Skocz do zawartości

335i n54 jedzie maksymalnie 220 na godzinę


misiumesiu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Mam taki dziwny problem z autem. Jezdzi ok przyspiesza dobrze, mimo, ze jest jeszcze zapas obrotów i mocy przy 220 na godzinę przestaje przyspieszac jak by miała kaganiec... auto z USA z xdrive. Szukalem na forach anglojęzycznych i nie ma nic na ten temat a jedyny kaganiec wystepuje przy 250. Czy to jakas awaria? Ktos zna temat i mógłby podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz N54? To problem znany z N55 które właśnie dostało program. Było coś o tym wspomniane na tym forum lub na sport.


Po za tym nie jedź tak szybko ,to niebezpieczne.

 

Mam n54 z konca produkcji. auto bez programu itp stock wszystko. Jestem w kropce , nikt nic nie wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W 320d miałem Vmax=180/190km/h jak turbina była na wykończeniu i auto nie miało pełnej mocy, czego przy mniejszych prędkościach w ogóle nie czułem. Po regeneracji turbo prędkość max. wróciła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA w 335i był limit na 220 km/h jeżeli samochód wychodził z fabryki na oponach wielosezonowych. Być może soft MHD kasuje limit (u mnie po ich programie licznikowo dochodził do 290, więc realnie mogło być z 275).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie mam niestety ani mhd ani jb4 bo nie mam chlodniczki oleju a i tak temp sa wysokie jak jade... auto wyszlo na zwykłych oponach letnich Bridgestone - i na nich przyplynelo z usa tylko 2 byly zmienione w 2016 i dane na przód. Masakra Ci Amerykanie a auto 2010 ;D na dobra sprawę nie mam od kogo zaczerpnąć info niby faktycznie bez m pakietu czyli chlodniczki mialy taki limit ale nikt mi na pewno nie potwierdził a boje sie ze to jakas awaria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu masz blokadę która często jest stosowana w stanach.

Miałem kiedyś auto z USA i miało blokadę do 200km/h.

Jeździłem tak ponad 2 lata bo w Polsce nikt mi tego kaganca nie chciał zdjąć...

Znalazłem jeden warsztat w Niemczech ale chcieli za tą usługę ponad 3k.

Jeśli do 220 auto rozpędza się bez problemu a później czujesz "odłączenie zapłonu" i po chwili możesz znów do 220 przyspieszyć to na 100% masz blokadę i nie masz co się przejmować tym że auto jest nie sprawne.

W BMW pewnie bez problemu w każdym serwisie można zdjąć tą blokadę, ja niestety miałem auto które nie występuje w Europie i miałem z tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.