Skocz do zawartości

M50B25 -> M52B28TU Swap wiązki silnika


Dwite

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Posiadam E34 automat z silnikiem M52B28TU na całym osprzęcie (wiązka,kompy, filtry i reszta) od M50B25 z 1 vanosem bo taki silnik był ori w aucie. Oczywiście jak można się domyślić majstry nie mieli jak podpiąć wszystkich vanosów bo wiązka z m50 pozwaliła im na wpięcie (chyba) tylko 1. Moje pytanie brzmi czy w ogóle da się zrobić swap wiązki na tą która być powinna czyli od m52b28tu i wszystko będzie grało ? Dużo przerabiania i zmian jest pomiędzy tymi 2 wiązkami ? Warto w ogóle bawić się w swap takiej wiązki skoro na wiąze od m50 silnik o dziwo chodzi normalnie ?


Z góry dzięki za odpowiedź!

Edytowane przez Dwite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Mam wszystko, wiązkę, kompa, przepływke, nie wiem jak z przepustnicą a czujniki będę wymieniał na bieżąco podczas zmiany wiązki (jeśli do tego dojdzie) :) Mam też ews i pestkę, ale juz w koncu nie wiem czy to jest potrzebne czy nie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podwójny vanos to już przepustnica elektryczna i dodatkowo pedał gazu do kompletu. Moduł ews jest niepotrzebny jak ktoś Ci usunie ze sterownika.

Ja zmieniłbym tylko wałki i po sprawie, bez kłopotu, dolać trochę paliwa programowo i na tym koniec.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.