Skocz do zawartości

BMW E91 2.0D 163KM 3F30 3F11


Mikus95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wyskoczył check i obcięło moc, błedy które wywala to

3F30 DDE: Czujnik ciśnienia w układzie common rail, sygnał

3F11 DDE: Potencjometr modułu pedału przyśpieszenia, sygnał


Wymieniłem czujnik ten od przodu silnika i ten od tyłu oraz pedał gazu (na używane o tych samych numerach podobno sprawne), nadal to samo.

Gdzie jeszcze szukać winowajcy?


Po skanowaniu wyskoczył jeszcze sterownik świec żarowych no i zauważyłem że przepustnica (klapa gasząca) puszcza z obudowy olej, może mieć wpływ na to powyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.