Skocz do zawartości

zamiana lamp normalnych na xenon


520i

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Pewnie, że będzie dizałać. Lampy z balastem do xenonów muszą być.

Ale stan będzie oczywiście jak na naście lat przystało, więc możesz wysłać na reggenerację i wrzucenie odbłyśników nowych pod bixenon - ja bym tą opcję wybrał, bo cena podoba, może trochę wyższa, a lampy jak nowe. Coś takiego podobno pasuje bez problemu i świeci lepiej jak z fabryki. Ale szczegóły to już musisz z warsztatem ustalić.

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Musisz kupic czujnik poziomowania na wahacz, spryski lub zderzak, lampy kpl

 

"Musisz" ale chyba tylko jak chcesz się lepiej z tym czuć, bo przecież nikt tego nie sprawdza ani na przeglądzie ani w czasie kontroli policyjnej, a na drodze co drugi po oczach wali źle ustawionymi światłami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupic czujnik poziomowania na wahacz, spryski lub zderzak, lampy kpl

 

"Musisz" ale chyba tylko jak chcesz się lepiej z tym czuć, bo przecież nikt tego nie sprawdza ani na przeglądzie ani w czasie kontroli policyjnej, a na drodze co drugi po oczach wali źle ustawionymi światłami :mrgreen:

 

Jak by każdy Się miał sugerować tym co piszesz,że sąsiad czy inny ktoś lata "bezprawnie" na xenonach i robić tak samo to dopiero byłby prawdziwy "Sajgon" na drodze, nie wspominając o innych domowych przeróbkach :nienie:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupic czujnik poziomowania na wahacz, spryski lub zderzak, lampy kpl

 

"Musisz" ale chyba tylko jak chcesz się lepiej z tym czuć, bo przecież nikt tego nie sprawdza ani na przeglądzie ani w czasie kontroli policyjnej, a na drodze co drugi po oczach wali źle ustawionymi światłami :mrgreen:

 

bez komentarza :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że będzie dizałać. Lampy z balastem do xenonów muszą być.

Ale stan będzie oczywiście jak na naście lat przystało, więc możesz wysłać na reggenerację i wrzucenie odbłyśników nowych pod bixenon - ja bym tą opcję wybrał, bo cena podoba, może trochę wyższa, a lampy jak nowe. Coś takiego podobno pasuje bez problemu i świeci lepiej jak z fabryki. Ale szczegóły to już musisz z warsztatem ustalić.

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/

 

A czy te soczewki będą pasować bez przeróbek do oryginalnych lamp xenonowych po lifcie? Pytam, bo muszę w końcu zregenerować lampy. O ile z kloszem po obu stronach sobie poradzę, to już z soczewkami nie i tak sobie myślę, że koszt tych co podałeś będzie podobny do tego gdy oddam do regeneracji. Tylko pytanie co potem z żarówkami? Zostają dalej d2s czy zmiana na d3s? I czy przetwornica tez do zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale o co burza? I tak już jest sajgon, i tak nikt tego nie kontroluje, a jak sobie chłopak założy xenony zamiast H7 to przynajmniej będzie coś widział na drodze, bo na H7 to jest dramat.

A jak chłopak kumaty i nie myśli tylko o sobie to nie dość że dobrze założy to i z regulacji wbudowanej skorzysta. Sam jeździłem na LEDach wrzuconych w moje lampy i miałem tak ustawione, że ani razu nikt mi nie mrugnął.

A co do spryskiwaczy, to nie wiem czy czytaliście, ale spryskiwacze do świateł w najnowszych modeli BMW są jako opcja nawet w ledach. (Info z postu DRAYA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jężeli ksenon ma być to powinno być czyszczenie lamp (pow. 2000 lumenów) i klosz homologowany (o oznaczeniu DC), automatyczna regulacja do 2k lumenów może być ksenon bez spryskiwaczy (oznaczenie XC dla świateł mijania).

Dla świateł typu LED jest podobnie. Jeżeli myślicie że nikt się nie doczepi do przerobionych świateł to się grubo mylicie. Na przeglądzie widać z daleka jaka jest asymetria światła.

Można przerobić zwykłe na ksenon ale też trzeba pomyśleć o czujniku poziomowania i module sterowania silniczkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Do tego zestawu oczywiście przetwornice i żarówki będą potrzebne. Gniazdo z opisu jest pod D1S i D3S, a rodzaj żarówki zależy od rodzaju przetowrnicyi gniazda na końcu jeśli się nie mylę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jezdzi po No, wiec musi wszystko byc.

Spryski sa juz w zderzaku, czujnik poziomowania na prawym (chyba) wachaczu z przodu jest.

Czyli pozostaje mi tylko przelozyc lampy.

A lampy sa w swietnym stanie.

Dzieki za namiary na projektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak się składa,że mam w swoich lampach soczewki z linku.Są od Audi A6.ale pasują idealnie do lamp poliftowych z E39.Mają przesłony na elektromagnesach,więc jest opcja biksenonu.Co do mocowania palnika D2S,to stosujemy pierścień-adapter /zresztą dobrze widoczny na fotce w linku/.Ja swoje soczewki kupiłem okazyjnie na Aledrogo za jakąś zupełnie śmieszną kwotę.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Zmiana na xenon jest możliwa tylko wtedy, gdy właściwie zastosujemy cały zestaw. W innym razie nie warto się za to nawet zabierać, ponieważ możemy tylko stwarzać niepotrzebne niebezpieczeństwo na drodze. A to czy xenony są prawdziwe można ustalić w każdej chwili, ponieważ funkcja samopoziomowania zawsze porusza soczewką po ich uruchomieniu. Brak tego ruchu wykryje każdy policjant podczas rutynowej kontroli, co może grozić utratą dowodu rejestracyjnego. Na stronie sklepu internetowego iParts.pl znajdziesz kompletne lampy do tego modelu. Od niedawna wprowadzone zostało również partnerstwo dla Karty Dużej Rodziny, więc jeśli masz takową możesz liczyć na dodatkowe zniżki. Po więcej informacji zerknij tutaj https://www.iparts.pl/artykuly/iparts-pl-partnerem-karty-duzej-rodziny,419.html.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A to czy xenony są prawdziwe można ustalić w każdej chwili, ponieważ funkcja samopoziomowania zawsze porusza soczewką po ich uruchomieniu. Brak tego ruchu wykryje każdy policjant podczas rutynowej kontroli.

 

Panie Reklamo iPArts, musze Pana rozczarować, w e39 miałem LED XHP70 zamiast H7, jaśniejsze od kasenonów, dobrze ustawione, z idealną linią odcięcia, nie powodowały zagrożenia na drodze, a podczas kilku kontroli żaden policjant nawet na te światła nawet nie spojrzał. Nawet na SKP przybijali pieczątki. Krótko mówiąc - wszyscy mają to gdzieś.


Woziłem H7 na zmianę jakby coś, ale nigdy się nie przydały. Nikt mi nigdy nie mrugnął nawet, z naprzeciwka (typowe zachowanie przy oślepianiu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego madseason całkowicie sie z tobą zgadzam nie potrzeba poziomowania nie sprawdzają tego wiec po co to montowac nie jeden tak jeździ i nic sie nie dzieje a ci co wypisują ze trzeba że bez tego ani sie nie brac za to ciekawe czy oni maja tak wszystko zgodnie z prawem na bank ino tak pisza zeby skrytykowac a z bezpieczenstwem to nie ma nic wspulnego praktycznie co 2 oslepia mi to osobiscie nie przeszkadza widac ci to pisza nie radzą sobie z prowadzeniem pojazdu jak im to przeszkadza moze czas pomyslec o zrezygnowaniu z jazdy ... Albo przynajmiej niech zainwestuja w okulary ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Aha nie potrzeba bo nie sprawdzają, typowa mentalność ignoranta. Masz mieć poziomowanie, bo stwarzasz zagrożenie na drodze, i nie życzę ci abyście podczas złych warunków pogodowych jeden z drugim się spotkali z oślepiającymi xenonami w chmury gdzieś wycelowane.

W zależności jakie masz obciążenie na osi to xenon po zapłonie ustawi się w odpowiednią pozycję. Chyba nie muszę mówić jak nawalasz po oczach, gdy ta funkcja nie działa i naładujesz do bagażnika cebuli.

Wytłumacz mi co ma prowadzenie pojazdu do świecenia świateł? Czyli ty jesteś zawodowcem, bo jeździsz bez poziomowania, bo UMIESZ jeździć bez poziomowania? Twoja bezmyślność mnie poraża, nie wiem czy żartujesz czy piszesz prawdę.

Nie stać cię, to nie montuj xenonów, a nie zakładasz HID czy inne badziewie do swojego sztrucla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to co ma do tego umiejentnosc prowadzenia pojazdu przeciez piszecie ze oslepiajacy xenon stwarza zagrozenie pytam jakie jak ktos umi jezdzic to mu nie przeszkadza ja durzo jezdze w nocy i mi takie oslepianie nie stwarza problemu ale moze jak ktos nie panuje nad autem to takie oslepiajie stwarza mu problemy wiec dlatego Proponuje udac sie do okulisty a te poziomowanie jest daremne po to jest manualna regulacja zeby sobie ustawic tak aby widziec jak najlepiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Proponuje udac sie do okulisty a te poziomowanie jest daremne po to jest manualna regulacja zeby sobie ustawic tak aby widziec jak najlepiej

:duh: szkoda to nawet komentować.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jak to co ma do tego umiejentnosc prowadzenia pojazdu przeciez piszecie ze oslepiajacy xenon stwarza zagrozenie pytam jakie jak ktos umi jezdzic to mu nie przeszkadza ja durzo jezdze w nocy i mi takie oslepianie nie stwarza problemu ale moze jak ktos nie panuje nad autem to takie oslepiajie stwarza mu problemy wiec dlatego Proponuje udac sie do okulisty a te poziomowanie jest daremne po to jest manualna regulacja zeby sobie ustawic tak aby widziec jak najlepiej

Ale wiesz, że ty sam nie jesteś na drodze? To nie tak, ze ty masz widzieć i koniec, masz jeszcze nie oślepiać innych z naprzeciwka. Jakoś nie ma aut ze szperaczami na dachach, a przecież byśmy widzieli wszystko w nocy na 10 km do przodu.

Manualna regulacja jest tylko w zwykłych lampach i daję sobie rękę uciąć, że nie wiesz jak to działa i jak się tego używa - w zależności od czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra niech wam będzie co 2 auto na drogach oslepia taka jest prawda więc ja tylko trzymam norme bo nie znam nikogo kto by sie tym oslepaniem przejmował zakładają xenony i smigaja niech kazdy patrzy swojego auta bo o pierdołach pisac umicie a pomuc nie jak ktos hce miec xsenon niech se go załozy a wydawanie pieniedzy na czujniki jest głupotą lepiej odłozyc na fajne felgi lub czekolade dziecku kupic a nie na zbedneb smieci kasa wydawac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jeszcze dorzucę do ognia.


Zjeździłem trochę zachodnich dróg ostatnimi czasy i czasem dostawałem w nocy tak po oczach, że nawet źle ustawione ksenony się nie umywają. Okoliczności - każde które utrudniją pracę czujnika - barierki na autostradzie, wzniesienia, zakręty, a czasem niewiadomoco. Tak działa najnowsza technologia w nowych samochodach - led matrix.


W końcu miałem okazję pojeździć troche BMW z tymi światłami po krętych górskich drogach i nie tylko i szczerze powiem, że nie wiem jak to do ruchu dopuścili. Ustaiwa się automat i w drogę, na zasadzie, ma teoretycznie wycinać snop światła celujący w samochód jadący z naprzeciwka.


Efekt - co druga fura z naprzeciwka oddawała długimi, z resztą się nie dziwię, bo od momentu kiedy ja bym zmienił na krótkie do momentu kiedy automat zmienia jest duża różnica. Czasem widziałem jak wali po przedniej szybie samochodu z naprzeciwka, bo światła jeszcze za pagórkiem były schowane, wiec nie rozpoznał, Samochód wyjeżdzający zza zakrętu - odpuszczają dopiero jak drugie światło świecące w moją stronę się ustawi, osobiście zmieniam jak widzę snop światła zbliżający się do krawędzi.


I idę o zakłąd że ta fura miała czujnik do poziomowania świateł :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo poziomowanie nie jest tylko po to,jak się załaduje auto,ale działa tak,że jak przyśpieszam to przód auta idzie w górę,a snop światła się się obniża.Przy hamowaniu dziób nurkuje,a lampy się podnoszą utrzymując strumień światła w tym samym poziomie.Ja mam ori xenon[23-letni] i tak to działa.A co do tych matrixów,to jechałem brata audi i automatyczna zmiana świateł z drogowych na mijania zostawia wiele do życzenia.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oczywiście masz rację, sam miałem 2xe39 z ori xenonem, ale w praktyce, to musisz hamować z butem w podłodze, albo przyspieszć na maxa w zakresie 0-30, żeby Ci dziub nurkował lub się podnosił na tyle, żeby to odczuć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.