Skocz do zawartości

BMW E39 bicie koła


Sirbrylko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam już moja bukiet od 2 lat mam taką przypadłość ostatnio nie chciała mi przejść przeglądu powiedzieli że wahacze no to zmieniłem dolne i górne lewa prawa strona a teraz problem po zmianie przy hamowaniu bicie kierownicy że mi ręce chce wyrwać problem jest taki że aż kołem trzepie tarcze i klocki nowe tak samo co może być przyczyną tego czegoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak masz opakowania to sprawdź gdzie były robione te wahacze, widziałem tuleje lema made in brazil i nie wyglądały obiecująco :roll: sprawdź bicie tarcz i ewentualne nowe luzy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli masz M-tech to załóż MEYLE, jest zdecydowanie sztywniejszy w porównaniu do LEM'a. Nawet w rękach czuć różnicę. Takie moje zdanie z autopsji - dwa auta, na jednym LEM, na drugim MEYLE. Tylko, że to by trzeba zrobić wszystko, bo jak będziesz robić po kawałku to za chwilę zmięknie to co było wcześniej dobre, a ma już swoje lata. Sam to przechodziłem, chciałem oszczędnie :) Do tego dochodzi geometria za każdym razem, nie wiadomo czy drążki ruszą, bo się zapiekają na stożku (w nowych trzeba rozkręcić i posmarować smalcem przed zamontowaniem). Może być kłopot z wyjęciem sworznia ze zwrotnicy, bo lubi wychodzić z tulejką co nie jest zbyt zdrowe więc po co robić to dwa razy ? Zrobić raz, całość MEYLE łącznie z gumami stabilizatora i będziesz zadowolony. LEM będzie lepszy do zwykłego zawieszenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie wymieniam tylko dwa wahacze lewe koło, obie końcówki drążków i tylne łączniki, jedyny dodatkowy koszt to geometria bo same wymiany robię z kumplem sam w garażu - znajomy mechanik. Cały komplet wyszedłby na razie za drogo, mam jeszcze kilka innych potrzeb na już do zrobienia, więc chcę tylko usprawnić zawias choćby na 15k km :) Dziś zaczęła wyć pompa progowa, do tego wspomaganie czasem działa lekko a czasem po odpaleniu już ma opór jak na autostradzie, więc muszę to ogarnąć jak trzeba a też będzie swoje kosztować.. :shock:


Dzięki za radę, na pewno skupię się na Meyle przy wymianie całości - pewnie w okolicy wakacji bo 15k km zrobię w 3, max 4 miesiące. Znam Meyle z poprzednich samochodów i zawsze byłem zadowolony, mam też do tej firmy dobrego handlowca od części więc ceny nie będą z kosmosu. Na razie zobaczę co będą mięli na miejscu w IC i jutro kupię, żeby w weekend ogarnąć oleje, filtry, te wahacze i pompę w progu, bo nie chcę stanąć później w trasie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspomaganie czasem działa lekko a czasem po odpaleniu już ma opór jak na autostradzie, więc muszę to ogarnąć

Masz servotronic ?

Tak, więc chyba coś z nim i jego sterowaniem jest nie tak. Dziś dostałem kabel i może inpa coś odpowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.