcze nie zaglądałem :) Natomiast biorąc pod uwagę to co piszesz, być może nie jest to problem z zasilaniem paliwowym tylko najzwyczajniej w świecie jest gdzieś zwarcie. Tudzież brak masy. I teraz strzelam - trzy możliwości:

1. Uszkodzone Webasto potrafi robić zwarcie na linii komunikacji i zakłóca pracę pozostałych modułów. Wyjmij bezpiecznik w bagażniku po prawej. Nie pamiętam jednak czy odłączenie zasilania na 100% eliminuje zakłócenie w komunikacji czy trzeba było odłączyć wtyczkę z Webasto.

2. Uszkodzony moduł ABS'u. Zdarza się, choć nie wiem czy to nie jest bardziej awaryjne w benzynowych. Może się mylę, to niech ktoś poprawi. Można jeździć z odłączonym dla testu, tak robią ludzie jak wysyłają do naprawy tę elektronikę.

3. Niedrożny odpływ pod filtrem kabinowym z prawej strony. Wydaje mi się, że tam pod spodem jest sterownik silnika i może się utopił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpialem webasto tzn oderwalem 2 kable od jednej kostki która była wtopiona w obudowę całego urządzenia druga kostke udało się odpiac zaizolowalem wszystkie kable i kostke był spalony bezpiecznik w bagażniku od webasto odkrecalem obudowę pod filtrem kabinowym jest sucho wydaje się wszystko ok nie ma rdzy kable nie są zasniedziale właśnie podłączam kompa i spróbuje usunąć ten błąd 1e00 został ten sterownik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
oderwalem 2 kable od jednej kostki która była wtopiona w obudowę całego urządzenia... był spalony bezpiecznik w bagażniku od webasto

To już widać, że coś nie halo z podgrzewaczem było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nadal jest ten błąd i jeździłem nią dziś tak z ciężką nogą to dsc nie działa każde rondo bok abs nie działa przy ostrym hamowaniu na piasku na asfalcie zacina kola nie dziala tez podgrzewanie foteli taka ciekawostka

odkrecalem zegary myślałem że może wtyczki czy coś to już nawet podświetlenie nie działa nic ciemność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zerknij na ten sterownik to będziesz wiedział czy jest uszkodzony (zerwane połączenia)

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=366385&p=2657032&hilit=abs#p2657032


Tu ktoś naprawia takie usterki



Zegary nadal nie działają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mialem ostatnio dość dziwny przypadek.

Opiszę bo może się komuś przyda.

Jechałem leśna drogą i zachaczylem podłoga a raczej zbiornikiem paliwa.

Niby nic się nie wydarzyło. Ale po 2 dniach auto zaczęło długo odpalać. Następnie pojawiły się falowania obrotów na wolnych obrotach.

Nastepnie auto zaczęło gasnac i odpalać mogłem tylko z płakać i musiałem trzymać ja na obrotach ok 2 tys.

Jak się okazało najechanie na coś na polnej drodze uszkodziło pompkę paliwa w zbiorniku.

Połamało jej końcówkę i dolna część obudowy.

Przez co zaczęła się zawieszać.

Na początku myślałem że to wtryski turbo lub egr

A tu taka prosta sprawa.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.