Skocz do zawartości

e39 530d klimatronik nie trzyma temperatury,słabe ogrzewanie


adamsaba

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio mam zimowy problem z ogrzewaniem polegający na tym, że podczas jazdy na trasie zaczyna słabnąć ogrzewanie, mimo braku zmiany ustawienia temperatury na klimatroniku robi się zimno w kabinie. Nie pomaga zwiększenie temperatury, brak reakcji. Pomaga dopiero zdjęcie wtyczki z elektrozaworów, ale po jakimś czasie robi się za gorąco w kabinie. Wychodzi chyba na to, że zawory są sprawne, tylko coś nie tak z ich sterowaniem ze strony klimatronika, lub jakiegoś czujnika temperatury. Na razie zamierzam podmienić klimatronik dodam, że w czasie jazdy po mieście ten problem nie występuje, jest ciepło w kabinie i temp. nie spada.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź lub przeczyść czujnik temperatury wewnętrznej ten znajdujący Się za panelem klimatronika czy też małym wiatraczkiem, bo raczej nie będzie to związane bezpośrednio z obiegiem cieczy
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z elektrozaworami racja. Ale napisałem o termostacie, bo to najprostsze rozwiązanie. W trasie wieje i wychłodzi, w mieście nie ma problemu. Mój uwalony termostat dokładnie takie objawy dawał, a na wskazówce nie było widać, bo za małe różnice.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatraczek i ten czujnik temperatury w klimatroniku mam czysty, jeżeli mówiłem o czujniku temp. to miałem na myśli czujniki, które znajdują się gdzieś w nawiewach. Temperatura silnika jest dobra, bo gdyby było coś z nią nie tak, to odpięciu wtyczki po pewnym czasie nie leciałby gorąc z nawiewów. Temperaturę na prawą i lewą stronę mam ustawioną jednakową 22 st.C i nawiewy jednakowo grzeją-chłodzą.

 

Mam też inny problem, ale związany z forum, bo pokazuje mi się czasami komunikat:

Twój adres IP 37.248.254.148 został zablokowany, ponieważ znajduje się na liście banów. Kliknijhttp://www.spamhaus.org/query/bl?ip=37.248.254.148, aby zobaczyć szczegóły.

i wtedy nie mogę wysyłać postów, chyba to jest jakiś błąd, bo ja nie otrzymałem dotąd nawet żadnych ostrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Po wymianie klimatronika objawy teraz są następujące: podczas jazdy do 120 kmh wszystko z ogrzewaniem i klimą wydaje się być ok., jak przekroczę tę prędkość od razu z nawiewów, tych na nogi zaczyna lecieć zimne powietrze i robi się zimno w kabinie. Gdy wrócę do prędk. poniżej 120 znowu robi się ciepło. To wszystko się działo przy temp. zewn. ok. 9 st.C. Zdarzyło się też tak, że jadąc ok. 160 kmh nagle nie wiadomo dlaczego z nawiewów zaczęło lecieć b. gorące powietrze, mimo że na klimatroniku było nadal ustawione 20 st. C.Gdy jadę powyżej 120kmh i gdy zaczyna robić sie zimno, klimatronik mimo ustawienia go na 32 st. nie daje ciepłego powietrza. Może ktoś wie co nadal świruje w tym ogrzewaniu/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem trasę 1150 km prawie non stop, więc nie sądzę, żeby był zapowietrzony, tym bardziej, że był moment przy 160 kmh gdy leciało b. gorące powietrze. Wdaje mi się, że jest to sprawa raczej elektroniki, tylko dokładnie nie wiadomo co wariuje? Momentalnie przy ok. 120 kmh wraca ogrzewanie, oczywiście przy temp. zewn. ok. 9st.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.