Skocz do zawartości

m52 2.8 wysoka temperatura silnika brak pomysłów


bartiee39

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wiadoma sprawa , nie oczekuje temp 90 stopni, uważam że temp prawidłowa jest w granicy 95 stopni a w mieście koło 100, dlatego nie wiem czy szukam sobie problemu czy słusznie sie obawiam, to co jest odpowiedzialne za układ chłodzenia wymieniłem na nowe oprócz wiska i zastanawiam sie czy jego też nie wymienić bo może się za późno spina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje 3 grosze. Ja mam wymienioną chłodnice pół roku temu. Temp w teście numer 7 to 92-93 stopnie. W czasie jazdy potrafi spać do 90. Wisko od 93-94 stopni załącza się na stałe. E39 2.8 z gazem z pojedynczym vanosem.

To akurat dziwne bo jakim cudem spada do temperatury poniżej otwarcia termostatu? U mnie to się dzieje tylko na długich zjazdach przy hamowaniu silnikiem, ale mówię o takich kilku km hamowaniu wtedy kilka a nawet 10 st potrafi spaść zależy od pory roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Pisze co mi wyświetla test numer 7. Zrobiłem trasę 80 km i czasami spadło do 90 stopni a tak to ciągle 92-93 stopnie. Nie wiem jaki jest termostat bo ja jeszcze nie wymieniałem. Nie było takiej potrzeby. Może te wskazania to właśnie przekłamanie testu numer 7. Edytowane przez michalpiotrowicz1

Kocham mój kraj, nienawidzę mentalności!

Tego narodu i tej zaściankowości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ten słynny już test nr 7 pokazuje czasem takie bzdury , że aż szkoda na niego patrzeć.

Dodatkowo nikt nie wie co on tak naprawdę pokazuje?

JAk podłaczysz INPĘ to temperatura silnika nie pokrywa sie z testem nr7 i zazwyczaj jest sporo nizsza.

 

Jedyna temperatura która się pokrywa z tym testem to jedna z wartości pokazywanych w INPIE w zakładce klimatyzacja. Tam w bieżących odczytach jest temperatura zgadzająca się z testem 7.

 

Ten test pokazuje bzdury a obserwowanie go to dla niektórych niepotrzebny stres i siwe włosy.

 

Znam auta gdzie ten test nigdy nie pokazał więcej jak 87st < auta sprawne dodam>

 

U mnie często przekracza 100 st i nic złego w tym nie widzę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w to wierzę dlatego bo przy 92-94 bo nie zawsze wyłapię moment otwiera mi się termostat bo wąż zaczyna być letni. Za chwilę puści całkiem na obieg i wąż jest gorący. tylko tak mogę to sprawdzić "ręcznie" bez jakiś termometrów.

 

Może niektórym działa dość dokładnie innym nie. Wiadomo to elektronika która nie zawsze jest dokładna i jakąś tolerancję ma w zależności od potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk podłaczysz INPĘ to temperatura silnika nie pokrywa sie z testem nr7 i zazwyczaj jest sporo nizsza.

 

Jedyna temperatura która się pokrywa z tym testem to jedna z wartości pokazywanych w INPIE w zakładce klimatyzacja. Tam w bieżących odczytach jest temperatura zgadzająca się z testem 7.

 

W pełni potwierdzam co zostało napisane odnośnie porównań temperatury z testu nr7 i wskazań z INPY. U mnie temp.wyświetlana z testu to zazwyczaj 92-93' natomiast INPA pokazuje 88'C. Termostat sprawny,w miarę świeża chłodnica i sprawna pompa wody. A co do sprawdzania dokładnejszej temp. węży to jakoś nie było okazji zbytnio porównywać,wiem jedynie że przy 92-93'C wyświetlanych dolny wąż jest ciepły

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten słynny już test nr 7 pokazuje czasem takie bzdury , że aż szkoda na niego patrzeć.

Dodatkowo nikt nie wie co on tak naprawdę pokazuje?

JAk podłaczysz INPĘ to temperatura silnika nie pokrywa sie z testem nr7 i zazwyczaj jest sporo nizsza.

 

Jedyna temperatura która się pokrywa z tym testem to jedna z wartości pokazywanych w INPIE w zakładce klimatyzacja. Tam w bieżących odczytach jest temperatura zgadzająca się z testem 7.

 

Ten test pokazuje bzdury a obserwowanie go to dla niektórych niepotrzebny stres i siwe włosy.

 

Znam auta gdzie ten test nigdy nie pokazał więcej jak 87st < auta sprawne dodam>

 

U mnie często przekracza 100 st i nic złego w tym nie widzę.

 

 

byc moze cos w tym jest, sam na inpie jak patrzylem to wlasnie byla inna temperatrura i myslalem ze w inpiue pokazuje temperatrure chlodnicy a test 7 bloku stad w inpie nizsza.

 

natoimast jak cos tylko przxy ukladze chlodzenia robie i pozniej odpoweitrzam to zawsze na to patrze, bo jak rosnie w test 7 temperatura zalozym na postoju ponad 110stopni to wiem ze nadal zapowietrzony i nawet nie czekam ze wskazowka delikatnie zerwie pion tylko odpowietrzma dalej.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zaden komp nie pokazuje ci temperatury w chłodnicy bo w chłodnicy nie ma żadnego czujnika temperatury.

Jedyny czujnik jest w głowicy.

I akurat w twoim aucie może i 110st to wyznacznik ale można się zdziwić jak się trafi inne auto i temperatura nie bedzie przekraczała 90st nigdy.

Dlatego nie jest to miarodajne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaden komp nie pokazuje ci temperatury w chłodnicy bo w chłodnicy nie ma żadnego czujnika temperatury.

Jedyny czujnik jest w głowicy.

Ale czy aby na pewno nie ma czujnika :?: Patrząc na schemat nr 10 czujnik temperatury http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=17_0099&hg=17&fg=05&lang=pl lub tutaj nr 6 również wspomniany czujnik http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=17_0105&hg=17&fg=05&lang=pl To od czego one są w takim razie??

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jest włącznik poszczególnych biegów wentylatora.

Nic wspólnego ze wskazaniami temperatury on nie ma.

JAk chcesz to go odłącz < wtyczkę> i sprawdź test nr7 .

 

Gwarantuję , że nic się nie zmieni.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Odczytaj rzeczywistą temperaturę w ukrytym menu test 7.0, ten wynik jest nierealny, spróbuj zainstalować inną wersję programu. Nie możliwe, że 3 czujniki tak samo przekłamują.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź w innej wersji programu, to temperatura w stopniach Fahrenheit'a. Termostat ma się otworzyć przy 97°C.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem na myśli ze stopniami jest coś nie tak , ale wczoraj tez wiatrak się nie załączył a temperatura na liczniku weszła na czerwona skale prawie doszła to końca i tez wiatrak się nie włączył , postoje jeszcze chwile i zobaczę czy ten waż będzie ciepły na dole , dziwne tez ze program pokazuje stopnie Celcjusza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może być błąd w tłumaczeniu programu, jeżeli wychodzi poza pion to jest przynajmniej 115 stopni, jak wtedy dolny przewód jest zimny to znaczy, że termostat nie otwiera się. U mnie na chomiku są ok, maniek98hl

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz tylko elektryczny czy wisko też? Jak nie działa elektryczny z poziomu programu to jest niesprawny, sprawdź czy działa na krótko po pominięciu modułu, jak tak to przyczyna leży w module.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeden wentylator między silnikiem a chłodnica z przodu nie mam , a właśnie mam manuala i słyszałem ze w automatach tylko były dwa wentylatory jeden na klime a drugi na płyn chłodniczy , jak sprawdzić to na krótko czy działa bo zabardzo nie wiem jak się do tego zabrać odpiąć te kostkę z góry tam gdzie 3 piny są i wtedy co dalej ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.