Skocz do zawartości

BMW e34 swap z 2.5 na v8 m60b30 automat. POMOCY!


Jaco735

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Panowie mam problem. Po swapie z 2.5 vanos automat na v8 3.0 także automat. Silnik udało się odpalić bez problemu lecz skrzynia pracuje w trybie awaryjnym... skrzynia jak i silnik z wiązka jest z v8 tyle że z angola. Zostały mi dwie kostki tam gdzie są sterowniki z wiązki od v8. Wyczytałem na forum niemieckim że są to kostki od abs/ESP.. została mi także z mojej budy kostką taka czarna na bodajże 8 pinow. Nie ma takiej kostki w wiązce v8. Czy abs ma coś wspólnego z skrzynia ? Bo mój abs działa bez problemu. Jak włączę zapłon to biegi E i P na wyświetlaczu są normalnie.. natomiast po odpaleniu odrazu znikają i wyskakuje błąd getriebeprogramm. I skrzynia rusza bodajże z 4 i nie zmienia biegów.. Może robił ktoś takiego swapa i pomoże bo już ręce opadają...dla zainteresowanych mogę podesłać zdjęcia kostek które mi zostały. Silnik pracuje bez problemów. Brak błędów w silniku A także brak ich w skrzyni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.