Skocz do zawartości

E34 M20B20 1988 Układ paliwowy - filtr powietrza


xx0saxx

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem wężyki paliwowe przy filtrze paliwa i pompie od góry w bagażniku.

Pytanie do Was - czy też tak macie że filtr paliwa zamontowany jest wężyku od pompy gdzie strzałka jest w kierunku do pompy czyli "In" a nie jako wyjście "out"?

Pompe srpawdzilem i pompuje paliwo wlasnie odrwotnie niz strzalki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa ma być zamontowany na przewodzie doprowadzającym paliwo z pompy do listwy wtryskowej (i strzałka na filtrze też ma być zwrócona w taką właśnie stronę - do silnika). Strzałki na króćcach przy stelażu pompy/pływaka też mają informować o kierunkach zgodnie ze stanem faktycznym.

 

...Pompe srpawdzilem i pompuje paliwo wlasnie odrwotnie niz strzalki :)

Jeżeli tak jest, to znaczy, że ktoś odwrotnie połączył już wewnątrz baku przewody pompy i kosza (przy samej pompie i koszu albo przy króćcach stelaża od spodu). Do pompy ma być podłączony przewód zasilający silnik, a do kosza powrotny. Podejrzewam, że w takim przypadku u Ciebie ktoś po wykryciu błędu wolał zamienić przewody już w bagażniku (zamiast w baku).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.